Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Jag har valt att tro att det inte är sant!
  2. Utan att lägga in några värderingar i övrigt består ju the big game av en jäääävla massa olika pokerspel så det är rätt dumt att sitta och döma ut någon bara för att han spelar dåligt en session. Som jag minns det har Doyle spelat helt ok i de tidigare säsongerna.
  3. Gå och lägg dig, det har du förtjänat
  4. Va i helvete??!?!? “Min far har druckit sin urin länge och har fört det vidare till oss. Folk tror att det är ett skämt, jag har aldrig sagt det i USA eftersom jag inte vet hur fansen skulle reagera. Jag dricker min egen urin varje morgon som en hälsodryck” - Lyoto Machida
  5. Äsch skärpning knackan Tradig du e!
  6. Arbetet? Wtf knackan Börjat jobba?
  7. Du tror inte det blir lite jobbigt för dem om de låser exakt alla sina kunders konton samtidigt?
  8. Cbetar sällan 97s där. Kan tänka mig CR på river med.
  9. Metaddict

    Rooney

    Jag har bara gjort det en gång men det räcker för min del
  10. Metaddict

    Rooney

    Usch usch usch beeptest
  11. Hmmm alla mina andra kläder bleknar ju i jämförelse nu. Affliction is the shiznit!
  12. +1 Hoppas ni såg unrated version. Fyfan
  13. Inget höjdarpass på gymet och jag blev inte så mycket piggare heller. Borde kanske inte ha tränat egentligen för jag tog slut rätt ordentligt. Orkade inte ens laga mat (tror det är första gången jag inte ätit lagad mat efter ett gympass) så middag fick bli fyra mackor (2 st ost/skinka, en skinka, en med jordgubbssylt), ett glas mjölk och en Gainomax. Funkar Blir ingen grind iaf, skulle vara glad om jag hade kunnat hitta mitt B-game idag ens. Ska nog straffa mig själv med att kolla lite DC istället. Var inne på Cardrunners och kollade och där var fan inte mycket som verkade minsta intressant på senare tid. Kollade Green Plastics senaste. Tycker han har gjort några filmer som varit helt ok men usch usch usch vad jag inte gillade hans spel i den senaste. Tror jag ska säga upp mitt medlemsskap. HAHAHA medan jag skrev inlägget såg jag reklam för något som heter Röda Fjädern på TV. De vill ha pengar till "beroendeforskning". En ung kille ligger i i sängen och får ett samtal från sin polare. Bla bla bla "jag har inte sovit mycket på 2 veckor" - "oj tunga grejer, krya på dig mannen". Sen kommer snubbens mamma in med lite mat. En berättarröst säger att spelberoende är en sjukdom också - tillbaka till morsan som klappar sonen på kinden och frågar "har spelberoendet gått ner?". Så jävla lökigt
  14. Hehe nepp, det är riktigt high tech faktiskt...Man får ett kort med magnetremsa och scannar in sitt fingeravtryck. Så håller de nere avgiften genom att inte ha bemanning där så värst mycket istället. Lätt värde. Var tvungen att ladda min ipod lite, den var helt slut Tror jag presterar 30% sämre utan bra och energisk musik i lurarna.
  15. Hela denna dagen har varit som en lång dvala typ. Tror fortfarande inte jag vaknat till riktigt. Jag har insett att det enda som hjälper är gymet så jag drar fan iväg nu. Har velat 2 timmar snart. Grymt bra att mitt förra gym dubblade priserna så jag testade 24/7. Så jäääävla nötigt att bara glida in när som helst. Billigt med. FedEx ringde idag, mina kläder ska komma imorrn Sjukt snabba ryck måste jag säga, imponerande! Får se om jag hinner få in någon grind inatt, mitt spelberoende börjar komma tillbaka vilket är grymt. Har väntat länge på det nu I'm out!
  16. Här kommer ett coolt Kimbo Slice-klipp förresten
  17. Ok hehe, här kommer lite Black Metal Light eller Epic Black Metal eller vafan man vill kalla det!
  18. Pfft vi hade väl skitkul? Stannade vi inte typ 2 hela dagar där?
  19. Roy.Jones.Jr.Boxing.MMA.March.Badness.PPV.DSRip.XviD-aAF.avi Bobby Lashleys andra MMAmatch bl.a. Ska bli kul att se vad han kan göra av särmongot Jason Guida...man kan ju hoppas på förnedring...Guida var sjukt jävla kaxig mot honom på presskonferensen. Jag hade inte velat reta upp en sån best
  20. Hm då är det kanske skepp ändå. För jag tror faktiskt som sagt att detta är en lirare som gör det. Inte speciellt aggro och det är sällan man ser honom vara direkt envis i potter. Många av 2/4-regsen här är sinnebilden av lirare som inte "orkar" hjältesyna. Men jag reppar för tunnt mot de bättre regsen, där är jag rätt säker i efterhand
  21. Jag är rätt säker på att han är typen som aldrig någonsin synar med KQ här. FWIW som man säger... Jag är inte alls säker på river faktiskt. Lutar nog också åt att det är kallt att skeppa men det är ju så tråkigt att ge upp
  22. Metaddict

    Rooney

    Tror han pratar om sig själv
  23. Tilt! Snabb titt bara men ser väl standard ut förutom 32s. Känns som en jävligt tunn värdepush.
  24. wat Det ligger ju i Pattaya. Hade jag aldrig kunnat tro!
  25. Gött mos! Vet inte ens varför jag postar sånt, aldrig någon som diggar det Men nu fick black metalen lite kärlek, det behöver den. Den är ju så ond!
×
×
  • Skapa nytt...