Jaques Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Mig veterligen är Eurobet den ENDA siten i Ongamenätverket som inte visar när sattelitbiljetter "går ut" och inte heller meddelar NÄR de går ut. Hur kan man ha "bäst före datum" på biljetter utan att komunicera när de är!?!??!?!?!!? Se goddag yxskaftdiskussionen med supporten nedan (för den som orkar). Själv byter jag site from idag. ------ Hej Jakob, Tack för ditt meddelande. Vänligen bli informerad att vår Poker avdelning har beslutat att ha utgångs datum på poker biljetterna. Jag kan tyvärr inte kommentera något mer på varför utan detta är ett beslut taget för länge sedan. Om du skulle behöva ytterligare hjälp tveka inte att kontakta mig eller en av mina kolleger. Med Vänliga Hälsningar, Jenny Eurobet Kundtjänst. ------ Dear Jenny (can we do this in swedish btw?), My point is that Eurobet.com is not communicating these dates. And I dont find it reasonable to delete tickets if you dont communicate that you WILL do that neither WHEN you will do that. Is this Eurobets.com's policy? I know that Eurobet as a company can refund the money or extend the ticket if they want to. I you can not take that decision can you please put me in contact to your superior and have them explain to me how this is reasonable? I do accept you need time frames on tickets, but I demand to be informed about them to be able to accept them. And as a customer I find it very reasonable to be so. Thanks, Jakob. -------------- Dear Mr Andersson, Thank you for your message. Please be informed that all tickets you receive on Eurobet have an expire date on them. This is decided by our Poker department and unfortunately we cannot change it. If I can be of any further assistance please do not hesitate to contact either myself, or the Eurobet Customer Service team. Kind regards, Jenny Eurobet Customer Service. ------- HI, please explain how it is possible to have "best before date" on this while you are not communicationg that it IS a such date or either WHEN it is? How is that reasonable?? /Jakob -------------- Dear Mr Andersson, Thank you for your message. Please be informed that your tournament ticket expired on the 21 October 17:06 EST time, and that we are unable to extend this, as per our Terms and Conditions. If I can be of any further assistance please do not hesitate to contact either myself, or the Eurobet Customer Service team. Kind regards, Tariq Eurobet Customer Service ------ Hi, can you please give it another week? I do appreciate that you need to have "best before dates" but I dont find it ok NOT to state anywhere on the site what that date is. And now I got the feedback from you the day before it expires (and I read your answer today - the day after) I hope this can be arranged. Thanks, Jakob. -------------- Dear Mr Andersson, Thank you for your message. Please be informed that your tournament ticket will expire on the 21 October 17:06 EST time. If I can be of any further assistance please do not hesitate to contact either myself, or the Eurobet Customer Service team. Kind regards, Jenny Eurobet Customer Service. -------- Hi, plese let me know for how long my 150+12 dollar ticket is valid. Thanks. Citera
joch Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Nån mer än jag som kör eurobet och inte kommer in på cashgames? Klienten hittar bara turrar, men inga cg-bord... Citera
killerwolf Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Nån mer än jag som kör eurobet och inte kommer in på cashgames? Klienten hittar bara turrar, men inga cg-bord... klicka på "CASH" uppe till höger. Citera
joch Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 klicka på "CASH" uppe till höger. Jo alltså, jag vet ju var jag ska trycka (skumt vore annat), men texten "väntar på bord" kommer upp och klienten finner inga bord. Däremot är tillgången på turrar precis som vanligt (klienten finner turrar med andra ord). Citera
KinkyOtto Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Har strul med Eurobet när jag loggar in kommer det inte upp några bord, väntar på bord står det men inget händer så nu undrar jag om jag avinstallerar och installerar igen försvinner mina anteckningar på spelare då, ligger dom på min dator eller deras server? / Otto Citera
joch Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Har strul med Eurobet när jag loggar in kommer det inte upp några bord, väntar på bord står det men inget händer så nu undrar jag om jag avinstallerar och installerar igen försvinner mina anteckningar på spelare då, ligger dom på min dator eller deras server? / Otto Som du ser av inläggen ovan har jag samma problem ibland. Jag vet inte om du blir av med spelaranteckningarna om du avinstallerar och installerar programmet igen, däremot försvinner alltid min sessionshistorik så fort programmet uppdaterar sig, så omöjligt att spelarantckningarna försvinner är det kanske inte. Jag brukar förresten gå in på eurobet.com och spela direkt via deras sida istället för klienten/programmet när det muppar sig sådär. Prova det kanske? Minns dock inte om du via detta spel kommer åt dina spelaranteckningar... Citera
KinkyOtto Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Som du ser av inläggen ovan har jag samma problem ibland. Jag vet inte om du blir av med spelaranteckningarna om du avinstallerar och installerar programmet igen, däremot försvinner alltid min sessionshistorik så fort programmet uppdaterar sig, så omöjligt att spelarantckningarna försvinner är det kanske inte. Jag brukar förresten gå in på eurobet.com och spela direkt via deras sida istället för klienten/programmet när det muppar sig sådär. Prova det kanske? Minns dock inte om du via detta spel kommer åt dina spelaranteckningar... har haft det länge nu, har spelat på en annan Ongamesida men gillar Eurobet bättre så vill gärna lösa det här men vill inte torska alla mina anteckningar på spelare ifall jag installerar om. Citera
Macroman Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 Går det att ta bort jultramset de lagt in på borden? Det ser ju inte riktigt klokt ut! Hittar inget under options där man kan ta bort detta 'tingeltangel'. Citera
acidboy Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Finns det någon kontaktperson här på forumet från eurobet? Jag har blivit så illa behandlad av supporten där nu och får en massa automatsvar hela tiden. Skulle behöva prata med någon utan dessa automatsvar. Ruggigt irriterande. Jag vill snart inte ha något mer med denna sida att göra. Är inte direkt första gången... Citera
Duracell Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Vad har eurobet för lojalitet mot trogna spelare? Finns månadsbonus eller kan man fixa rakeback? Citera
DrRoland Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Vad har eurobet för lojalitet mot trogna spelare? Finns månadsbonus eller kan man fixa rakeback? Rakeback skulle du fixat för ett år sen. Det de har är en månadsbonus på 25$ för 250 player points. Citera
Duracell Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 om det stämmer så är det ju ruskigt dåligt! Citera
KinkyOtto Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 En vip shop vore ju trevligt så man kan använda alla sin poäng till något Citera
STO Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få in sina pengar till VISA? Har väntat 7 arbetsdar nu och fortfarande inga pengar! Citera
sandsater Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Eftersom kvalomgångarna drar mot sitt slut är jag extra glad att kunna meddela att vi erbjuder ytterligare fem startpaket till Poker SM 2008! o Inför den sista kvalturneringen till finalen (12 April) garanterar vi 3 startpaket istället för 1! o Turneringen med fritt inträde kommer innehålla 2 garanterade startpaket! 10 April, 19.30 svensk tid (tillgänglig för endast Svenska invånare) Det var då ingen turnering ikväll kl 19:30. Och någon 12:e aprilturnering har dom inte lagt upp heller. Där har dom ju iofs lite tid kvar på sig men det gick ju inget vidare med den idag. Citera
tex83 Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Nä, satt också och letade efter freerollen idag. Supporten tyckte att jag skulle försöka anmäla mig till Poker SM Online Final $300.00 + $20.00 istället när jag mailade Citera
sandsater Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Nä, satt också och letade efter freerollen idag. Supporten tyckte att jag skulle försöka anmäla mig till Poker SM Online Final $300.00 + $20.00 istället när jag mailade Precis vad dom sa till mig också. Seriös support som inte ens besvarar frågan. Man kan väl heller knappast hoppas på att den extra bra satten på lördag blir av, den som skulle ha hela 3 platser. Jag tiltade dock bort min biljett på den som var idag eftersom det var så få deltagare med. Så just nu är jag dubbelt irriterad. Nej, upp med en frirulle illa kvickt om ni vill rädda anseendet. Lägg gärna till en extra plats också. Citera
vetgirig Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 Lördagens turnering blev verkligen en hit för deltagarna bara 13 deltagare fick dela på 3 packet. Övervärdet blev enormt då det behövs 14 deltagare för att det skall bli 1 paket. Otur att jag redan vunnit ett paket och därför inte har någon nytta av att spela kvalet iteg. Har föresten någon annan som vunnit ett paket fått information från Euro om vilket hotell man har fått bokat ett rum osv ? Citera
sandsater Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Nä, satt också och letade efter freerollen idag. Supporten tyckte att jag skulle försöka anmäla mig till Poker SM Online Final $300.00 + $20.00 istället när jag mailade Det slutgiltiga svaret i denna frågan blev att det viss kördes en sådan och att det var över 500 pers med i den. Då är man väl blind då. Citera
K_MaN Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Nån som har problem att komma in på cashier via pokerklienten? Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.