-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Det var mer under dessa fyra dagar än under ett helt år i något helt land. Stort land. Jag orkar tyvärr inte leta upp infon eftersom den var i en lång tråd på thaivisa-forumet. I vilket fall är det ett känt faktum att det dör enormt mycket folk under Song Kran eftersom det är "kultur" att supa till det ordentligt och sen ändå köra bil/motorcykel utan hjälm.
-
Tycker formen ser ut att vara på väg uppåt mer än neråt trots allt men matchen som helhet var ju inte bra. Det är inte alls samma flyt och dominans som tidigare under säsongen. Fast det gör det ju än mer imponerande att vi faktiskt har två raka i ligan
-
Tyckte Song Kran var hemskt så jag är jävligt nöjd med att slippa det i år. Tror det är lite mer uthärdligt om man är på någon turistort istället för Bangkok. Men över 200 döda i trafiken på 4 songkrandagar är så sjukt att man mår illa. Hur många dog i demonstrationerna som gjorde att hela världen rapporterade om det...men detta är det inte ett ord om.
-
Ffa tråkigt när man inte längre har den där känslan av lugn inför match och "vet" att de kommer fixa det. Vi har INTE spelat bra de senaste matcherna
-
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!! (ps. förlåt, jag har tråkigt och skojar bara)
-
Ok, men bara om din mamma gör det först
-
WP. Nu är man peppad Kan inte hjälpa att undra om de någonsin blir så bra igen. Tycker inte riktigt vi varit ända uppe på den nivån denna säsong trots den fina rushen.
-
-1. Tycker snarare du var lite väl trevlig mot riksåsnan
-
Blev en session faktiskt. Lads sög så jag drog bara igång en massa bord på Ongame, har inga stats där ändå så jag bara kör vidare när jag satt mig på ett bord. Backade 3 inköp på ingen tid alls där så jag mådde inte jättebra då Men jag har hittat något slags lugn faktiskt. Både det och lite grindsug igen. Värdet på Lads blev plötsligt jättefint för en gångs skull så jag fick in några bord där med. 8bordade blandad Lads och Ongame vilket i ärlighetens namn inte är heeelt jävla optimalt Lyckades hitta rushen på Lads och ta igen litegrann på Ongame så slutar dagen på $2.2k upp. Mycket fint, speciellt när man var säker på fjärde raka backet. Fortfarande back en hel del för månaden tyvärr och det kan nog bli tajt att hinna ta igen allt. Imorrn är det United, i övermorrn HIF och jag ska försöka hitta ett gympass därmellan med. Jag är så vek mentalt att jag måste ha tid att förbereda mig och hitta "my happy place" innan jag ska lira en session, så jag är inte hundra på att det blir så mycket lir på några dagar Dagens tiltmove: $2/$4 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($660.40) UTG+1 ($409.90) CO ($163.86) BTN ($153.00) Hero (SB) ($987.10) BB ($404.00) Pre-flop: ($6, 6 players) Hero is SB K:spade: A:spade: UTG raises to $16, 3 folds, Hero calls $14, 1 fold Flop: K:diamond: 4:heart: A:diamond: ($36, 2 players) Hero checks, UTG bets $36, Hero raises to $109, UTG raises to $644.40, Hero calls $535.40 Turn: 5:club: ($1,324.80, 2 players) River: 8:diamond: ($1,324.80, 2 players) Final Pot: $1,324.80 UTG shows: A:club: T:club: Hero shows: K:spade: A:spade: Hero wins $1,321.80 ( won +$661.40 ) UTG lost -$660.40 Dagens inte-alls-tiltmove-utan-fin-metagameflow-push-av-snubben-som-metagame-faktiskt-är-döpt-efter (dvs MIG): Fan HM hade inte importerat den handen från Ongame Första gången jag fembetshovat med 54s och faktiskt lyckats och så kan jag inte ens visa hur cool jag är
-
Finns det någon som klarar av att jaga mer än Park egentligen?
-
Hur efter man vill, det är ett fritt jävla land!!! edit: (insert smajlie, bara så ingen tror att jag verkligen menade det jag sa)
-
Det där var fan rätt märkligt ja. Tur du sa till mig, läser inte den tråden
-
HEHE det tog ett varv sen var det KK mot AA på Ongame. I run g00t!
-
Tjejen i kassan ser verkligen ut som Meadow Sopranos. Fräsch tjej förövrigt. Som slowboy säger är det hon. Så klart det var likt
-
1. Jag ljuger aldrig. Elitseriespelare är dem even. Det ska upp på CVt 2. Fick rätt ont i ryggen av mina eskapader så två 20minspromenader hade varit mer lämpat för en handikappad åsna som mig. 3. Nej. Vill jag veta?
-
Aaaa, förklarar saken. Tack, då slapp jag googla Nej, kan du inte alls det. Hatar när folk sitter och ljuger på internetfora!
-
Mmm, sjukt catchy. I'm on a boat!! Lyssnar nu på "Jizz in my pants" av samma artist. Molly Sims i videon. Vafan är det för snubbar?
-
Snyggt Klonkar United lika fint imorrn blir det 4-5 kassar!
-
OMFG årets låt, årets video, allt är avgjort redan nu. Detta kan INTE toppas. Kanske ALDRIG!
-
Ty! Idag fick jag ett CPryck och joggade till en brant och plågsam backe där jag gjorde fyra rusher uppför. Fråga mig inte varför. Var helt slut och skulle sega mig hemåt när jag träffade en gammal polare (och bandmedlem) med två andra snubbar på en liten fotbollsplan. Han frågade om jag ville vara med så vi körde 2 mot 2. Den ena visste jag vem det var men inte den andra. Båda är iaf elitpingisspelare. Jag körde med min gamla bandmedlem men var helt knäckt så vi blev mosade. Sen kom en annan snubbe förbi med överflödsenergi så jag körde med honom mot de två elitpingisspelarna och min gamle bandmedlem. Vi var alltså två mot tre. Sökte djupt i mig och samlade kraft nog att prestera toppfotboll. 5-0 till oss efter ett flertal tekniska finesser från min sida. Sug på den, Puni!!! Är jävligt nöjd med min dag faktiskt men jag ska se om man inte ska riskera att förstöra den med lite grind ändå. Ser dock att värdet på Lads just nu är det sämsta jag någonsin sett på NL400 på en klient Ongame ftw? Btw, Drogba visade återigen idag vilken äcklig person han verkar vara.
-
:lol: :mrgreen:
-
MrJimmy hade varit stolt över ditt fyrbet. Finns fan inte att retardet faktiskt setminar med sina fyror ändå
-
Lederer är så jävla överskattad, fyfan så useeeeeeeeelt, jag mådde illa. Ska bli kul att om Mr Simpsons är en jättevek spelare överlag eller om han gjorde en sjukt fin laydown bara. Slängde sina två jecks utan att tveka. Jag tycker bara det är kul att Laak och Esfandiari försöker få igång lite snack iaf.
