Partyjack Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 Inte sådär kanonviktigt kanske, men hur i hela friden har ni lyckats fucka upp chatten så pass? Citera
Haslo Postad 3 Februari , 2012 Rapport Postad 3 Februari , 2012 hittar inte bordet jag spelar på i lobbyn. Aldrig hänt förrut. Dom andra vid bordet ser det inte heller. Citera
Svenska Spel Postad 3 Februari , 2012 Rapport Postad 3 Februari , 2012 Hej! Jag har nu varit inne i respektive trådar angående misstänkt fusk och svarat. Samma svar är publicerade på båda ställena. http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/66754-nu-jaevlar-ska-sanningen-fram-4.html Citera
Leooo Postad 3 Februari , 2012 Rapport Postad 3 Februari , 2012 Hej! Jag har nu varit inne i respektive trådar angående misstänkt fusk och svarat. Samma svar är publicerade på båda ställena. http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/66754-nu-jaevlar-ska-sanningen-fram-4.html Du har PM Citera
Testi Postad 3 Februari , 2012 Rapport Postad 3 Februari , 2012 dåligt tillfälle för en uppdatering tycker jag Citera
nutfold Postad 4 Februari , 2012 Rapport Postad 4 Februari , 2012 Eftersom så många klagar, vill bara säga att jag älskar SvS framför alla andraklienter. Men ni måste illa kvickt ordna Lägg mig-knappen! Det är i princip omöjligt att spela med överlapp just nu när bord poppar upp stup i kvarten, och man måste klicka 3ggr så ofta på de fem bord man spelar. Ohållbart för tillfället. Citera
MikeTime Postad 4 Februari , 2012 Rapport Postad 4 Februari , 2012 Eftersom så många klagar, vill bara säga att jag älskar SvS framför alla andraklienter. Men ni måste illa kvickt ordna Lägg mig-knappen! Det är i princip omöjligt att spela med överlapp just nu när bord poppar upp stup i kvarten, och man måste klicka 3ggr så ofta på de fem bord man spelar. Ohållbart för tillfället. +1 ....och fixa till chatten ffs! Citera
K_MaN Postad 5 Februari , 2012 Rapport Postad 5 Februari , 2012 Men ni måste illa kvickt ordna Lägg mig-knappen! Det är i princip omöjligt att spela med överlapp just nu när bord poppar upp stup i kvarten, och man måste klicka 3ggr så ofta på de fem bord man spelar. Ohållbart för tillfället. +1 Citera
speccan Postad 5 Februari , 2012 Rapport Postad 5 Februari , 2012 Vill minnas att ni nämde något om att en mac klient va på väg, Hur lång tid kan man räkna med innan detta finns tillgängligt? Citera
wheelinho Postad 7 Februari , 2012 Rapport Postad 7 Februari , 2012 TA BORT 6MAX BORDEN NU!!!!!!!!!! ASDFGHJKLÖÄ'TRTYH MÅSTE JINXAT, för bara nån dag sen lira jag svs+annan 6max site och insåg vilken skillnad d blir på action, måtte aldrig svs byta/lägga till 6max bord tänkte jag:( Citera
HataSKV Postad 7 Februari , 2012 Rapport Postad 7 Februari , 2012 TA BORT 6MAX BORDEN NU!!!!!!!!!! ASDFGHJKLÖÄ'TRTYH MÅSTE JINXAT, för bara nån dag sen lira jag svs+annan 6max site och insåg vilken skillnad d blir på action, måtte aldrig svs byta/lägga till 6max bord tänkte jag:( Ja fy fan. Åt helvete med 6max! Citera
el_kryddo Postad 7 Februari , 2012 Rapport Postad 7 Februari , 2012 Ta bort dom där jävla 6max-borden. Blir ju bara grötigt att multitablea, både i lobbyn och på borden. Framförallt eftersom spelarna sitter i en rad som nåt jäkla black jack-bord. Varför la ni till dom öht??? Folk kommer med massa bra önskemål här i tråden, men har det ens kommit några önskemål om 6max? Trött man blir... Citera
magico Postad 7 Februari , 2012 Rapport Postad 7 Februari , 2012 Ta bort dom där jävla 6max-borden. Blir ju bara grötigt att multitablea, både i lobbyn och på borden. Framförallt eftersom spelarna sitter i en rad som nåt jäkla black jack-bord. Varför la ni till dom öht??? Folk kommer med massa bra önskemål här i tråden, men har det ens kommit några önskemål om 6max? Trött man blir... +1 Citera
DavidDuzak Postad 7 Februari , 2012 Rapport Postad 7 Februari , 2012 +1 +345, röstar också för borttagande Citera
Elitloppet Postad 7 Februari , 2012 Rapport Postad 7 Februari , 2012 Stämmer in i kören. 6- Max suger Citera
Nikopolidi Postad 7 Februari , 2012 Rapport Postad 7 Februari , 2012 Håller med, ut med 6-max! borde även generara mindre rejk som ni förmodligen vill åt? sämre action ut med 6-max! Citera
glasvegas Postad 7 Februari , 2012 Rapport Postad 7 Februari , 2012 Svenska spel. Ni driver min favoritsite när det gäller internetpoker. Trots buggar och liknande tycker jag om klienten, speldynamiken vid 200bb, eran låga rake och att ni som företag lyssnar på tips från era kunder genom att ha en representant på detta forum. 6-maxbord är knappast önskvärt av någon, då det blir mindre action, tråkigare spel och som tidigare nämnts; kommer generera lägre rake till er. Våga ha kvar endast 5-max, fortsätt att våga sticka ut. När alla andra sajter erbjuder 6-max, se till att bara erbjuda 5-maxbord. Det är sällan jag skriver här på pokerforum, men jag känner att jag tillsammans med många blir besvikna om ni ska ändra något till det sämre. Snälla Svenska spel, lyssna på vårt önskemål och ta bort 6-maxborden och förbli vår favoritpokersite. Citera
Daxxar Postad 7 Februari , 2012 Rapport Postad 7 Februari , 2012 Ta bort 6max borden!!!!!!!!!! Tack. Citera
Woarda Postad 7 Februari , 2012 Rapport Postad 7 Februari , 2012 Bort med 6-max borden genast!!! Citera
glasvegas Postad 7 Februari , 2012 Rapport Postad 7 Februari , 2012 Snälla, snälla, snälla ta bort 6-maxborden!!!!!!!!! Citera
Recommended Posts