Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Är det förbjudet att spela på 2 konton samtidigt?

 

Jag vet nämligen minst 3 människor som sitter med dubbla konton och väntar action HU.

 

Det vill säga, dem har dubbelt så stor chans som en annan, som bara sitter på 1 konto har, att få action. Då dem sitter med 10 bord (5 på varje konto) medan en annan "bara" sitter på 5 bord.

 

Personligen tycker jag att detta är förjävligt och väldigt orättvist.

 

Hur gör de här människorna? Finns det något sätt att fixa så man kan ha 2 klienter igång samtidigt eller sitter dem helt enkelt med 2 datorer?

 

Jag vet att alla 3 läser på det här forumet, så jag hoppas att ni ser detta och slutar med det ni gör.

 

Väl mött

 

LÅT OSS SPRIDA IDÈER HUR MAN FUSKAR ONLINE! idiot. Att säga att dom använder sig utav collusion(fler accounts) räcker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns nog väldigt få med iq över 80 som inte inser att man kan sitta på fler bord om man har 2 konton.

 

Så varför sprida idén om att ha 2 konton? Visst nu är jag lite kommunist här. Men jag ser inget gott i att diskuttera ämnet online, och detsuttom säga resultatet utav det också.

 

Gör mig ont att fortsätta skriva angående ämnet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla konton är Leos.. Han har så många konton att han har fisknotes på sig själv o ibland glömmer att han spelar mot sig själv.

 

Påminner om en polare som skulle börja nätdejta för länge sen. Han skapade massor av tjejkonton med fagra bilder som skrev i hans gästbok för att höja intresset. Tyvärr led han delvis av senilitet och det var riktigt nära att han gick på date med ett av sina fejk-konton

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hur gick det?

 

Han kom iväg på ganska många dejter och fick även ligga outside his weight-class några gånger. Inget långvarigt men det var inte det han var ute efter heller.

 

Om det var pga hans taktik eller bara rent flax låter jag vara osagt. Väntevärdet bör ju onekligen stigit iaf. (Om man räknar bort tiden han la ner på det ty då blir ekvaktionen alltför svår)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...