sandis84 Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Halloj alla som spelar på SvS.Har planer på att köpa en 22" Widescreen-skärm. Ni som har en sådan - kan man få rum med tre SvS-bord bredvid varandra på den? Om inte - hur mycket överlapp blir det? Som Fetto så fint noterade så är det inte storleken på skärmen utan dess upplösning som spelar roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 3 November , 2007 Rapport Share Postad 3 November , 2007 Som Fetto så fint noterade så är det inte storleken på skärmen utan dess upplösning som spelar roll. Suger när det gäller de mest grundläggande teknikkunskaperna... Om jag formulerar om frågan kanske.... - kan någon rekommendera en skärm till mig där man får rum med tre SvS-bord och med max 10-15% överlapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 3 November , 2007 Rapport Share Postad 3 November , 2007 Suger när det gäller de mest grundläggande teknikkunskaperna...Om jag formulerar om frågan kanske.... - kan någon rekommendera en skärm till mig där man får rum med tre SvS-bord och med max 10-15% överlapp? Det räcker med en 20 tummare som INTE är widescreen. De har upplösningen 1600*1200 och du får då plats med fyra st fönster. 2 i sidled och 2 i höjdled. Sedan är skärmen fylld till max så inget annat får plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 3 November , 2007 Rapport Share Postad 3 November , 2007 Det räcker med en 20 tummare som INTE är widescreen. De har upplösningen 1600*1200 och du får då plats med fyra st fönster. 2 i sidled och 2 i höjdled. Sedan är skärmen fylld till max så inget annat får plats. Ah, tackar! Skönt att även en tekniktomte som jag kan få ett svar som inte är ironiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 3 November , 2007 Rapport Share Postad 3 November , 2007 http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/37727-skaermupploesningar-och-olika-pokerklienter-en-guide.html återkom om de e nå mer frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 3 November , 2007 Rapport Share Postad 3 November , 2007 http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/37727-skaermupploesningar-och-olika-pokerklienter-en-guide.html återkom om de e nå mer frågor Perfekt. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Kan man få RB hos Svenska Spel????? PM:a gärna mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Kan man få RB hos Svenska Spel????? PM:a gärna mig! Nej. Däremot har de 2,5% rake som standard istället för ~5% som de flesta andra siter har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Nej. Däremot har de 2,5% rake som standard istället för ~5% som de flesta andra siter har. Vilket tyvärr gör dem alldeles för dyra på turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Vilket tyvärr gör dem alldeles för dyra på turneringar. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 ? Jag citerade dig kanske inte så snyggt. Jag menade att de har standardturreavgift+ (jättedyra turbosar) utan pengar tillbaka vilket inte är så marknadsmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Hmm. Stämmer det verkl? De har lägre rake men tar igen det med högre turreavgift?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fetto Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Ah, tackar! Skönt att även en tekniktomte som jag kan få ett svar som inte är ironiskt... Tidigare var Dell 2001 en populär 20" skärm bland pokerspelare. Mest prisvärda idag är nog denna: http://prisjakt.nu/produkt.php?p=80815 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Hmm. Stämmer det verkl? De har lägre rake men tar igen det med högre turreavgift?? Att jag har så svårt att uttrycka mig! De tar "normalt" betalt för standardturneringar, men "blixt"-turrarna är inte rabatterade och de dyra turrarna är inte rabatterade nog. Kombinera detta med att man inte får rb så är turreavgifterna inte alls lika marknadsmässiga som cg-rejken, utan ganska dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Att jag har så svårt att uttrycka mig! De tar "normalt" betalt för standardturneringar, men "blixt"-turrarna är inte rabatterade och de dyra turrarna är inte rabatterade nog. Kombinera detta med att man inte får rb så är turreavgifterna inte alls lika marknadsmässiga som cg-rejken, utan ganska dåliga. Så vad man bör göra är att lira CG på SvS och MTTs på nån annan site för att få ut optimalt låg rake på sitt spelande om jag förstår dig rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Tidigare var Dell 2001 en populär 20" skärm bland pokerspelare.Mest prisvärda idag är nog denna: http://prisjakt.nu/produkt.php?p=80815 Mmmm, tittade faktiskt på den häromdagen men tack iaf för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Så vad man bör göra är att lira CG på SvS och MTTs på nån annan site för att få ut optimalt låg rake på sitt spelande om jag förstår dig rätt. Dom då lite dyrare turrarna kompenseras kanske något av dom alla rakefria sateliter till diverse specialturneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mahjar Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Hur gör man om man har skyddad identitet och vill spela på SvS? Eftersom jag har det och det står att jag inte är folkbokförd när jag försöker registrera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Hur gör man om man har skyddad identitet och vill spela på SvS?Eftersom jag har det och det står att jag inte är folkbokförd när jag försöker registrera. ring supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 En "större" uppdatering på gång i januari/februari enligt svaren i deras frågelåda nu nyligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluffstropp Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Någon mer än jag som inte kan komma åt deras server? "Det går inte att ansluta! Försök igen senare..." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Nej, här funkar det fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 Kan man se nånstans hur många händer man spelat en viss period? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
butcha Postad 5 December , 2007 Rapport Share Postad 5 December , 2007 Glöm detta Hade skrivit värsta guiden, sen såg jag att man nu kunde välja 4-färgslek i Svenska Spels klient. Goddag yxskaft. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robziolito Postad 5 December , 2007 Rapport Share Postad 5 December , 2007 Fyfan asså förlorade 2 stycken all in igår på svenska spel... Jag hade högsta färgen båda gångerna med esset på handen, så träffar den jäveln kåken på rivern, det hände 2 gånger inom loppet av 5 minuter igår!.. Känns ju skit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts