Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

AAARRRGHHHHH!!!!!! sitter i en stor pott med stege och det är min tur att agera.......då stänger skiten!!!!!! förmodligen slängdes min hand eftersom fi just satsat.......xncbxcbndcnxlcxcnocoxcmxocox

 

edit fick meddelande om att uppdateprog vill köras för svs.

 

edit 2 den sista handen finns inte ens i handhistoriken, betyder det att de anulerades eller vad??enligt vad jag räknar i pengar så saknas det som jag lade in i den.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså, det är ju fan ett under att man fortsätter spela på den här klienten. Är det inte fantastiskt när man trycker in ett stort turnbet, eller rättare sagt tror att man trycker in ett stort turnbet, och hela jävla skiten låser sig med ett härligt hånskratt. Jag antar att jag kan se mig i månen efter dom slantarna, nåt discon- skydd lär ju inte hitta hit de närmaste 3800 åren. Ja se där ja, då kan man logga in igen och mycket riktigt rök de all världens väg.....Skärp er nu för helvete!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KÄNDISPOKER

Patrik Sjöberg har många järn i elden och ikväll kl. 20.00 finns det möjlighet att spela poker mot honom, ställa frågor och om du slår ut honom ger han dig 5% av prispotten som en bounty.

 

Intervju med Patrik Sjöberg hittar du på svenskaspel.se

 

Fredag, lördag och söndag har ni som spelare chansen att både kvala in till POKER-SM Online och vara med och tävla om 40 biljetter till den viktiga EM-kvalmatchen mellan Sverige-Holland på Råsunda den 11 Oktober.

 

Satelliter kommer att spelas varje dag 23-25/9 framtill turneringsstart kl. 21.00. Det kommer även finnas en andra SuperKval chans kl. 22.15 varje dag. Ni som vill vara med och tävla om biljetter har ny chans för varje dag ni spelar ett SuperKval. Så börja fundera ut något riktigt fyndigt och kul i temat. "Om jag blev SM vinnare och vann en miljon". För mer information se svenskaspel.se/poker.

 

SuperSöndag

I helgen är det comback för SuperSöndag med ett inköp för 1000kr och en bounty till den som slår ut William Thorson. Satelliter spelas hela veckan och turneringsstart är 20:00 på söndag den 25/9.

 

Hoppas ni får en härlig avslutning på veckan och kanske några biljetter till EM-kvalet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu får ni väl ge er? Inse att 99% av vi som spelar Poker på svenska-spel avskyr mjukvaran- Och säkert 99% av dem som inte spelar väljer det pga skämtet till klient. Hur långt kontrakt har ni med BOSS egentligen?

 

Kalla mig korkad, men JAG väljer sajt utifrån värdet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kalla mig korkad, men JAG väljer sajt utifrån värdet.

 

Är det en anledning för Svenska Spel att inte förbättra sin klient?

 

Finns det några exempel på direkt handling av Svenska Spel på förslag som har tagits upp här i tråden? Jag får intrycket att man antingen hänvisar kritiken till Boss, eller säger sig göra det i framtiden. En framtid som sällan nås.

 

Finns det inget intresse av att stärka Svenska Spel som varumärke?

En bra start vore att visa sig som ett kompetent företag som hänger med i marknadens utveckling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Normalt sett orkar jag inte skriva klagomål såhär, men jag har spelat på de flesta mjukvaror som finns därute och Boss Media är absolut sämst.

Den värsta "buggen" är helt klart att något/några bord stängs och försvinner helt vid disconnects (jag sitter på Bahnhof 100/100 fiber). När man lyckats hitta bordet igen så har min plats tagits av en ny spelare.

Detta är helt oacceptabelt enligt mej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Normalt sett orkar jag inte skriva klagomål såhär, men jag har spelat på de flesta mjukvaror som finns därute och Boss Media är absolut sämst.

Den värsta "buggen" är helt klart att något/några bord stängs och försvinner helt vid disconnects (jag sitter på Bahnhof 100/100 fiber). När man lyckats hitta bordet igen så har min plats tagits av en ny spelare.

Detta är helt oacceptabelt enligt mej.

 

Du har aldrig spelat hos Expekt antar jag, för dom var/är absolut sämst alla kategorier. Angående SS så har samma sak hänt mig. Dc av någon mystisk anledning och man tappar platsen, inte kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har aldrig spelat hos Expekt antar jag, för dom var/är absolut sämst alla kategorier. Angående SS så har samma sak hänt mig. Dc av någon mystisk anledning och man tappar platsen, inte kul.

 

Menar du Expekt från 2005 i Tain? För iPoker är kanske den mest stabila klienten efter stars. Vilka kategorier?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har aldrig spelat hos Expekt antar jag, för dom var/är absolut sämst alla kategorier. Angående SS så har samma sak hänt mig. Dc av någon mystisk anledning och man tappar platsen, inte kul.

 

Menar du Expekt från 2005 i Tain? För iPoker är kanske den mest stabila klienten efter stars. Vilka kategorier?

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...