Gå till innehåll

SAJT: Eurobet.com


QoS

Recommended Posts

Har efter 2 år av heltidsspel på Eurobet till slut insett vilken skitsite det är och beslutat mig för att lämna sidan. Vill också upplysa er andra om hur fula de är på Eurobet så att ni kan lämna siten innan ni själva råkar ut för något fiffel.

 

För ungefär 3 månader sen blev jag utsatt för fusk i form av "teamspel". Det var ingen stor summa men ca 400$ förlorade jag innan jag lämna bordet. Jag kontakta Eurobet och killen jag pratade med där sa att han såg att det var ett uppenbart "teamplay" och fusk men att han var tvungen att kontakta ongame för att de fuskande spelarna hade sina konton hos ett annat bolag än Eurobet. Han lovade att återkomma med svar inom 1v ca. Han återkom aldrig och jag ringde upp och påminde Eurobet 3-4 ggr innan jag tröttna och sa att jag kommer flytta mitt heltidsspel någon annanstans.

 

När jag skulle ta ut pengarna så "spärrade" de utbetalningen och hävdade att jag var tvungen att omsätta ca 10% av summan som var rakeback från en "affiliate". Har tidigare gjort uttag endast på rake flera ggr utan problem men nu var det tydligen annorlunda när jag sagt att jag skulle avsluta kontot... Jag sa att då skiter jag i pengarna som kommit via rakebacken och tar ut de andra 90% av pengarna då, men det fick jag inte heller! Vilka grisar tänkte jag men det är väl bara och gå ut och lira de 20h aktivt spel som behövdes för att omsätta 10% av pengarna.

 

Nu har jag spelat ihop ungefär 80% av de playerpoints jag behövde för att få göra ett uttag och under den tiden förlorat ca 30% av kapitalet.

 

Har knappt vunnit en enda hand på kanske 15 timmars spel! Har under mina 5-6 år som heltidsspelare ALDRIG sett något liknade och flera av spelarna vid samma bord sa likadant. Det var skrattretande.

 

Är det ett sammanträffande att detta händer precis under de 20 timmars spel som behövdes för att tömma kontot? Att den värsta oturen jag och 3-4 andra (förmodligen heltidsspelare de med) sett någonsin inträffar just då?

 

Eurobet ville självklart inte se mina pengar försvinna till b2b eller prima tex utan valde att "ge" dessa slantar till spelare som kommer generera Eurobet pengar i fortsättningen också.

 

Den svensktalande tjejen på supporten har dessutom varit extremt ointresserad av att lösa både fusket i form av "teamspelet" och "uttagsfrågan".

 

Så gör som jag och töm era konton på Eurobet innan ni själva råkar ut för någon liknande situation. Ett bolag som arbetar så här oseriöst lär dessutom inte bli speciellt långvariga i branchen, så att ha stora summor pengar hos dom är dessutom allt annat en säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok, Eurobet har tydligen snackat en jävla massa skit ang. PP-shop.

Dear Mr XXX,

 

Thank you for your message.

 

Please be informed that we unfortunately do not currently have any plans of opening up a VIP points shop.

 

If I can be of any further assistance please do not hesitate to contact either myself, or the Eurobet Customer Service team.

 

Kind regards,

Jenny

Eurobet Customer Service.

Fittor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, Eurobet har tydligen snackat en jävla massa skit ang. PP-shop.

 

Fittor.

 

Det verkar som om fler än jag har insett vilka obotliga sumprunkare Eurobet och Ongame är. Det bästa vore om man stoppade hela bunten i en säck med en rabiessmittad grävling och grävde ned dem för slutförvaring tillsammans med allt annat avfall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som om fler än jag har insett vilka obotliga sumprunkare Eurobet och Ongame är. Det bästa vore om man stoppade hela bunten i en säck med en rabiessmittad grävling och grävde ned dem för slutförvaring tillsammans med allt annat avfall.

Wunderbar Cleburne! :)

 

Jag väntade på din respons!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Har varit snack om en PP-shop i snart ett halvår . kommer den??

Tycker det är dags att fixa så man kan göra borden mindre!

Tror det blir svårt för Eurobet att ha kvar folk som Grindar relativt mycke om inget händer snart.

Någon som kan ge lite information om det är på gång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit snack om en PP-shop i snart ett halvår . kommer den??

Tycker det är dags att fixa så man kan göra borden mindre!

Tror det blir svårt för Eurobet att ha kvar folk som Grindar relativt mycke om inget händer snart.

Någon som kan ge lite information om det är på gång?

 

Ett tips kan vara att kontakta kräken och pressa dem lite - så att de vet att folk faktiskt bryr sig. Jag skrev till deras kundtjänst och påpekade att eftersom deras officiella representant gett ett löfte här (att man skulle få ut värde av redan inspelade poäng) så ligger de risigt till om de inte infriar det löftet. Jag fick ett svar där de skrev att de "hoppas" kunna lansera något sätt att använda sina poäng på "inom några månader". Men det bästa är nog helt enkelt att spela någon annanstans...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MEN FY FAN, är det bara jag som får sjuka jävla freezelags nu då jag 4bordar++ på eurobet nu för tiden??? har liksom varit away 2-3v från siten o då jag kommer tebaka går de fanemig inte o multitabla.. e datorn knullad eller e de siten som har gått o blivit cp??

 

 

tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Sluta whina, lämna sidan och byt site!

 

Va? Jag är en MYCKET vinnande spelare på ongame. Detta fina nätverk förser oss med allt vi behöver. Fullt med värdelsösa fiskar +fint organiserade spel. Ditt tips verkar lite förhastat eller? Det jag reagerade på är att jag inte kommer åt kassören vilket jag aldrig haft problem med tidigare. Antingen måste du vara en affiliate åt en annan site eller en av killarna som lever på vatten och bröd efter att jag robbat honom. Hur som helst kommer jag varken lyssna på ditt whinnande i chatten eller tjat om att byta site.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hej!

Har två frågor, är ganska ny på forumet och undrar om det är någon som vet om det kommer att hända något med Eurobets FPP, det stod tidigare att det eventuellet skulle bli en shop eller något liknande men det verkar det ju inte bli. Sen, händer det er också att klienten laggar och man bord stängs ner titt som tätt??

 

Mvh,

"Musen"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...