Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Metaddict

    .

    Såhär $3/$6 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($1222.20) UTG+1 ($1212.00) Hero (CO) ($615.00) BTN ($597.00) SB ($359.90) BB ($624.00) Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is CO J:spade: K:spade: 2 folds, Hero raises to $18, 1 fold, SB calls $15, BB calls $12 Flop: Q:club: 7:spade: 9:spade: ($54, 3 players) SB bets $18, BB calls $18, Hero raises to $111, SB folds, BB raises to $310, Hero raises to $597, BB calls $287 Turn: 8:spade: ($1,266, 2 players) River: 8:heart: ($1,266, 2 players) Final Pot: $1,266 Hero shows: J:spade: K:spade: BB shows: 5:spade: 6:spade: BB wins $1,263 ( won +$648 ) Hero lost -$615 SB lost -$36 Ska fråga fi nästa gång.
  2. 3 månader är inte en lång period i pokersammanhang...Trodde de flesta visste det vid det här laget.
  3. Sällan jag gör något coolt förresten så jag får väl passa på... $3/$6 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: Hero (UTG) ($494.00) UTG+1 ($600.00) CO ($576.40) BTN ($1245.00) SB ($1216.65) BB ($1124.00) Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is UTG Q:diamond: J:diamond: Hero raises to $24, 1 fold, CO calls $24, 3 folds Flop: A:diamond: Q:club: 8:heart: ($57, 2 players) Hero bets $39, CO calls $39 Turn: 8:diamond: ($135, 2 players) Hero checks, CO bets $72, Hero calls $72 River: J:club: ($279, 2 players) Hero checks, CO bets $210, Hero calls $210 Final Pot: $699 Hero shows: Q:diamond: J:diamond: CO shows: K:heart: 9:heart: Hero wins $696 ( won +$351 ) CO lost -$345
  4. Jodå, kan lobba för det så gott jag kan! Alltså det slår verkligen ALDRIG fel. VARJE gång jag bestämmer mig för att gå upp i nivå "seriöst" och inte bara nåt bord så börjar det hända skumma saker direkt. Självklart mot en fittreg som måste timebanka innan han trebetar. $3/$6 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($1222.20) UTG+1 ($1212.00) Hero (CO) ($615.00) BTN ($597.00) SB ($359.90) BB ($624.00) Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is CO J:spade: K:spade: 2 folds, Hero raises to $18, 1 fold, SB calls $15, BB calls $12 Flop: Q:club: 7:spade: 9:spade: ($54, 3 players) SB bets $18, BB calls $18, Hero raises to $111, SB folds, BB raises to $310, Hero raises to $597, BB calls $287 Turn: 8:spade: ($1,266, 2 players) River: 8:heart: ($1,266, 2 players) Final Pot: $1,266 Hero shows: J:spade: K:spade: BB shows: 5:spade: 6:spade: BB wins $1,263 ( won +$648 ) Hero lost -$615 SB lost -$36 Också denna mot bordets fisk: $3/$6 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($1118.00) Hero (UTG+1) ($646.00) CO ($561.00) BTN ($418.40) SB ($1251.00) BB ($1225.65) Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is UTG+1 J:diamond: T:heart: 1 fold, Hero raises to $18, 1 fold, BTN calls $18, 2 folds Flop: Q:club: 9:club: K:diamond: ($45, 2 players) Hero bets $35, BTN calls $35 Turn: 5:club: ($115, 2 players) Hero bets $99, BTN calls $99 River: 4:club: ($313, 2 players) Hero checks, BTN bets $144, Hero folds Final Pot: $457 BTN wins $454 ( won +$158 ) Hero lost -$152 Hittar ett fint bord på NL400 så jag får en plats där med. Tar bara ett varv innan jag setar flop och får in det mot KK. Jag rivrar obv fyrtalet, nästan som ett hån. Tyckte jag spelade ok och backade knappt tack vare NL400. Spelade bara drygt 300 händer totalt. Ska dra till gymet nu. Ska försöka nöta vidare på €NL600 ikväll, måste ju vända förr eller senare på den nivån när jag får in pengarna bra.
  5. Wp
  6. Fått igång min kapitalförsäkring nu. Läge att köra igång långt nu eller vänta på att det ska svänga ner igen?
  7. Gillar inte all din boxningsträning. Om vi ses i Köln vill jag kunna pryla dig lätt ju Men men, kan isåfall alltid håna dig för att du gick på mitt jätteroliga aprilskämt
  8. Fint. BTW hur gick det med Afflictionsamlandet? Archaic har också snygga grejer som fan och ett hyfsat mycket billigare pris. Hihi.
  9. Ursäkta min okunnighet, men vad heter hon?
  10. BTW kan hantverkare suga k*k...haft elektriker här idag. Check it out: - Grus lite överallt, bland annat hyfsat mycket på spisen - Två små bitar elkabel och nåt annat skräp ligger på golvet - Hälften av alla grejer som står här har flyttats och sen inte ställts tillbaks - Tidningarna jag hade på golvet i hallen för att inte blöta skor ska skita ner låg i en hög i mitt "vardagsrum" - Toaletten verkar ha blivit använd, såvitt jag vet behöver man inte flytta på den för att lägga om elkablar men där reserverar jag väl mig för fel - Mikron står på en annan inställning - KYLSKÅPET har de också ändrat temperaturen på - (delad etta) DE HADE LÄMNAT FÖNSTRET ÖPPET - (delad etta) JAG HAR ETT JÄVLA HÅL I VÄGGEN PÅ CA 5 CM I DIAMETER DÄR MAN SER MASSA ELSLADDAR Jag brukar aldrig orka klaga över saker jag inte är nöjd med men detta ska de fan få höra. Så kan man bara inte bete sig. Jävla åsnor.
  11. Metaddict

    Rooney

    Såg du hockeystraffen?
  12. Ofc MEN JAG LURADE IAF STUREDENDUMME hahahahahaha
  13. URHEAAJKKJjnfjnjknjknkjfajqoierioJjnjkjlkjljrlkear poeapfKLFNMFJKF JKJFKJFK Fiji fyllerskottar i adar gulat hahla hävala rullen!!!!!!!!!! fyfanfafyafnayfan
  14. Men sluta böla om ett ord i någons signatur förihelvete.
  15. Metaddict

    Rooney

    Jag spelar inte grabben, jag spelar inte. Ya feel me?
  16. Metaddict

    Rooney

    Nä, för hela Harry Potter är ett skämt
  17. OMG OMG OMG vilken usel låt
  18. Metaddict

    Rooney

    Har inte klurat ut om Harry Potter-snacket här är en levling eller inte
  19. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
  20. jgji GJOIJoIJFiJios s*g k*u* j*vla *f*ttunge d* en plågsam j*vla d*d ditt *ckliga h*rbarnb*js
  21. Ska göra ett nytt försök att beställa koffeintabletter faktiskt, gymgrossisten har rea Har provat innan och då märkte jag faktiskt ingenting. Druckit en hel del cola i mitt liv, kanske blivit immun... Ty! Jag har faktiskt inte läst så jättemycket om det där. Får nog läsa på lite om det ska kännas lönt att fortsätta Tack. Dock känns det alltid som en rätt bra start på dagen när man väl kommit hem och vilat i soffan en kvart och sen fått i sig massa mat. Hehe jo, finns ju en anledning till allt tjat om att frukost är dagens viktigaste mål.
  22. Spontant: checkfold.
  23. Metaddict

    .

    Hehe Fint plus på unipest iaf, jag spanade in borden men jag hittade nog inte en enda fisk så jag körde Prima istället. Var iofs inte mycket bättre där och de har fan nästan inte kvar några bord på NL400 i vilket fall
×
×
  • Skapa nytt...