Snygglenn Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Snälla gå in på svenskaspel.se, klicka poker och rösta på "bättre handhistorik" på veckans fråga. Kompislista vore även det bra. Man kan rösta på flera alternativ. Vad är det för fel på HH? Plockar den ju ur HM ändå Citera
Hume Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 om ni har Vista så kanske ni behöver stänga av UAC för att kunna installera. Jag har Vista med et avstängt, hade inga problem att installera. Dom senaste uppdateringarna har faktiskt börjat funka med UAC, den tar och frågar efter admin-rättigheter nu. Citera
evovolvo Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Jag har ett problem med SvS pokerklient som gör det svårt att spela. Det är så att jag spelar på 4st bord samtidigt, men ljudet fungerar bara på det bordet som är aktivt för tillfället. Så när det är min tur på ett annat bord så hör jag inte det vilket resulterar i att tiden går ut ibland utan att jag sett att det var min tur. Finns det någon inställning som fixar så att jag hör ljudet på alla bord jag spelar på samtidigt ? Citera
Megadeth Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Så är det väl för alla eller? Håller med om att det kan vara jobbigt ibland. Ibland känns det som man inte ens har ljudet på när man spelar på SVS. Citera
Duekass Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 det sämsta är att det inte finns nån knapp att trycka på när man ska agera ibland, rätt jobbigt och händer oftare på svs än någon annan sajt, o sen att sit outen är bara jättekort tid, rätt störande:roll: Citera
Slasktratt Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 det sämsta är att det inte finns nån knapp att trycka på när man ska agera ibland, rätt jobbigt och händer oftare på svs än någon annan sajt, o sen att sit outen är bara jättekort tid, rätt störande:roll: Klaga inte på det. Chansen finns ju att vi får tillbaka oändlig sitout som fanns i början Citera
Partyjack Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 det sämsta är att det inte finns nån knapp att trycka på när man ska agera ibland, rätt jobbigt och händer oftare på svs än någon annan sajt, Det har nog fan ALDRIG hänt mig.. Då har jag ändå en hel del speltimmar på SvS. Citera
madken1 Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Jag har ett problem med SvS pokerklient som gör det svårt att spela. Det är så att jag spelar på 4st bord samtidigt, men ljudet fungerar bara på det bordet som är aktivt för tillfället. Så när det är min tur på ett annat bord så hör jag inte det vilket resulterar i att tiden går ut ibland utan att jag sett att det var min tur. Finns det någon inställning som fixar så att jag hör ljudet på alla bord jag spelar på samtidigt ? Jag lirar mellan 5-9 bord samtidigt _UTAN_ ljud och det är inga problem. Det gäller bara att vara uppmärksam splitvision kallas det Citera
deom_on Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Jag lirar mellan 5-9 bord samtidigt _UTAN_ ljud och det är inga problem. Det gäller bara att vara uppmärksam splitvision kallas det Hoppas du inte menar att du gör de på SvS bara. Citera
Tomtah Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Hur fan gör man för att få se vad alla gjort på varje street i chatten? Har tryckt i "allt" under chatinställningar men det blir fortfarande sammanfattning. Citera
lingonsylt Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Nån som vet hur man ska få HUDen till HM att funka korrekt på SvS? Problemet är att jag inte kan positionera statsen rätt när jag multitablar. Det går att flytta så att statsen är rätt på ett bord men då flyttas de automatiskt på de andra borden också så att det blir fel där. Citera
K_MaN Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Krashade jävla skit sidan mitt i min enorma TILT???? Repet varning nu.... Citera
Snygglenn Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Krashade jävla skit sidan mitt i min enorma TILT???? Repet varning nu.... Hur mycket jag än hatar att den krashade är jag glad att ingen annan kan ta pengarna från mina monsterfiskar iaf Citera
ejden Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Va i helvete!? Får ni det att fungera? Jag är åtminstone inne i klienten nu.. Citera
Hittapengarna Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Midnattsturneringen börjar precis och klienten dör? Vad fan händer Citera
Ola Brandborn Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Grattis, det är ju så här ni vill ha det. Citera
K_MaN Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Mitt i ett topset... mkt oväntat. Grabben vi snackar inte om toppset vi snackar om MASKIN TILT JAG SKA GULA SVS RIGG KONTOT SET! 50k kvar kom o hämta det är julafton ikväll.... Citera
pezdawg Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Grattis, det är ju så här jag vill ha det. Fyp Citera
Hittapengarna Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Grattis, det är ju så här ni vill ha det. vad menar du med det? Citera
heltoker Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Grattis, det är ju så här ni vill ha det. sluta vara så bitter Citera
K_MaN Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Grattis, det är ju så här ni vill ha det. Det värsta är att man går igenom detta varje dag, men dum som man är längtar man till att komma hem från jobbet o starta lidelsen... det är inte ens beroende längre det är VANSINNE! Citera
Recommended Posts