personalities Postad 6 Juli , 2023 Rapport Share Postad 6 Juli , 2023 Kunde tydligen välja båda två nu, ska se om allt funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 9 Juli , 2023 Rapport Share Postad 9 Juli , 2023 Det funkade, ty. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svs_spelare_85 Postad 17 Juli , 2023 Rapport Share Postad 17 Juli , 2023 Vill installera svs som admin, så jag kan använda ipokertools, men det går inte. Går bara att starta första gången efter installation, därefter får jag ett svart kryss när jag försöker öppna. Någon som fått liknande, som har en aning om vad man kan göra? ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svs_spelare_85 Postad 17 Juli , 2023 Rapport Share Postad 17 Juli , 2023 Btw någon som vet var jag ändrar så jag kan höja 0,5bb på slidern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svs_spelare_85 Postad 17 Juli , 2023 Rapport Share Postad 17 Juli , 2023 7 minuter sedan, säger svs_spelare_85 : Vill installera svs som admin, så jag kan använda ipokertools, men det går inte. Går bara att starta första gången efter installation, därefter får jag ett svart kryss när jag försöker öppna. Någon som fått liknande, som har en aning om vad man kan göra? ty Löst. Va bara tvungen att högerklicka på SVS ikon>properties>compatibilty>run this prog as admin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svs_spelare_85 Postad 18 Juli , 2023 Rapport Share Postad 18 Juli , 2023 Hmm jag får inte ipoker tools att klicka i " Session will expire due to inactivity ", den som dyker upp var 10e min eller vad fan det är. Nån som fått det att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aml Postad 19 Juli , 2023 Rapport Share Postad 19 Juli , 2023 23 timmar sedan, säger svs_spelare_85 : Hmm jag får inte ipoker tools att klicka i " Session will expire due to inactivity ", den som dyker upp var 10e min eller vad fan det är. Nån som fått det att funka? Table -> Autoactions -> Klicka i rätt ruta. Sen under "General" och "Table" klicka i Autoactions 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tag_H Postad 24 Juli , 2023 Rapport Share Postad 24 Juli , 2023 Nån som vet var alla note´s ligger? sparas väl lokalt misstänker jag. Tänkte byta dator och vill ta med mig noteringarna om er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 24 Juli , 2023 Rapport Share Postad 24 Juli , 2023 2 timmar sedan, säger Tag_H : Nån som vet var alla note´s ligger? sparas väl lokalt misstänker jag. Tänkte byta dator och vill ta med mig noteringarna om er svs mappen -> data mappen -> mappen med ditt nickname -> playernotes.xml 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 26 Juli , 2023 Rapport Share Postad 26 Juli , 2023 (redigerade) Har dom lagt in svenska hu bord igen? Fick lite feeling Redigerad 26 Juli , 2023 av killerwolf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Fel Postad 26 Juli , 2023 Rapport Share Postad 26 Juli , 2023 1 timme sedan, säger killerwolf2 : Har dom lagt in svenska hu bord igen? Fick lite feeling Nä, nu ger du dom alldeles för mycket cred, det har ju trots allt enbart gått 3 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 27 Juli , 2023 Rapport Share Postad 27 Juli , 2023 12 timmar sedan, säger Svenska Fel : Nä, nu ger du dom alldeles för mycket cred, det har ju trots allt enbart gått 3 månader Och dom anonyma borden har ännu inte kommit tillbaka. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tag_H Postad 27 Juli , 2023 Rapport Share Postad 27 Juli , 2023 Har ni märkt att helt plötsligt så, drar inte klienten onormalt mycket processorkraft längre, Skum bugg, när klienten lastar ner så mycket och processorn ligger på 100% bordet blir frånkopplat, borde man inte stänga ner tills det problemet är löst, nu funkar det som det ska, men trodde ju min dator höll på att säga upp sig. Undrar lite vad som var fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fourreal Postad 29 Juli , 2023 Rapport Share Postad 29 Juli , 2023 Hej, någon som vet hur man konfigurerar Pokertracker 4 så att man kan få in sin statistik från Svenskaspel? Hade ju varit kul att kunna följa upp i en graf hur det går när man spelar Tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiburtius Postad 30 Juli , 2023 Rapport Share Postad 30 Juli , 2023 Den 2023-07-29 kl 15:45, säger fourreal : Hej, någon som vet hur man konfigurerar Pokertracker 4 så att man kan få in sin statistik från Svenskaspel? Hade ju varit kul att kunna följa upp i en graf hur det går när man spelar Tacksam för hjälp Guide i tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 3 Augusti , 2023 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2023 är det någon skillnad på spelarkvaliteten på /€1 och /10 SEK borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emiiii Postad 3 Augusti , 2023 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2023 (redigerade) 1 timme sedan, säger lamern : är det någon skillnad på spelarkvaliteten på /€1 och /10 SEK borden? /€1 > /10.. både före men framförallt efter rake Redigerad 3 Augusti , 2023 av emiiii Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dave20 Postad 4 Augusti , 2023 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2023 16 timmar sedan, säger emiiii : /€1 > /10.. både före men framförallt efter rake Är det någon skillnad i rake eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dave20 Postad 4 Augusti , 2023 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2023 Någon som prövat €-borden motsvarande bb för 200 och 400kr-borden? Hur är nivån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fourreal Postad 5 Augusti , 2023 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2023 Den 2023-07-30 kl 20:13, säger Tiburtius : Guide i tråden Jo men jag hittar inte Handhistory filen hur mycket jag än letar? Borde den inte ligga i installationsmappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emiiii Postad 5 Augusti , 2023 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2023 23 timmar sedan, säger Dave20 : Är det någon skillnad i rake eller vad menar du? Ja, högre rake på euroborden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarieCurie Postad 10 Augusti , 2023 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2023 Någon annan som har pokertracker 4 på nya klienten som upplever att händer inte kommer med i HUD:en? Det mesta kommer med men en hel del saknas. Framförallt 200bb potter man märker av att det saknas men säkert en del mindre som inte kommer med heller. Mindre problem men kan ju kolla om nån löst följande problem också: I grafen så har jag BB som default, och när man byter till att visa resultat i "my currency" så bara vänder den på grafen rakt uppåner. Nån som vart med om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fourreal Postad 20 Augusti , 2023 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2023 Jag försöker få SVS att fungera i pokertracker 4 men jag kan inte hitta handhistory filen när jag försöker ställa in det i PT4? Kan någon vara snäll att förklara för mig hur jag hittar den? Har verkligen letat överallt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Fel Postad 20 Augusti , 2023 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2023 5 timmar sedan, säger fourreal : Jag försöker få SVS att fungera i pokertracker 4 men jag kan inte hitta handhistory filen när jag försöker ställa in det i PT4? Kan någon vara snäll att förklara för mig hur jag hittar den? Har verkligen letat överallt... Kanske är för att mappen "appdata" är dold i explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fourreal Postad 21 Augusti , 2023 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2023 16 timmar sedan, säger Svenska Fel : Kanske är för att mappen "appdata" är dold i explorer. Testade att göra så, men hittade den ändå inte! 😮 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts