Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Det finns ett par saker som är bra med svenska spel och som är anledningen till att man spelar där: låg rake, svenska pengar etc. Vad jag inte fattar är varför dessa attribut helt nödvändigt måste åtföljas av sådana saker som katastrofal teknisk kompetens och en klient översållad med buggar och som dessutom måste ta något inofficiellt pris som världshistoriens minst estetiskt tilltalande pokerklient. Har jag missat något här? Måste det bli skit för att det är statligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underhållsarbetet fick i alla fall mig att kika runt bland inläggen i svenska spels eget pokerforum. Fanns bland annat lite resonemang kring slumpgeneratorn. Rekas helt klart.

 

"Kan bara tilläga att jag gick med i en 50kr turre.

Fick 8 8 o ställde all in o fick syn av A J.

Han träffa A som vanligt.

Nu blir det ett uppehåll på denna sida kan jag ju lova iallafall. Bye!"

 

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

På grund av en uppdatering drabbades pokerklienten under onsdagen och torsdagen av tekniska problem. Då vi inte lyckades lösa problemen tog vi beslutet att stänga ner klienten runt 15-tiden på torsdagen för att undvika att fler kunder skulle drabbas.

 

Klienten är nu uppe igen och alla turneringar och sit'n'gos ska vara återbetalade. Tyvärr har vi ännu inte lyckats återbetala cashgames men jobbar på att lösa även dessa återbetalningar så fort som möjligt. Alla kunder som drabbats ekonomiskt kommer att få sina pengar tillbaka.

 

Om du blivit drabbad under en turnering eller sit'n'go och upplever att du inte fått pengar tillbaka eller att du har blivit drabbad på annat sätt ber vi dig kontakta kUndservice antingen per telefon (0770-11 11 11) eller via mejl. Mejlformuläret når du här:

https://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=/support/hjalp

 

Tyvärr kommer kändispokern samt Williams Rebuy som skulle ha spelats ikväll att ställas in på grund av de tidigare tekniska problemen. En ny kändispoker kommer att köras på torsdag med en ny kändis vid bordet. Vi hoppas också att kunna köra Williams Rebuy även då.

 

Vi beklagar verkligen alla problem som det här har orsakat er och kommer nu att inleda arbetet med att tillsammans med vår leverantör Boss Media säkerställa att det inte uppstår igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra beslut att stänga ner och ordna, och bra att det ordnade sig relativt fort. Men måste ändå hålla med om att Boss är sisådär. För återigen fram det här med latereg (eller snarare inte latereg). Förs det någon diskussion med Boss om det? Eller att iaf skippa kravet på att regga fem minuter innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra beslut att stänga ner och ordna, och bra att det ordnade sig relativt fort. Men måste ändå hålla med om att Boss är sisådär. För återigen fram det här med latereg (eller snarare inte latereg). Förs det någon diskussion med Boss om det? Eller att iaf skippa kravet på att regga fem minuter innan.

 

Det där har inget med Boss att göra, det beror enbart på Svenska Spels egna backendsystem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra beslut att stänga ner och ordna, och bra att det ordnade sig relativt fort. Men måste ändå hålla med om att Boss är sisådär. För återigen fram det här med latereg (eller snarare inte latereg). Förs det någon diskussion med Boss om det? Eller att iaf skippa kravet på att regga fem minuter innan.

 

Varför ska de ändra något som är bra? Hur vet du att majoriteten vill ändra det?

 

Ställ fram din klocka 5 minuter så har du löst problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ska de ändra något som är bra? Hur vet du att majoriteten vill ändra det?

 

Ställ fram din klocka 5 minuter så har du löst problemet.

 

 

Finns det något positivt med att ha registrering senast 5 minuter innan start jämfört med 1 sec?

 

Garanterat ingen förutom du som kan hitta det 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

På grund av en uppdatering drabbades pokerklienten under onsdagen och torsdagen av tekniska problem. Då vi inte lyckades lösa problemen tog vi beslutet att stänga ner klienten runt 15-tiden på torsdagen för att undvika att fler kunder skulle drabbas.

 

Klienten är nu uppe igen och alla turneringar och sit'n'gos ska vara återbetalade. Tyvärr har vi ännu inte lyckats återbetala cashgames men jobbar på att lösa även dessa återbetalningar så fort som möjligt. Alla kunder som drabbats ekonomiskt kommer att få sina pengar tillbaka.

 

Om du blivit drabbad under en turnering eller sit'n'go och upplever att du inte fått pengar tillbaka eller att du har blivit drabbad på annat sätt ber vi dig kontakta kUndservice antingen per telefon (0770-11 11 11) eller via mejl. Mejlformuläret når du här:

https://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=/support/hjalp

 

Tyvärr kommer kändispokern samt Williams Rebuy som skulle ha spelats ikväll att ställas in på grund av de tidigare tekniska problemen. En ny kändispoker kommer att köras på torsdag med en ny kändis vid bordet. Vi hoppas också att kunna köra Williams Rebuy även då.

 

Vi beklagar verkligen alla problem som det här har orsakat er och kommer nu att inleda arbetet med att tillsammans med vår leverantör Boss Media säkerställa att det inte uppstår igen.

 

Betyder det att om man backade på CG igår ska man få tillbaka degen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ska de ändra något som är bra? Hur vet du att majoriteten vill ändra det?

 

Ställ fram din klocka 5 minuter så har du löst problemet.

 

Antagligen så är det jantelagen som ligger bakom det här. Att det ska vara så rättvist som möjligt.

 

Rättvist mot dom som reggade sig i tid antar jag, men jag fattar inte helt seriöst hur det går ihop :?:

 

SvS ska gå med vinst, men tydligen inte med för mycke. Så de tar bort vinst drivande funktioner lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför spelar du inte på dem istället då?

 

Du vet fortfarande inte om majoriteten av de som spelar på svs vill ha latereg eller ens bryr sig om det. Ska svs ändra saker för att några få personer klagar?

 

Lugna dig nu. FTP var en av de större MTT-sidorna, den gick totalt ner sig nyligen för ägarna stal alla pengar. Svs är skattefritt också och mig veteligen så uppskattar de flesta turneringsspelare att kunna lateregga. Hur vet du så mycket bättre vad majoriteten vill än jag? Det här är också en tråd där man kan lämna förslag på förbättringar, det här är mitt förslag. Och som slutkläm: du har helt fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför spelar du inte på dem istället då?

 

Du vet fortfarande inte om majoriteten av de som spelar på svs vill ha latereg eller ens bryr sig om det. Ska svs ändra saker för att några få personer klagar?

 

Vet du inte om att Svenska Spel har monopol på spelandet i Sverige, så man kan inte spela någon annanstans......eller hur var det nu.....

 

Och eftersom den för tidiga stängningen av registreringen alltid tas upp som en av de saker som irriterar spelare mest med SvS poker så är gissningen att majoriteten skulle uppskatta en förändring inte så dum.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...