mariani Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Texas Hold'em $0.25-$0.25 NL (real money), #1,613,005,084 Table Tirana, 20 Dec 2005 6:05 PM ET Seat 1: Jaywalll ($9.05 in chips) Seat 2: emilio02 ($10.55 in chips) Seat 3: stop looking ($24.75 in chips) Seat 4: All LEL ($25 in chips) Seat 5: middleearthm ($13.05 in chips) Seat 6: EazY_418 ($17 in chips) Seat 7: 1derdawg ($2.75 in chips) Seat 8: mawatar ($25.90 in chips) Seat 9: jimmy1755 ($22.05 in chips) Seat 10: DickTaiter ($28 in chips) ANTES/BLINDS EazY_418 posts blind ($0.15), 1derdawg posts blind ($0.25), All LEL posts blind ($0.25). mawatar deals [ AS,KS ] PRE-FLOP mawatar bets $1, jimmy1755 bets $22.05 and is all-in, DickTaiter folds, Jaywalll folds, emilio02 folds, stop looking folds, All LEL folds, middleearthm calls $13.05 and is all-in, EazY_418 folds, 1derdawg calls $2.50 and is all-in, mawatar calls $21.05 Hur tycker ni jag ska göra, kanske var fel att syna i detta läget eller? PS Har inga reads Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 LOL, kan du skriva, men inte läsa eller? Skrev ju det redan i din förra tråd. Använd Pokerstove, simulera deras HD och kolla sen vad du får i pottodds mot tänkbara sådana, så vet du tills nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mariani Postad 21 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2005 Ja, men ändrade ju den andra handen med förut. Vad är det nu som är fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juster Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Fold alla gånger för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Det är stor chans att du är uppe mot höga pp. Mot AA och KK ligger du rissigt till. Mot andra pp är det en coin flipp. Men eftersom det är mer än en person som är all in så ligger du rätt illa till. Jag hade foldat speciellt eftersom du inte är "pott commited" och det är cash game. Det kommer att komma bättre läge. Men som sagt ladda ner poker stove och labba lite med olika HD så kommer du se hur illa du ligger till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Ja, men ändrade ju den andra handen med förut. Vad är det nu som är fel då? Såg inte din grymma "Inga reads" längst ner. Antar att det kvalificerar då. Det man gärna vill ha dock är ju nån typ av ditt "tänk" runt handen, hur bordsstämmningen är, vad du tänker om vraken i potten, och speciellt om han som tryckte först. Jag menar nånting måste du ju tänka om bordet/spelarna, eller är det kanske inte så alls om man spelar 8 bord samtidigt. Isåfall får du ju kanske vänta dig lite...mindre uttömmande svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 På den här nivån hade jag synat och inte varit förvånad om båda två satt på mellanpar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 På prima foldar jag. Går flera all-in där på den nivån så sitter alltid en snubbe på AA. På andra sajter är det lätt syn. Typiska händer är 44, QQ, K8s och JJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoneburg Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Otroligt lätt fold. Bara löjligt att syna, mycket sannolikt att någon har AA eller KK och då är du rökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Otroligt lätt fold. Bara löjligt att syna, mycket sannolikt att någon har AA eller KK och då är du rökt. Håller med fullständigt, AK samt AKs är grymt överskattade imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts