Gå till innehåll

SAJT: Eurobet.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fan va irriterande att det bara går att spela 4 bord...

 

Maila och fråga dom varför och dom sa att det fanns risk att min dator skulle fryslagga om jag hade fler än 4 bord öpnna..... Bra svar......

 

Ställ dig på kö, och när du väl får en plats så kan du spela fler bord än fyra. Jag har problem med fryslagg ibland när jag spelar fyra bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får ni också c++ runtime error?

 

Försökte ignorera rutan men dom där rutorna föröka sig som grodyngel och tillslut täckte dom hela skärmen och då trycker jag på krysset och hela eurobet stängs ner :(

 

Japp, samma här. Vet dock inte vad lösningen är. Jag spelar bara klart rundorna och startar om klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är motståndet på NL400-NL1000 6max? Är sugen på lite nya jaktmarker nu!

Spelar på B2B just nu och det är väl inte direkt den fiskigaste sidan jag har besökt.

 

 

Berors på när du spelar, löst spel sena (fylle)nätter. Då kan man skrapa ihop en hygglig slant. Många idioter som sitter och weaktajtar sig timme efter timme, förlorar inköp efter inköp, där finns det mycket pengar att hämta. Några grajndersidioter sitter oxå där, dessa kan man markera och undvika då de är dryga att spela mot.

Föredrar NL 1000 då spelet är klart mindre fiskigt än nl400. Mer pengar per timme, helt klart.

b2b är väl rätt fiskigt det med, inga större bekymmer att rensa nl 500 där iallafall, väldigt många som spelar på alldeles för hög nivå jämfört med deras spelskicklighet. Görgott och lönsamt.

Skulle kunna ge dig namnet på några fiskar som man kan leva gott av, men det tänker jag såklart inte göra, vill ha hela fisken själv.

LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berors på när du spelar, löst spel sena (fylle)nätter. Då kan man skrapa ihop en hygglig slant. Många idioter som sitter och weaktajtar sig timme efter timme, förlorar inköp efter inköp, där finns det mycket pengar att hämta. Några grajndersidioter sitter oxå där, dessa kan man markera och undvika då de är dryga att spela mot.

Föredrar NL 1000 då spelet är klart mindre fiskigt än nl400. Mer pengar per timme, helt klart.

b2b är väl rätt fiskigt det med, inga större bekymmer att rensa nl 500 där iallafall, väldigt många som spelar på alldeles för hög nivå jämfört med deras spelskicklighet. Görgott och lönsamt.

Skulle kunna ge dig namnet på några fiskar som man kan leva gott av, men det tänker jag såklart inte göra, vill ha hela fisken själv.

LOL

NL500 på B2B? Räknar du NL400€ som NL500$ eller tänker du på fel site?

B2B är fullt med tightrövar, men då och då hoppar det in ett par standard-fiskar som man tar ett par inköp av. Det sega med B2B är att det finns noll möjlighet till table selection på NL400 och uppåt.

 

Får nog bli att skjuta in lite deg på nån ongame-site och se för mig själv om det finns värde att hämta, tänker skinna dina fiskar iaf :)

 

Vi kanske ses på borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Berors på när du spelar, löst spel sena (fylle)nätter. Då kan man skrapa ihop en hygglig slant. Många idioter som sitter och weaktajtar sig timme efter timme, förlorar inköp efter inköp, där finns det mycket pengar att hämta. Några grajndersidioter sitter oxå där, dessa kan man markera och undvika då de är dryga att spela mot.

Föredrar NL 1000 då spelet är klart mindre fiskigt än nl400. Mer pengar per timme, helt klart.

b2b är väl rätt fiskigt det med, inga större bekymmer att rensa nl 500 där iallafall, väldigt många som spelar på alldeles för hög nivå jämfört med deras spelskicklighet. Görgott och lönsamt.

Skulle kunna ge dig namnet på några fiskar som man kan leva gott av, men det tänker jag såklart inte göra, vill ha hela fisken själv.

LOL

 

du är inte helt frisk va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Ni som spelar på EuroBet, använder ni deras standardskin? Jag tycker att den blåa färgen är hemsk.

 

Efterlyser nämligen en skin med mörkgrå bakgrund någon behaglig mörkgrön färg på borden och sedan någon färg på knappar och ram som inte lyser så mycket. Gärna lite tydligare symboler på korten men det är själva bordsfärgerna som är viktigast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag skulle ta ut 2k dollar på Eurobet och ville ha det till bankkontot och inte neteller. Då fanns det bara ett alternativ "Interaccount" vet inte vad som menades men jag testade och "råka" då ta ut dessas 2k, deras support svarar inte på mina mails, och jag undrar helt enkelt vad är interaccount?? Var kommer pengarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle ta ut 2k dollar på Eurobet och ville ha det till bankkontot och inte neteller. Då fanns det bara ett alternativ "Interaccount" vet inte vad som menades men jag testade och "råka" då ta ut dessas 2k, deras support svarar inte på mina mails, och jag undrar helt enkelt vad är interaccount?? Var kommer pengarna?

Interaccount är vad jag vet att du för över till en annan person på eurobet, så om du inte fyllt i nått giltigt acc namn vilket ditt banknummer eller likna som du kan fyllt in troligen inte är så borde nog bara snurra runt hos eurobet. Dock känns det så de borde ha nån funktion mot att föra över pengar till accounts som inte finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...