Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
18 timmar sedan, säger spacemode :

någon annan som har problem med saldot på SS?

Visar det fel åt negativt och behöver man själv ha koll på det eller korrigeras det automatiskt?

Postad (redigerade)

Någon som vet hur man löser detta problemet i HEM3? Hände bara direkt idag så slutade hudden fungera. Innan läste den in fint /1 /2 som usd men verkar ha skett nått problem då den inte kan läsa in SEK?

Verkar 

image.png.54c30f167f660516e353430ea2c3e22a.png

image.png.26bb9808f926816e9fb4a61bb8a8cfdc.png

Verkar även skriva sig nya flikar i by stakes.... Vilket huden inte fungerar för(?)

Redigerad av nubtne
Postad
14 timmar sedan, säger nubtne :

Någon som vet hur man löser detta problemet i HEM3? Hände bara direkt idag så slutade hudden fungera. Innan läste den in fint /1 /2 som usd men verkar ha skett nått problem då den inte kan läsa in SEK?

Verkar 

Verkar även skriva sig nya flikar i by stakes.... Vilket huden inte fungerar för(?)

Spela med egen skalle så löser det sig.

• Haha 1
Postad
Den 2024-06-16 kl 00:18, säger nubtne :

Verkar 

Ingen som haft samma problem? i PT4 dyker hud upp för 1-2 bord men uppdateras inte.... HEM3 helt död men båda lagrar händer i DB bara att huden ej visas vid spel.....

• 3 weeks later...
Postad
Den 2024-06-14 kl 13:34, säger emiiii :

Visar det fel åt negativt och behöver man själv ha koll på det eller korrigeras det automatiskt?

Kom det tillbaka automatiskt för dig?

• 2 weeks later...
Postad
Den 2024-07-08 kl 17:09, säger kukbajs :

Ah, så det går fortfarande att använda huds på svs? Är det tillåtet? Hur gör man?

Jag har hand2note och det fungerar bra. 
Finns instruktioner ovan hur man hittar rätt folder för handhistorik.

• 1 month later...
Postad
47 minuter sedan, säger Bryggkaffe :

Senaste två dagarna står det bara "inte ansluten" i klienten och efter någon minut dyker detta fönster upp. Är det så för fler? 

Capture.JPG.62bd2b08b7726d593f5755994dd24e2e.JPG

Ja, funkar ej här heller. Är det iPoker eller svs?

• 3 weeks later...
Postad

Nån mer som använt Hand2Note4 tillsammans med SvS den senaste veckan?

Jag får upp ett felmeddelande från SvS-lobbyn en gång per tio minuter ungefär. Det är bara att klicka OK och fortsätta, men lobbyn lägger sig överst av fönstren varje gång. Felet har börjat komma de senaste dagarna.

Ska prova en annan tracker först för att avgöra om det är SvS eller H2N-supporten jag ska kontakta.

SvSErrorSept2024.png

Postad
6 timmar sedan, säger soldado9 :

Något jag tänkt på som vore lätt för svs att åtgärda vore om man kunde filtrera bort anonyma bord, vet ej om support eller någon läser här men skulle uppskattas 

Liksom motsatsen. Att bara kunna se anonyma bord om man så vill.

• Like 1
Postad
15 timmar sedan, säger Joshua :

Nån mer som använt Hand2Note4 tillsammans med SvS den senaste veckan?

Jag får upp ett felmeddelande från SvS-lobbyn en gång per tio minuter ungefär. Det är bara att klicka OK och fortsätta, men lobbyn lägger sig överst av fönstren varje gång. Felet har börjat komma de senaste dagarna.

Ska prova en annan tracker först för att avgöra om det är SvS eller H2N-supporten jag ska kontakta.

SvSErrorSept2024.png

Funkade för mig i måndags iaf :)

Postad
7 timmar sedan, säger HampusGabriel :

Funkade för mig i måndags iaf :)

Ok, jag provade under natten och då funkade det plötsligt för mig med! Jag har inte uppdaterat H2N4 så jag ska inte skylla på trackern.

• Like 1