Inget höjdarpass på gymet och jag blev inte så mycket piggare heller. Borde kanske inte ha tränat egentligen för jag tog slut rätt ordentligt. Orkade inte ens laga mat (tror det är första gången jag inte ätit lagad mat efter ett gympass) så middag fick bli fyra mackor (2 st ost/skinka, en skinka, en med jordgubbssylt), ett glas mjölk och en Gainomax. Funkar
Blir ingen grind iaf, skulle vara glad om jag hade kunnat hitta mitt B-game idag ens. Ska nog straffa mig själv med att kolla lite DC istället. Var inne på Cardrunners och kollade och där var fan inte mycket som verkade minsta intressant på senare tid. Kollade Green Plastics senaste. Tycker han har gjort några filmer som varit helt ok men usch usch usch vad jag inte gillade hans spel i den senaste. Tror jag ska säga upp mitt medlemsskap.
HAHAHA medan jag skrev inlägget såg jag reklam för något som heter Röda Fjädern på TV. De vill ha pengar till "beroendeforskning".
En ung kille ligger i i sängen och får ett samtal från sin polare. Bla bla bla "jag har inte sovit mycket på 2 veckor" - "oj tunga grejer, krya på dig mannen". Sen kommer snubbens mamma in med lite mat. En berättarröst säger att spelberoende är en sjukdom också - tillbaka till morsan som klappar sonen på kinden och frågar "har spelberoendet gått ner?". Så jävla lökigt