tikhal Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Hade en sjukt fin session igår som slutade med massor av vinst. Idag får jag bara totala skrräpkort och höjer lite halvbra händer. $50 NL Texas Hold'em - Sunday, January 08, 22:44:37 EDT 2006Table Table 80714 (6 max) (No DP) (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 6 Seat 1: hero ( $59.40 ) Seat 5: JOEFISH614 ( $71.40 ) Seat 6: Tyranos ( $33.85 ) Seat 2: Cerndog20 ( $56.90 ) Seat 3: rookie0815 ( $48.85 ) Seat 4: dalish333 ( $50 ) rookie0815 posts small blind [$0.25]. dalish333 posts big blind [$0.50]. ** Dealing down cards ** Dealt to hero [ 9c Ac ] JOEFISH614 folds. Tyranos folds. hero raises [$1]. Cerndog20 folds. rookie0815 folds. dalish333 calls [$0.50]. ** Dealing Flop ** [ Jh, As, Kh ] dalish333 checks. hero bets [$2.15]. dalish333 calls [$2.15]. ** Dealing Turn ** [ Jc ] dalish333 checks. hero bets [$5]. dalish333 calls [$5]. ** Dealing River ** [ Qs ] dalish333 bets [$10]. Bara att kasta här ? För vekt ? Jag hatar dessa jävla donkbets. Mamma har sagt att marginella händer är djävulen så jag släppte. * RP, la till "NLT" - QoS * Citera
Kwejk Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 råder då ingen tvekan om den folden. men varför minibetar du bara innan flop? Citera
freggan85 Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Fold känns rätt. MEN varför dessa patetiska miniraise innan floppen. Jag vet att de står i plural men du bara gjorde de en gång ( i den här handen) men min frustration över allas jävla minibettande och minahöjandet råkade just komma ut i den här tråden.... Citera
tikhal Postad 9 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2006 Jo, det var tomtigt. jag brukar alltid standardhöja 4BB. jag skyller på misclick. Och ja, minibetandet har antagit abnorma proportioner. höjer man preflop kan man ge sig fan på att killen innan petar in en BB för att "kolla läget". Brukar alltid slå om till pott på dessa fittbets. Vad vill de uppnå med det ? Synar eller höjer åsnepenisen mig där har han röjt sitt set ganska duktigt och jag fick min information när det är billigt Citera
freggan85 Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Egentligen är det som du säger att minibets är rätt lätt att ta information infrån. Bara att ta reda på om det är en kille som gör det när han är svag eller har stål. Det är så jävla störigt bara när man limpar in och fem andra gör de med för att sen se killen på BB minihöja, VA FAN E HANS PROBLEM? Nu måste jag klicka en gång till på syn, jobbigt. Och sen till råga på allt så tar apan till vänster om mig och gör en ny minihöjningen så att jag än en gång måste trycka på syn för att få se fittfloppen som jag garanterat kommer missa, men efter allt jävla pissigt minihöjande så e jag på sån enorm TILT att jag kastar in ett inköp för att det är kul å bluffa...... Citera
psatiw Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Jag tiltar fett Vart spelade du, sa du? Tikhal, din minihöjartomte, ser du vad du skapar med ditt minibettande? På river är det, såklart, bara att slänga långt åt helvete. Citera
tikhal Postad 9 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2006 Jag tiltar fett Vart spelade du, sa du? Tikhal, din minihöjartomte, ser du vad du skapar med ditt minibettande? På river är det, såklart, bara att slänga långt åt helvete. Hördudu din lilla setfoldare, Jag lovar att aldrig göra om det Citera
Big Less Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Varför inte checka bakom på turn? Citera
tikhal Postad 9 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2006 Varför inte checka bakom på turn? Finns för många "poliser" på NL50 som alltid synar flopp oavsett kort och kollar om man skjuter igen på turn. Citera
Big Less Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Varför inte checka bakom på turn? Finns för många "poliser" på NL50 som alltid synar flopp oavsett kort och kollar om man skjuter igen på turn. Och? Det ger dig en alldeles utmärkt möjlighet att fånga en bluff på river om han tror att du är helt tom. Det spelar JÄVLIGT dyrt om du continuation-betar alla dina halvrisiga träffar på två gator. Citera
parre Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Har du betat flop och turn kan du inte folda river, han kan lika gärna beta ett naket A eller tomta sig med något konstigt typ en kung. Citera
Recommended Posts