speltorsk_LOL Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Tja. Finns det något sett att data-minea händer från Svenskaspel med hjälp av pokertracker 3? Om det inte går vill jag veta vilket program som gör det möjligt. Mvh Citera
Qhunden Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Ang. Spelstatus på svs (bad dem skicka korrekt status då min visar ~1k+.) Svar (Kundservice) - Torsdag-11-19 19:21 PMHej tack för ditt mejl, jo vi har där stängd denna, då den inte visar helt korrekt, vi kommer att lägga ut den igen då den fungerar korrekt! Har du ytterligare frågor är du välkommen att kontakta Kundservice via e-post eller telefon 0770-11 11 11. Kundservice är öppet dygnet runt alla dagar. Med vänlig hälsning Kundservice Svenska Spel Citera
Nr1 Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Snyggt att Svenska Spel har skrivkunskaper som en 13-åring. Där ser man. Citera
GotChIcKs Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Snyggt att Svenska Spel har skrivkunskaper som en 13-åring. Där ser man. =) Citera
nordkvist Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Väldigt fin uppdatering måste jag säga =) Citera
Hume Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 Jag har då inte märkt skillnad, borden poppar ju fram fortfarande, men det har blivit bättre på så sätt att skriver man något i ett annat fönster så fortsätter den skriva fast borden poppar upp Höll på att bli tokig när jag spelade några bord samtidigt som jag föröskte skriva med folk via msn.... Det gör dom inte för mig. Har jag en webläsare uppe blir jag ut-timead utan någon som helst varning Citera
MilfHunter Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 När jag spelar flera bord så måste jag klicka en gång på bordet för att selecta det innan jag kan trycka på någon knapp. Sjukt irriterande. Är det något man kan ställa in så man slipper? Citera
jason Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 När jag spelar flera bord så måste jag klicka en gång på bordet för att selecta det innan jag kan trycka på någon knapp. Sjukt irriterande. Är det något man kan ställa in så man slipper? Jag och fler andra har påpekat detta för dom, jag fick i svar att dom hade sänt frågan vidare till klient leverantören för åtgärd, men inget hände ju efter uppdateringen i onsdags. Mailade dom på nytt och frågade varför, men har inte fått svar.... btw, om man håller inne knappen lite längre så räcker det med "enkel" tryck. men ändå sjukt irriterande.. Citera
rizzo Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Jag och fler andra har påpekat detta för dom, jag fick i svar att dom hade sänt frågan vidare till klient leverantören för åtgärd, men inget hände ju efter uppdateringen i onsdags. Mailade dom på nytt och frågade varför, men har inte fått svar.... btw, om man håller inne knappen lite längre så räcker det med "enkel" tryck. men ändå sjukt irriterande.. Det här är något folk har klagat på hos Boss under en lång lång tid, men ingen lösning har kommit så förvänta er inget inom den närmsta tiden. Citera
el_kryddo Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Går det att blocka turneringsreklamen som börjat poppa upp på borden titt som tätt? Citera
animalplanet Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Går det att blocka turneringsreklamen som börjat poppa upp på borden titt som tätt? +1 Sjukt retsamt. Antar dom får in lite fler spelare på den. Så lär inte ta bort den. Citera
AdslVerbe Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 När jag spelar flera bord så måste jag klicka en gång på bordet för att selecta det innan jag kan trycka på någon knapp. Sjukt irriterande. Är det något man kan ställa in så man slipper? Det är bra. Citera
mrmaster Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Är det någon annan som inte får HH genom klienten till webbläsaren? Till PT fungerar det... Citera
mrmaster Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Ja, detta är sjukt störigt, spelar man någon timme på 4'a bord så blir det säkert 1000 extra musklick, vilket är rätt jobbigt för fingrarna. Jag har mailat och påpekat det för supporten, men det skulle verkligen inte skada om fler gjorde detsamma. Jag tar en pause från SvS tills detta är löst... Har du provat hotkey? Citera
Qhunden Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Väldigt fin uppdatering måste jag säga =) Vad hände vid senaste uppdateringen? Citera
slaskpoker Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 kasnke e old news men 1.10 Key Features* Added support for Boss Network HmBetaUpdate.exe verkar funka utan problem och man slipper använda table finder &hh converter gj hm! Citera
Memory Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 kasnke e old news men HmBetaUpdate.exe verkar funka utan problem och man slipper använda table finder &hh converter gj hm! dags att lämna PT3 snart då kanske Citera
Jerico Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 Vad händer med databasen om man tidigare använt HHC? Kommer man få en massa dubletter av händer? Hur är det man rensar svs historiken? Citera
niotio Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 Vad händer med databasen om man tidigare använt HHC? Kommer man få en massa dubletter av händer? Hur är det man rensar svs historiken? Inga dubletter eftersom HHC-händerna sparas som PartyPoker i databasen, de nya som BOSS. Citera
Jerico Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 Fast det måste ju bli whacko med typ totala winnings och så? Citera
Mattzon Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 Gör en ny databas och importera allt igen. Citera
niotio Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 Fast det måste ju bli whacko med typ totala winnings och så? Nej, databasen tror att det är två olika spelare (samma namn men på två olika spelsajter). Jerico (PP) och Jerico (BOSS) Citera
Jerico Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 Nej, databasen tror att det är två olika spelare (samma namn men på två olika spelsajter). Detta klassar jag som whacko. Citera
niotio Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 Detta klassar jag som whacko. Om du enbart tittar på resultaten från Jerico (BOSS) så går det nog bra Citera
Recommended Posts