Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Är det bara jag som får "felaktig kod" när jag försöker logga in?

 

EDIT: Lolz, det är samma sak för en polare också. SvS verkar vara kraj, lololol.

 

Fick samma skit.

 

Stängde av för kvällen och väntade på "dina pengar har överförts"-rutan. Ingen sådan kom så jag loggade in igen och fick "fel kod" två gånger. Illa!! Mailade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom senaste dagarna har mina bord fryst flera ggr. Spelar 4-5 bord och ibland är det några som fryser och ibland alla. Fryser bordet när jag är i en hand går det inte att stänga ner. Den enda lösningen är att stänga av processen. Har kört på SvS ganska länge och har aldrig haft problem med frysta bord innan.

 

Efter ca 5 minuter kommer det upp ett meddelande om "internt fel... kan inte ansluta till servern" eller nåt. Har inte märkt att det är fel på min internet-uppkoppling på något annat sätt. Kör inga konstigheter i bakgrunden.

 

Någon som har något tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant diskussion om svenska spel inne på 2+2, http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=11882203&page=2&fpart=all&vc=1

 

Ser ut som om ett gäng amerikaner är sugna att hacka in på sajten, eller kanske redan är inne med hjälp av svenska vänner.

Någon åsikt?

 

 

Edit: Länken fixad. tror det blev något skit vid radbytet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...