Freddy1337 Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 All in med 64o, undrar vilka händer som kommer bli här näst med den här nya slidern. Förövrigt så saknade jag note på en kille som jag faktiskt skrev lite om igår, vet inte om jag har tappat allt. Någon annan som kan verifiera om notis basen försvunnit för andra med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 vad har man för strategi när man lirar utan blinds då, blir ju ett nytt spel det här limp blir nya minraise och tighta till öppningsrangen rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 vad har man för strategi när man lirar utan blinds då, blir ju ett nytt spel det här limp blir nya minraise och tighta till öppningsrangen rejält spelade lite snabbt och hittade ingenting med blindsen att göra. Tryckte på "vänta på Smörker" men fortfarande så blev jag tvungen att betala blinds. Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 spelade lite snabbt och hittade ingenting med blindsen att göra. Tryckte på "vänta på Smörker" men fortfarande så blev jag tvungen att betala blinds. Hur gör man? kryss ur "lägg mörkar", sätt dig vänta, ta paus när du ska välja sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 drar igång ett tomt bord, när alla fått plats stängs hela bordet ner. nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 kryss ur "lägg mörkar", sätt dig vänta, ta paus när du ska välja sas rolig du är, Nej men fy fan va tråkigt. Jag har verkligen förlorat alla mina notes med nya patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anteen Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Tycker att det nya spelet ni lanserat(PLO utan blinds) är rätt överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kosik Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Jag misstänker att "Boss" består av en styck undermålig programmerare. Därför suger programvaran också. Hur annars kan man misslyckas så kapitalt om och om igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 HOHOHO HEJA SVENSKA SPEL DET GÅR BRA NUUUUUUUUUU!!!!!!! Bojkotta Scambolaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Retard Betslider asså!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Retard Betslider asså!! Om jag reggar på nån ny pokersite ska mitt nick vara Retard_Betslider. Så skönt namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Om jag reggar på nån ny pokersite ska mitt nick vara Retard_Betslider. Så skönt namn! HAHAHA +1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Vann en pott ai pre. FI:s hand muckas och jag får potten. Precis efter kraschar bordet och pengarna är borta. Både dom jag hade innan handen och dom jag vann. Nån som varit med om liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
firro85 Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Vann en pott ai pre. FI:s hand muckas och jag får potten. Precis efter kraschar bordet och pengarna är borta. Både dom jag hade innan handen och dom jag vann. Nån som varit med om liknande? Det hände mig med förut, men tror jag fick behålla pengarna jag satt med, pengarna jag vann av Fi fick jag iaf inte. Under samma hand var det inte någon som postade sb eller bb. Efter samtal med kundtjänst där de kunde se handhistoriken säger de att jag kanske kommer få pengarna om några dagar... (jag var bb, Fi sb, bet bet ai pre) edit: 4h inte sett pengarna än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Tycker att det nya spelet ni lanserat(PLO utan blinds) är rätt överskattat. verkligen. random-kick från borden likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Vann en pott ai pre. FI:s hand muckas och jag får potten. Precis efter kraschar bordet och pengarna är borta. Både dom jag hade innan handen och dom jag vann. Nån som varit med om liknande? har hänt mig men pengarna kom efter en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
protte Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 har hänt mig men pengarna kom efter en stund Hände mig precis på 25/50 han precis se potten åka åt mitt håll sen dog bordet. Men pengarna hade kommit in iaf. Men klienten e ruskigt buggig nu efter uppdateringen ?. Spelat en kvart o 4 bord dog o väldigt ofta saknades det blinds på bordet etc stäng ner o fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Hahaha, hur är detta möjligt? Sitter och lirar ett fullt SH bord, helt utan blinds. Vet inte ens vad för händer jag ska öppna med, finns ju inte några blinds att stjäla... Och JA, slidern är helt retard. 3/4 pott blev all in. Kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriedLiverAttack Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Är det inte några blinds eller ante skall du naturligtvis bara spela AA. Mera allvarligt: andra sidor som använder Boss som leverantör av pokerklient har (väl?) inte samma problem. Alla skyller på Boss, men är det inte någon/några på SvS som igen och igen gör fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
firro85 Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Är det inte några blinds eller ante skall du naturligtvis bara spela AA. Mera allvarligt: andra sidor som använder Boss som leverantör av pokerklient har (väl?) inte samma problem. Alla skyller på Boss, men är det inte någon/några på SvS som igen och igen gör fel? Vet inte med de nya buggarna som kom idag, men de gamla finns hos övriga som använder Boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 Tycker att det nya spelet ni lanserat(PLO utan blinds) är rätt överskattat. jag tycks vara bättre på den nya formen av plo så jag tror jag vill ha kvar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 Tur det stänger på tisdagar iaf, verka jobbat en del igår natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 Fick ett förvånansvärt snabbt svar av supporten. Postar det här om någon mer inte fått tillbaka försvunna pengar pga kraschade bord. "Hej! Efter uppdateringen i onsdagsmorse så kom den här buggen, vi jobbar för närvarande med den och har gjort en tillfällig lösning så att det inte händer igen. Vi kommer att släppa en ny version av klienten som löser problemet och efter det betalas pengarna ut automatiskt alternativt att det får göras manuellt. Vi sparar handen och dina uppgifter. Vi beklagar det inträffade och återkom gärna om du har fler frågor. Mvh Svenska Spel" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 I och med pokeruppdatering som skedde i onsdags så har flera tekniska problem uppdagats. Vi har därav bestämt att stänga ner pokerklienten tills en rättning är på plats. Stängning kommer ske inom kort. Vi uppdaterar information kontinuerligt på svenskaspel.se/poker så fort vi har några nyheter att berätta. Tack för erat tålamod. Mvh/ Niklas - Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Såsen1491911744 Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 Hahaha, hur är detta möjligt? Sitter och lirar ett fullt SH bord, helt utan blinds. Vet inte ens vad för händer jag ska öppna med, finns ju inte några blinds att stjäla... Och JA, slidern är helt retard. 3/4 pott blev all in. Kul. Prova tryck på + knappen vid betslidern istället. Kan bli jävligt spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts