Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. 1. Boondock ska inte högre upp. 2. Varför i helvete skulle man göra en lista med en film om dagen om man hade tänkt skriva alla resultat på en gång? Tänk lite Har inte sett Crank men såg reklam för den i något UFC. Keith Jardine är tydligen med i den lite
  2. Sten Frisk tyckte jag alltid var riktigt jävla tråkig. Men Uno och Joker var ju sjukt klockrena, TV-historia det där klippet precis som någon skrev på youtube Finaste skinka till lägsta pris
  3. Håll tjäften tjärring hoppas att du dör Den hade jag glömt, WP
  4. Nopes fel. Men WP med FYPen hah Riktigt så illa är det inte! Men nu får ni nog skynda er, ska duscha om en kvart, sen är det inte lönt att diskutera ämnet längre
  5. Han var helkass när jag mötte honom iaf men vet inte om han blivit bättre nu.
  6. ERHUMM var är dagens film?
  7. Lol...bitch please! Önskar du hade rätt iofs
  8. I det lilla landet Celibat.
  9. MVH Bitter Scouser Bastard Aja, förra året var väl inte världens roligaste lottning har jag för mig och Inter i åttondel i år var inte direkt en höjdarlottning. Mycket välförtjänt det här måste jag säga Men i CL kan allt hända som man säger...
  10. Fel Behöver kanske inte vara ner på sekunden
  11. Lol bohman sicket retard Jag har diskuterat fotboll med fans till såväl Arsenal som Liverpool och Chelsea och inte haft några problem alls, men det måste ju finnas något vettigt i skallen på folket man diskuterar med för att det ska gå. "barca är bäst och så kommer det ALLTID vara" mmm hur gammal är du, har du fyllt 14 ens? Väldigt objektiv kommentar Så sades det väl förresten förra säsongen med och då dängde Scholes upp bollen i krysset vilket räckte för vinst...
  12. Fel Någon annan? Ni får gärna sidebetta om ni vill, jag lovar att inte berätta något förrän jag gör det officiellt här!
  13. Ok, ty. Har aldrig i hela mitt liv luktat såhär mycket svett. Någon som vill gissa när jag duschade senast?
  14. Ahh så var det ja, hade något svagt minne. Tilt. Du menar att säljare också ska skriva på paketet att det är värt mindre än 49.99?
  15. Snackade med bruden om det och kom på sen att det var lågsäsong när vi var där. Hade hellre betalat det än bott gratis på sånt där skabbställe dock Tack tack, tror och hoppas att alla krämpor börjat ge med sig nu.
  16. Well, "I'd hit that" för att tala 2+2-språk, men om hon är transa hade jag nog avstått
  17. GHAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH UAUFHADUOFaeiroerjkajkfADnfkaeeioruAOIURUEAOIR Beställde kläder från USA (klädsida, inte privat) för ca 2000 kronor. Ni fick jag nyss sms från Fedex som säger att jag måste betala 1000 spänn i tull och moms för att få skiten!!! Nu har jag ju tyvärr inget jävla val men kunde man varit mindre fiskig och lyckas smita undan detta på något sätt? Porto i Champions League kan jag väl godta....
  18. Otippat att höra gullet Natalie Portman skrika "suck my dick!". Hade inte sett/hört denna
  19. Även om det antagligen var enbart för att du trodde att det skulle hetsa någon så var det ett sjukt korkat inlägg, tillochmed mätt med Scouser-mått.
  20. 7 på flop, ca pott. Tror QJ där är lite för högt i rangen för att betfolda turn. Speciellt mot någon med hög CR. Och checka bakom känns rätt trist.
  21. Höj mer flop imo. Turn vet jag inte, orkar inte tänka
  22. Jahaaa ok såna där. De började bli populära när jag spelade fotboll i Högaborg Problemet var ju förutom smärtan att jag andades med munnen istället så fort jag slumrade vilket gjorde att det gjorde mer ont i halsen och jag vaknade direkt. Tack ändå
  23. Aldrig hört talas om, hur funkar det? Nu har ju det värsta släppt och kan sova igen men ska komma ihåg det om det (HOPPAS INTE) händer igen.
  24. Metaddict

    .

    Nänä, han postar en hand han totalslaktar och antagligen suger ut ett set i enbart för att vara cool
×
×
  • Skapa nytt...