Limmet Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Skulle vilja ha bord där man spelar med big blinds ist för kronornas exakt värde eller hur man ska förklara de, ni fattar... säg att jag ställer in på att blindstorleken ska va 5/10 och jag vill spela 2/4kr, jag lirar alltså precis som om att de vore ett vanligt 5/10 bord, men mina "1000kr" eller 100bbs är värda 400kr. mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikopolidi Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Skulle vilja ha bord där man spelar med big blinds ist för kronornas exakt värde eller hur man ska förklara de, ni fattar... säg att jag ställer in på att blindstorleken ska va 5/10 och jag vill spela 2/4kr, jag lirar alltså precis som om att de vore ett vanligt 5/10 bord, men mina "1000kr" eller 100bbs är värda 400kr. mvh whaaaat !! ska de va bra för? scared money? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 whaaaat !! ska de va bra för? scared money? tycker de blir rörigt när man mixar nivåer osv, blir ofta att jag lirar lösare(sämre) på de lägre nivåerna. sen tror jag väl att de skulle va roligare att spela med 50/100 blinds även fast de igentligen bara e 2/4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Skulle vilja ha bord där man spelar med big blinds ist för kronornas exakt värde eller hur man ska förklara de, ni fattar... säg att jag ställer in på att blindstorleken ska va 5/10 och jag vill spela 2/4kr, jag lirar alltså precis som om att de vore ett vanligt 5/10 bord, men mina "1000kr" eller 100bbs är värda 400kr. mvh +1 skulle jag också gilla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataSKV Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Gör om StarStacken till 5MAX! (Nej absolut INTE 6MAX) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Skulle vilja ha bord där man spelar med big blinds ist för kronornas exakt värde eller hur man ska förklara de, ni fattar... säg att jag ställer in på att blindstorleken ska va 5/10 och jag vill spela 2/4kr, jag lirar alltså precis som om att de vore ett vanligt 5/10 bord, men mina "1000kr" eller 100bbs är värda 400kr. Jag vill ha ett bort där man spelar med värdet på snickers hos min lokala ICA-butik. Lite krångligt iofs eftersom alla ICA inte har samma priser, men hey, det är sånt man får ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Jag vill ha ett bort där man spelar med värdet på snickers hos min lokala ICA-butik. Lite krångligt iofs eftersom alla ICA inte har samma priser, men hey, det är sånt man får ta. hmm, förstår inte vad du vill ha sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Tycker det låter väldigt vettigt att kunna ställa in så man spelar i big blinds istället för kr, är ju perfekt om man mixar nivåer och eller tar skott/klättrar. En enkel funktion i inställningar om man vill se det i valuta eller bigblinds kan ju inte vara så svårt att implementera.. Bra förslag i alla fall, får ett +1 härifrån också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fecht Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 +1 på att skaffa möjlighet att kunna välja mellan visning av blinds och pengar. För övrigt anser jag att 6 Max ska tas bort till förmån för endast 5 Max och att Kartago bör förstöras. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Jag säger -1, då finns ju en större risk att ni slutar suga m.h.t. stackdjup. Men jag är bakåtsträvare. Funktionellt var det egentligen ett grymt bra förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 -1 man ska nog inte lära fisken tänka i bbs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 -1 man ska nog inte lära fisken tänka i bbs två sidor på myntet här imo, tror fisken kommer skotta friskt när dem kan pumpa in sig på valfritt bord och bara se valutan som big blinds : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 två sidor på myntet här imo, tror fisken kommer skotta friskt när dem kan pumpa in sig på valfritt bord och bara se valutan som big blinds : )Men hur ökar vi överskridande av threshold of misery? Lagom i en tråd om den statliga pokerklienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Jag vill ha ett bort där man spelar med värdet på snickers hos min lokala ICA-butik. Lite krångligt iofs eftersom alla ICA inte har samma priser, men hey, det är sånt man får ta. hmm, förstår inte vad du vill ha sagt Skulle du be jultomten ha gröna kläder på sig bara för att du gillar grönt? Jädra smurfideér... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Skulle du be jultomten ha gröna kläder på sig bara för att du gillar grönt?Jädra smurfideér... Jag pratar poker, du pratar om snickers, gröna tomtar och smurfar De är okej om du inte gillar förslaget. Självklart ska de vara en valbar funktion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madwett Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Jag pratar poker, du pratar om snickers, gröna tomtar och smurfar De är okej om du inte gillar förslaget. Självklart ska de vara en valbar funktion Inget självklart i det, men självklart kan man önska det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Det är faktiskt ingen dum idé att kunna välja, så som man väljer "Starta i minivy". Kan lika gärna finnas en checkbox bredvid där det står "Visa i stora mörkar". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Fille Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Pottknappar i miniview vore ju trevligt oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SVS-VD Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Det här med att man skulle se sin stack i antal BB tycker jag är en extremt dålig idé. Självklart ska klienten vara användarvänlig, men det är MINST lika viktigt att tänka på hur man får amatörer och nöjesspelare att trivas på bästa sätt. Det ska vara kul att spela poker, man ska kunna få kickar av det, det ska se saftigt ut när man spelar stora potter osv. Jag tror att det minskar spelglädjen för fiskar och nöjesspelare att se sin stack i BB i ställer för SEK, man vill ju se hur mycket CASH man kan vinna av de andra spelarna! Nej usch, jag vädjar till alla som känner med mig att skriva det här, det vore hemskt tråkigt om ett sådant här förslag gick igenom. Mvh SVS-VD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 gillar inte wheels ide, visst skulle det kanske vara nice för en själv men i det stora hela så vore den funktionen övervägande dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikopolidi Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 gillar inte wheels ide, visst skulle det kanske vara nice för en själv men i det stora hela så vore den funktionen övervägande dålig +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Det här med att man skulle se sin stack i antal BB tycker jag är en extremt dålig idé. Självklart ska klienten vara användarvänlig, men det är MINST lika viktigt att tänka på hur man får amatörer och nöjesspelare att trivas på bästa sätt. Det ska vara kul att spela poker, man ska kunna få kickar av det, det ska se saftigt ut när man spelar stora potter osv. Jag tror att det minskar spelglädjen för fiskar och nöjesspelare att se sin stack i BB i ställer för SEK, man vill ju se hur mycket CASH man kan vinna av de andra spelarna! Nej usch, jag vädjar till alla som känner med mig att skriva det här, det vore hemskt tråkigt om ett sådant här förslag gick igenom. Mvh SVS-VD De ska vara valfritt om man vill se sina cash eller bbs, men de kanske du förstog. aja va bara en ide som kom upp i alla hast när jag va lite tiltad, kanske är en dålig ide som gör gamesen till de sämre som vissa skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Hej, ibland railar jag folk och vill göra det i miniview då jag surfar på sidan om... Sen startar jag ett eget bord och glömmer klicka tillbaks att jag vill ha stora bord och då är de kört att ändra storlek på just det bordet utan att lefta och hoppas man får plats igen... borde inte detta gå att fixa? -att kunna ändra storlek på borden utan att behöva stänga ner och starta upp dom igen?` i övrigt avgudar jag SvS, det mesta funkar som smort och uttag går jäkligt fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts