Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. +2 miljoner
  2. Detta är första gången jag ens läser här och det är enbart för att Late är en sån patetisk nolla att jag ville kolla om han gråtit något. Normalt sett skulle jag aldrig gå in för att skriva något skadeglatt i en sån här tråd. Kul att han lyckas locka hit en hel hord av röda djävlar som hade hållt sig helt till vår fina tråd istället om han bara hade hållt sina idiotinlägg borta
  3. R Kelly - vilken sångare, vilken schtekare! 15 år? No problem, I'd piss on that
  4. Ändrar du verkligen preflopsize efter vem som sitter i blindsen?
  5. Tror inte heller han låtsas. Vilken jubelåsna.
  6. Försök inte ens, verkar inte som det finns minsta lilla sannolikhet att han kommer koppla något som inte handlar om Hellmuth.
  7. Har du tävlat i MMA eller vad är det frågan om?
  8. Metaddict

    Rooney

    Jaja men...men...dina tapeter är GAY så fuck YOU!!
  9. Jag Cbetar inte här speciellt ofta heller. Turn synar jag och spelar river mot somliga, viker turn mot somliga med. Nu tar vi Porto av bara farten
  10. Förutom HIFs felaktiga straff (ett misstag kan man trots allt överse med, speciellt om man är HIFare...) så var det en helt bisarrt pinsam insats av domaren. Jag fick nog fem raseriutbrott totalt som bara berodde på att han blåste frispark så fort det var en närkamp. Och de fasta situationerna sen. OMFG det ÄR ok att ha en antal spelare på mållinjen, man MÅSTE inte blåsa så fort målvakten inte får exakt som han vill. I ett djupare perspektiv måste man inse att detta är skadligt för svensk fotboll. Hur ska de svenska klubblagen kunna konkurrera utomlands när de vänjer sig vid att man inte får tacklas hårt eller spela tufft. Det är ju fan den enda chansen vi har, inte fan kommer vi gå ut och dominera med vår fina teknik och passningsspel liksom
  11. Metaddict

    .

    Fyfan va bra du springer!!
  12. 7 pounds var sjukt sjukt överskattad i mitt tycke. Riktig sentimental smörja stor del av tiden, även om själva idén var jävligt fräck.
  13. Lol, istället kommer en moderator och skriver ännu mindre vettiga inlägg Helt rätt jello. Hoppas inte de betalar några 300 mille för Tevez. Och Nani kan de skänka bort.
  14. Skönaste Unitedsegern på länge idag :twisted: Fan va usla dem var men det var ju helt sjukt många stjärnspelare borta. Gårkvällen var rätt mycket bättre än misärfredagen...var först på konsert med Darkane och ett annat lokalt band, och sen lite snabbt förfestande hos en polare, följt av utgång som avslutades med den gamla hederliga nattkebaben Mådde mindre bra idag men det var under kontroll ändå. Trodde på misärhelg men United vände som sagt. Poker: Har redan fixat en bra deal på Ongame nu och fått höjt min deposit limit. Möjligt det blir comeback redan imorrn då Någon som vet om det går att datamina Ongame? Jag kör med HM.
  15. Glory glory brushan, glory glory
  16. +1 miljard på heltoker för en gångs skull. Skönaste segern på länge. Kan inte någon mod få den efterblivna idioten Late att hålla käften och sluta besudla denna tråd med sina idiotkommentarer. Jävla åsna.
  17. Klart det inte är "bra" men det lär väl vara ett vinnande spel för det.
  18. För att vara lite seriös: Jag tog ut ca $6K från Lads och Purple Lounge igår. Dessa ska in på Ongame. Jag har 70-75K på Svenska Spel men har inte spelat där på säkert ett halvår. Tänkte att jag eventuellt ska lira där igen men jag pallar nog fan inte klienten, är bara att inse. Så lika bra att casha ut dessa nu istället när jag lovade mig själv det efter backet igår Har en kapitalförsäkring, får se om jag vågar köpa på mig lite aktier nu. Har inte en jävla aning vad jag ska köpa bara...lite av ett problem?
  19. "Häromdagen uttalade sig Svenska Spels nya vd Meta Persdotter dock positivt om en sådan blockering"
  20. Antagligen någon slags skyddsmekanism så man inte ska förlora allt man har. Samt att man nog halvt omedvetet vill ge sig själv någon slags belöning för att inte hata pokern resten av livet. Kunde gärna ha tagit en massa motrigg på NL400 om jag bara kunde få en vettig start när jag kör högre
  21. Hm.. var lite mindre än jag trodde. Är väl mest tilten över att det alltid händer just när jag försöker klättra.
  22. Jag blir seriöst gråtfärdig. Ännu ett monsterback när jag försöker gå upp. Helt omöjligt att vinna en jävla pott. Var ju riktigt jävla lönt att kämpa hela natten till 7 imorse för att skjuta upp det när jag vet att det kommer. Är väl femte gången jag försöker nu och femte gången det blir uttag och nystart...orkar inte. Får fan ångest av det här. kul liv.. sug kuk
  23. Metaddict

    .

    Orden "smirnoff ice", "CDS" och "EN" hör inte ihop i samma mening. Skärpning, annars blir det infraction!
  24. En av mitt livs sjukaste pokersessioner avklarad. Skitont i ryggen nu och så in i helvetes trött. Sjukt jävla motriggad idag men höll ihop spelet ok, tiltade inte, och blev räddad av några donationer från mongfiskar. Fem timmars spel idag och ca $650. Nöjd med resultatet men inte att jag sitter här som ett retard 7 på morronen när solen börjar tränga sig på... GONATT
×
×
  • Skapa nytt...