Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Varför i helvete har inte svs tagit bort "funktionen" att de stänger kl 03 på tisdagar. Gjorde ett kalkyl på miniräknaren och fick fram att det gör exakt 0 nytta.

 

PS. Frågan om stängning har ställts igen. Och ja det är fortfarande så att vi måste stänga natten till onsdagar under ca 2 timmar precis som tidigare. Skälet till att vi måste stänga ner Pokern är på grund av service och underhåll i Svenska Spels datasystem. Det är alltså inte pga pokersystemet. Vi som jobbar med Pokern framför spelarnas synpunkter och vill naturligtvis att vi i framtiden ska kunna erbjuda öppettiderna 24/7.

 

Man kan i alla fall konstatera att deras system inte är speciellt moderna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett av de stora målen i mitt liv är att aldrig bli så pass full/hög att jag råkar ligga med någon utanför min egen viktklass. Anses det som en brag i era kretsar? 8-)

 

outside= utanför

 

Above= ovanför?

 

Skrev tom den engelska varianten då det kändes som risken förr missförstånd var lägre..

 

Om vi talar klarspråk då. Han var fet. Tjejerna var smala

 

Edit: och anledningen till att jag var mer komfortabel med det engelska uttrycket är att jag har hört det... bla i detta underbara standupklippet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon annan som får resultat CG fel i HEM på SvS?

 

4e5e54b2ea35b_svshembugg.jpg

 

Alltså där uppe säger den fel resultat och där nere rätt. Förstår inte hur HEM omvandlar sifforna helt fel på andra stället. Någon som vet hur detta kan lösas?

 

och ja, jag har senaste HEM

 

varför döljer du stakes när du har kvar att du losat 1 kr vilket är 2bbs eller 0.5kr vilket är 1bb?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon annan som får resultat CG fel i HEM på SvS?

 

4e5e54b2ea35b_svshembugg.jpg

 

Alltså där uppe säger den fel resultat och där nere rätt. Förstår inte hur HEM omvandlar sifforna helt fel på andra stället. Någon som vet hur detta kan lösas?

 

och ja, jag har senaste HEM

 

 

Varför svärta stakesen? Inte så svåra att räkna ut ändå med övrig info.

 

OT: Har inte svar på varför men du har väl upptäckt att du inte har samma antal händer uppe som nere, väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är samma fel över alla sessioner på SvS, printscreenet är tagen under spelets gång därav handantal felet.

 

Jag tror att felet ligger i valutaväxlaren i HEM. Jag hade samma fel men fixade det genom att gå in under "options/settings/currency" och sätta alla USD rate till 1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att felet ligger i valutaväxlaren i HEM. Jag hade samma fel men fixade det genom att gå in under "options/settings/currency" och sätta alla USD rate till 1.

 

Tack!

 

Jag fick 5 replys inom loppet av 15, alla för att idiot förklara mig. Nackskott på er som trodde seriöst att det handlade om handantalet.

 

Tack igen Petrach, allt löst :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack!

 

Jag fick 5 replys inom loppet av 15, alla för att idiot förklara mig. Nackskott på er som trodde seriöst att det handlade om handantalet.

 

Tack igen Petrach, allt löst :)

 

Puss på dig också. Som jag skrev så har jag inte HEM men det enda jag såg var att handantalet var olika vilket skulle kunna ha förklarat saken. Ett påpekande som du kanske inte hade tänkt på. Du skrev heller inte att det var lika varje gång. Men ok till nästa gång så vet jag att man inte skall försöka hjälpa till. Dax att lägga ner PF?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ni har rätt, så jag börjar. olymic, Näsan, och ibra9 misstänker jag är samma spelare. Samma stats och spelstil på alla nicks och spelar aldrig samtidigt. Om någon vet bättre så är det bara att säga ifrån :P

 

Sen misstänker jag några andra, men väntar med att uttala mig tills jag är mer säker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puss på dig också. Som jag skrev så har jag inte HEM men det enda jag såg var att handantalet var olika vilket skulle kunna ha förklarat saken. Ett påpekande som du kanske inte hade tänkt på. Du skrev heller inte att det var lika varje gång. Men ok till nästa gång så vet jag att man inte skall försöka hjälpa till. Dax att lägga ner PF?

 

Äsch, sorry om man va lite grov i mun. Men jag tycker själv att om man går bananas över att en engångs grejj inte fungerar och sen så handlar det om att man inte läst tillräckligt noga är det nackskott på den personen med.

 

Vilket det inte var i detta fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså tänk till innan ni outar folk som ni tror fuskar.

 

+ 1...

 

Mitt inlägg om Leo var menat som ett skämt men jag är rätt säker på att han själv i ngn tråd skrivit att han haft sju konton på Svs.... Själv har jag blivit anklagad tiotalet gånger av 25-50+ spelare för att det är olika personer som spelar på mitt konto pga massa olika stats..

 

Det tror fan att man inte spelar likadant efter 2 öl som efter 14. Snorungar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite tips:

http://en.wikipedia.org/wiki/Cheating_in_poker

 

Sen tycker jag kanske att du borde producera lite bevisföring för det eventuella fusket istället för bara några vaga misstankar.

 

Du verkar inte riktigt förstå vad jag vill med att starta den här diskussionen. Jag vill inte skapa rykten, skvaller, få folk straffade eller liknande. Jag vill bara att det ska vara rättvist och om 1 konto max får spela 5 bord åt gången och en människa max får ha 1 konto, så tycker jag att det är fruktansvärt orättvist att en del människor har 2 konton som de spelar på parallellt (HU, så jag menar inte att de sitter och samarbetar på borden) så att de kan sitta med 10 bord uppe samtidigt. Jag vill sätta stopp för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså tänk till innan ni outar folk som ni tror fuskar.

 

Men om de inte fuskar så är väl ingen skada skedd? Jag tycker att det är jättebra att misstankar tas upp, så de kan avskrivas eller få konsekvenser. Har man inget att dölja, sysslar man inte med fuffens vid borden, så är det väl ingen fara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra start på "jakten", redan felaktigt anklagat flera st. Hade inte tagit det med ro själv att bli outad som fuskare när man verkligen inte är det. Hade det varit Stars-supporten hade jag nog varit mer lugn för där görs det sällan några misstag eller några hastiga avstängningar "i väntan på utredning" eller dylikt, utredningen görs och den är nästan aldrig fel ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...