Gå till innehåll

En gåva till alla som fortfarande tror på slowplay!

parre

Recommended Posts

Hur fan kan man bara lägga in ett inlägg om att man vinner en pott och tycker man spelar mästerligt i en sådan situation!! båda har färg och sen att han inte raisar efter turn visar vilken fubick det är! det är så jävla korkat o dåligt spelat att jag mår illa

Följdfrågan måste ju då vara:

Hur fan kan man missa ironin i ett sådant inlägg?

Att du inte ser att detta är ett ironins re-raise är ju den stora frågan. Han kör ju ett dolt provocerande/ironiskt inlägg på ett ironiskt inlägg genom att låtsas att han ej förstår ironin i ursprungsinlägget. Det är ju liksom kurs 1A i att skapa irritation genom att spela dum. Sen garvar han resten av dagen åt alla tröga snubbar som tycket att han är trög. Han inte bara satte den, han fick ju dessutom ganska bra utdelning på den.

Personligen är jag fortfarande mest sur över att jag inte vet vem Parre är på riktigt. Men jag hävdar bestämt att han är den där skåningen som jag satt bredvid på Klubben i somras. Ja, jag vet att du säger att det inte är du, men hur faan ska jag veta att du inte bara driver med mig? Jo, så är det, du är skåningen. Satan va arg du va när du förlorade, ja du milde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Personligen är jag fortfarande mest sur över att jag inte vet vem Parre är på riktigt. Men jag hävdar bestämt att han är den där skåningen som jag satt bredvid på Klubben i somras. Ja, jag vet att du säger att det inte är du, men hur faan ska jag veta att du inte bara driver med mig? Jo, så är det, du är skåningen. Satan va arg du va när du förlorade, ja du milde.

När du skrev det så pratade vi om det. Troligtvis har du blandat ihop mig med "Blomman" (som f.n. är turneringsvärd eller klubbvärd på Klubben, om jag minns rätt). Beskrivningen låter som om den passar in mer på honom.

Länk till kommentar

När du skrev det så pratade vi om det. Troligtvis har du blandat ihop mig med "Blomman" (som f.n. är turneringsvärd eller klubbvärd på Klubben, om jag minns rätt). Beskrivningen låter som om den passar in mer på honom.

Sluta ljug Parre, man hör direkt på din dialekt att du är skåning!!

Länk till kommentar

Han inte bara satte den, han fick ju dessutom ganska bra utdelning på den.

Du missade nog att fi foldar på river, så speciellt bra gick det ju inte.

Haha, den gick jag inte på. Jag vet att du bara försöker låta som att du inte fattade mitt inlägg... Jag faller inte vid de lätta portarna. Du får sätta banan svårare nästa gång och hoppas på isiga partier. Då, fört då får du omkull mig!

Länk till kommentar

Han inte bara satte den, han fick ju dessutom ganska bra utdelning på den.

Du missade nog att fi foldar på river, så speciellt bra gick det ju inte.

Haha, den gick jag inte på. Jag vet att du bara försöker låta som att du inte fattade mitt inlägg... Jag faller inte vid de lätta portarna. Du får sätta banan svårare nästa gång och hoppas på isiga partier. Då, fört då får du omkull mig!

Oj, jag visste att du visste att han inte visste, men jag visste inte att han inte visste att du vet. Öh...eller nåt sånt...

Länk till kommentar

Så gick tråden från lättsamma ironiska skämt till den gamla klassikern "mobba skåningarna", vilket är standard humor för stockholmare och allmänt folk från norra hälften av landet.

Det ska ni ge fan i.

Hmm, detta ligger nog i betraktarens öron. Jag påpekade bara att jag numera vet vem Parre är (jag uttryckte mig dock lite mer annorlunda och frågande) och konstaterade att han är från skåne. Parre, som antagligen känner att han måste fortsätta ljuga i denna tråd, hävdar att det är Blomman som är skåning. Dock gick jag inte på den. Blomman, den gamle sossen, är ju från Göteborg och har dålig hy. Än så länge har alltså ingen mobbad dessa förvildade danskar! Du har bara missförstått oss!!

Länk till kommentar

Tänkte också ge ett bidrag till ett utomordenligt bra slowspel av mig. Kan faktiskt inte komma på ett enda bättre sätt att spela handen på förutom att syna rivern :D

Game # 226834434 - Texas Hold'em No Limit EUR 1,00/2,00 - Table "Southampton"

Game ended 2006-01-23 18:47:39 GMT+01:00

Players:

Sauns (EUR 195,00 in seat 1)

Mignut (EUR 164,00 in seat 2)

$Dont_Cry (EUR 218,55 in seat 3)

Kikkeliman (EUR 381,35 in seat 4)

1luckyfish (EUR 83,85 in seat 5)

Dealer: Kikkeliman

Small Blind: 1luckyfish (1,00)

Big Blind: Sauns (2,00)

$Dont_Cry was dealt: 9d - 8d

Mignut Fold

$Dont_Cry Raise (7,50)

Kikkeliman Raise (13,00)

1luckyfish Fold

Sauns Fold

$Dont_Cry Call (5,50)

Flop 7d - Ts - Js

$Dont_Cry Check

Kikkeliman Check

Turn 7d - Ts - Js - 2h

$Dont_Cry Check

Kikkeliman Check

River 7d - Ts - Js - 2h - Qs

$Dont_Cry Check

Kikkeliman Bet (26,00)

$Dont_Cry Fold

Kikkeliman Payback (26,00)

Kikkeliman didn't show hand

Kikkeliman wins: EUR 27,55

Rake: EUR 1,45

Länk till kommentar

På tal om skåningar så tänkte jag dra en liten historia om vad som inträffade när jag var på bortamatch i Landskrona för några år sedan.

Självklart hade alkoholen flödat hela vägen ner, så när vi intar hålan runt 9 på morgonen och har ett par timmar att döda så sätter vi oss på Landskronas skabbiga torg (efter att ha käkat någon äcklig burgare först) och dricker bira.

Då dyker plötsligt en man i kanindräkt upp.

Ja, kanindräkt.

Han springer fram och börjar jucka mot folk. Lokalbefolkningen verkar inte bry sig, utan han juckar litegranna och går vidare till nästa. Till slut juckar han mot en jättestor bajare som står på torget och avnjuter lite brass. Han lackar. Snabbt som fan springer kaninmannen iväg mot en buss. Hoppar på den. Sedan såg man honom aldrig mer.

Skåne i ett nötskal.

Länk till kommentar

Till att börja med

1: Du spelade handel uruselt

2: du fattar nog fortfarande inte att det var färg vs färg vafn tror du han skall göra ?? cheka med en färg

3: Du spelade handen urdåligttttttttt din MUPP

Vissa verkar aldrig fatta :shock:

Underbart som vanligt parre. Du är en favorit i kompiskretsen :heart:

Länk till kommentar

Hur fan kan man bara lägga in ett inlägg om att man vinner en pott och tycker man spelar mästerligt i en sådan situation!! båda har färg och sen att han inte raisar efter turn visar vilken fubick det är! det är så jävla korkat o dåligt spelat att jag mår illa

Hmm. Är du född 1976?

Länk till kommentar

Jaha här tyckte man du var en rolig nisse tills man läste detta inlägg!!! Att dissa skåne pfffffffff :twisted:

Sen förstår jag inte det roliga i att en knarkad fotbollshulligan jagar en stackars hare.

Å andra sidan blev jag i denna tråd kallad för skåning (se s2 om jag minns rätt) så i realiteten dissar jag väl mig själv?

Länk till kommentar