Förutom HIFs felaktiga straff (ett misstag kan man trots allt överse med, speciellt om man är HIFare...) så var det en helt bisarrt pinsam insats av domaren. Jag fick nog fem raseriutbrott totalt som bara berodde på att han blåste frispark så fort det var en närkamp. Och de fasta situationerna sen. OMFG det ÄR ok att ha en antal spelare på mållinjen, man MÅSTE inte blåsa så fort målvakten inte får exakt som han vill.
I ett djupare perspektiv måste man inse att detta är skadligt för svensk fotboll. Hur ska de svenska klubblagen kunna konkurrera utomlands när de vänjer sig vid att man inte får tacklas hårt eller spela tufft. Det är ju fan den enda chansen vi har, inte fan kommer vi gå ut och dominera med vår fina teknik och passningsspel liksom