ROLF Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 jag visste faktiskt inte hur man läste ett Pm Men nu vet jag och tackar för svaret Citera
kfluffie Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 4-färgskortlek! http://pokerforum.nu/forum/456759-post917.html För en fungerandelänk av "svs4color.zip" tryck på denna länk: http://www.megaupload.com/se/?d=3HHWUMPU Mvh, KF Citera
MagnuX Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 4-färgskortlek! http://pokerforum.nu/forum/456759-post917.html För en fungerandelänk av "svs4color.zip" tryck på denna länk: http://www.megaupload.com/se/?d=3HHWUMPU Mvh, KF Ännu enklare är att välja 4-färg i klienten (inställningar). Citera
kfluffie Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Ännu enklare är att välja 4-färg i klienten (inställningar). Okej, så det är klart nu? Vet att de har det på andra Boss-klienter men SvS är alltid sjukt sega när det gäller uppdateringar. Mvh, KF Citera
asken Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 Jag kan varken öppna några bord i klienten eller "Navigatorn". Någon som vet vad detta kan bero på? Jag vet att det var problem med en Norton Antivirus-bugg för ett tag sedan, har dom inte fixat den ännu? Citera
calzer Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 tragiskt att alla pokersidor till slut blir överfullt med multitable grinders :// blä, snart sitter det 4 nötare per 5bord på svs också Citera
MJ Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 På vilket sätt är DM kval till SM? (har uppfattat det så) Är allt som ligger i prispott under DM en massa SM platser och äran att kalla sig distriktsmästare? Citera
decoy Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 tragiskt att alla pokersidor till slut blir överfullt med multitable grinders :// blä, snart sitter det 4 nötare per 5bord på svs också Ja, tendensen är väl att det blir tightare, även på lägre nivåer. Krävs oftare monster mot monster för att kunna dra hem en rejäl pott. Jag tror att det tillkommer färre nya spelare nu än tidigare. Jag känner i vart fall igen merparten av dem vid borden, så var det inte förut. Citera
AceKing Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Finns det något ahk script för SvenskaSpel som potbetar mm med musknapparna? Citera
BaadBoooy Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Någon som vet hur länge det tar för svenska innan dom reggar en till rätt län i DM ? kvalade in mig igår via 21.10 sateliten. Och är de pengar i prispotten eller är det biljetter till SM ?! Citera
BaadBoooy Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Söndag den 7 oktober klockan 23.30 påbörjas ett större tekniskt underhåll på svenskaspel.se. Det går då ej att nå vare sig pokerklient eller spelbutik. Vi räknar med att arbetet ska vara slutfört under måndag förmiddag. Hur har dom tänkt om Kronobergs,Jönköpings och Kalmars DM tar riktigt länge ? Blir kul o se vad som händer om dom stänger ner siten under pågående turnering Citera
Fnii! Grrp! Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Är det bara jag som upptäckt att Sharkscope beta-täcker Svenska Spel? Nu har jag inte spelat så mycket SnG där, men de har med några spel från början av augusti på mig. Citera
slaskpoker Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Postad 6 Oktober , 2007 ja e reggad till poker DM finalen och den ska visst va idag men jag vet inte vilken tid det är och hittar inte nånstans det står, nån som vet? västerbotten bor jag i.. Citera
Dead-Inside Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Postad 6 Oktober , 2007 Okej, så det är klart nu? Vet att de har det på andra Boss-klienter men SvS är alltid sjukt sega när det gäller uppdateringar. Mvh, KF Typ sen i början av sommaren? Tidigare än så? Har haft 4färgs kortlek bra länge iaf. Citera
amagadd Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Är det bara jag som inte kan ansluta till skiten? När jag ska öppna klienten står det: Det går inte att ansluta. Försök igen senare. Har hållt på så i nån timme nu Citera
Superlative Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Är det bara jag som inte kan ansluta till skiten? När jag ska öppna klienten står det: Det går inte att ansluta. Försök igen senare. Har hållt på så i nån timme nu Det har inte slagit dig att kolla svenskaspel.se? Det är stängt för stort tekn. underhåll fram tills förmiddagen (måndag). Citera
amagadd Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Haha fan vad smart man är. Tack Citera
Bluffstropp Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Finns det något ahk script för SvenskaSpel som potbetar mm med musknapparna? Skaffa en sån här http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_stor.html&artnr=490463b den fungerar kanon när du multitabbar. Använd sedan mitt script och programera därefter spelkontrollens knappar så slipper du använda både tangentbord och mus! (Bossklienten är lite "trögare" än andra klienter så ibland krävs det fler knapptryckningar för att den ska "förstå"). Scriptdelen för väntelistan funkar bara halvbra, jag får jobba lite på den delen. ; AutoHotkey ; Author: Bluffstropp <fishtankowner(at)gmail(dot)com> ; Site: Svenska Spel ; Ver: 3.2 ; Bara tangenbordets knappar l, p, h, u, i, k, y, 1, 2, v, j, n ; ©Bluffstropp 2006 ; Passa / Lägger mig l:: MouseClick, left, 555, 590 Sleep, 100 return ; Passa / Syna p:: MouseClick, left, 555, 555 Sleep, 100 return ; Höj o:: MouseClick, left, 677, 555 Sleep, 100 return ; Höj alla u:: MouseClick, left, 677, 572 Sleep, 100 return ; 1BB+ i:: MouseClick, left, 755, 528 Sleep, 50 return ; 1BB-, k:: MouseClick, left, 558, 529 Sleep, 50 return ; OK till höjningen y:: MouseClick, left, 677, 555 Sleep, 100 return ;Väntelista v:: MouseClick, left, 600, 550 MouseClick, left, 600, 550 MouseClick, left, 555, 303 MouseClick, left, 555, 303 MouseClick, left, 600, 550 MouseClick, left, 600, 550 MouseClick, left, 523, 521 MouseClick, left, 250, 290 Sleep, 100 return ;JA till nytt bord j:: MouseClick, left, 360, 410 Sleep, 100 return ;NEJ till nytt bord n:: MouseClick, left, 490, 410 Sleep, 100 return Citera
AceKing Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 >> Bluffstropp Cool pryl, ska nog testa en sån. Citera
Dead-Inside Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Eller så går ni till twoplustwo.com och kollar software forumet efter scripts och tankar AHK. Tada, kostar inga pengar och du kan byta bord med tangenter eller musens back/fram. Citera
AdslVerbe Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Eller så går ni till twoplustwo.com och kollar software forumet efter scripts och tankar AHK. Tada, kostar inga pengar och du kan byta bord med tangenter eller musens back/fram. Kan du inte vara snäll å lägga upp en direktlänk till sidan. Please. Citera
sandsater Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Ibland undrar man vad det krävs för att få jobba i supporten, dom läser ju inte ens frågorna. Det här tycker jag går igen på många olika supporter. Fråga - Onsdag-10-10 12:19 PMHej. Om jag inte missat det brutalt så skulle jag önska en spelhistorik över turneringar (eller sit-n-gos i mitt fall) där man får en överblick som man får på t ex sina lottospel. 14/5 50+5 vinst 100 14/5 50+5 vinst 0 Ungefär så, för att kort visa vad jag menade. Är detta något som skulle tänkas finnas i framtiden? Svar (Kundservice Poker) - Onsdag-10-10 13:26 PMHej. Din spelhistorik kan du hitta under supportfliken i pokerklienten. Sen trycker du öppna under handhistorik. Vi får inte ge ut spelhistorik för att du får då se vad de andra har för kort. Citera
Dead-Inside Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Kan du inte vara snäll å lägga upp en direktlänk till sidan. Please. Nicht, du behöver ändå kolla runt där för exakt vad du vill ha, inget jag använder själv så jag inte har någon användning för det helt enkelt. Men de mesta finns redan på en wiki-like sida genom twoplustwo . Spring spring Citera
Recommended Posts