Lol bohman sicket retard Jag har diskuterat fotboll med fans till såväl Arsenal som Liverpool och Chelsea och inte haft några problem alls, men det måste ju finnas något vettigt i skallen på folket man diskuterar med för att det ska gå.
"barca är bäst och så kommer det ALLTID vara" mmm hur gammal är du, har du fyllt 14 ens? Väldigt objektiv kommentar Så sades det väl förresten förra säsongen med och då dängde Scholes upp bollen i krysset vilket räckte för vinst...