Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Hehe, ville bara sätta Shahin i arbete Bra intervju men smeknamnshistorien början på 7.15 om man inte vill lyssna på hela.
  2. Sorken börjar skriva dagbok på PF...vart är världen på väg?
  3. Doyles kommentarar har inte fått och kommer aldrig få nog med kärlek. Den gamla Gubben sitter liksom och halvsover när han plötsligt slänger ur sig att 2½ Men är en skitbra serie. Så jävla otippat Osv osv.
  4. Shahin är du bara inne på MT eller gillar du MMA också? Vet du vem Jon Fitch är? Grym UFC-fighter. Han fick iaf ett intressant smeknamn när han var på Tiger MT. Du borde kolla upp det innan du ger dig på betsen
  5. €2.6K på NL400. Ship it Har varit några sega händer mot dåliga regs eller fiskar senaste händerna, sen när man springer bra är nästan allt istället mot herr svint0 här från PF som faktiskt verkar spela bra. Tog typ en kvart att vinna två flips pre och en KK mot AK för 1400-pott. Orättvist Jävligt standard session faktiskt, knappt några direkt svåra beslut alls. Skööönt!
  6. Var inte blygsam ebi, du måste vara grym. Se bara följande citat från flashback, hur kan det gå fel med såna kunskaper? "För att återgå till topic så skulle jag vilja framhålla en yngling född 1987 vid namn xxx som en VÄLDIGT duktig och kompetent highstakespelare. Hans pokertänk är bland det vassaste jag hört från någon Svensk pokerspelare." edit: Hm kom på att ditt namn kanske är on the low
  7. Unnade mig god mat och en öl när morsan bjöd men sen var det raka vägen hem hit till skamvrån! Blir nog grind ikväll. 5 timmar igår (imorse tekniskt sett) och 4 timmar dagen innan så är man äntligen tillbaka i ett gravt spelberoende!
  8. Inga veklingar preflop här inte Kämpa på.
  9. Helt rätt, positivt tänk FTW Kan ju vara kul att ha en lite tunnare värderange för det om folk instaskeppar AQ, men annars är det absolut svårt att balansera spelet ja.
  10. Metaddict

    Rooney

    Här i sköna Skåne är det HEJ HEJ vår. Solen skiner och det är mycket mycket varmare än igår. Bara så du vet
  11. I have a confession to make...jag tror faktiskt inte jag har sett Deer Hunter Aldrig blivit av
  12. Äsch, svenska avundsjukan bara. "Enligt Ekobrottsmyndigheten, EBM, har de tre huvudmännen haft en värdeutveckling på 2.488 procent i sina värdepappersaffärer, borträknat eventuella egna uttag." Way to hålla låg profil och ta det lugnt med vinsterna.
  13. Bromsarna på min snygga bil började plötsligt fungera på typ 20% så det var i princip livsfarligt att köra. Lämnade in den hos en vietnames som har "Alis Bilverkstad" (!!!!!!) på ghettot Gåsebäck här i Helsingborg. Farsan har lämnat in sin bil (min förra Celica) där och fått det billigt och 1700 kronor för det han gjorde nu lär vara rätt "billigt". Obv hittade han femtioelva andra fel som farsan instämde i så det måste väl också fixas. Bilar, bilar bilar AJDFKJROJEAORNJFDAKNFKJADN
  14. Slår ju alltid upp JTs där om fi har större stack. Borde väl gjort det ändå kanske men det var inte en lirare som hade tänkt vika mot raise så jag ser större anledning med lite större stackar typ. Det du har rätt i även om du inte säger det rakt ut är att jag reppar rätt tunnt ja. Det är klart ok att inte vika AQ där om man tror att jag bluffar men instapush är rätt uselt. Sen är det ett skämt att han efter han sett min hand säger att han satte mig på exakt JT. Inte någon range, utan exakt JT. WP livespelare Slutsats, vi spelade båda handen dåligt men eftersom jag var lite steamad och det dessutom är min dagbok så spelade han den klart sämre edit: Skulle aldrig någonsin i hela mitt liv checkraisefolda en kung där. Det tror jag inte han kan tänkas tro heller.
  15. 55 cbetar jag inte där, sen barrelar jag inte turn. KQo känns som väldigt mycket mer syn än QJs imo. KQ nummer två vet jag inte ens. Känns ju sjukt att inte beta turn. Mycket bra filmtips där med In Bruges mannen, den har jag också rekat Så jävla skön humor fast det inte är en komedi egentligen.
  16. Beatsen haglade men jag tyckte jag spelade ok och kunde inte sluta när värdet var bra. Slutar dagen back ca $500 med all in EV på 1500 så jag får väl vara nöjd. Brukar inte bry mig om just det där men man märker ju när man åker på beats. Men men, 3k händer idag och 3k igår iaf. Denna sved som fan, rätt tidigt av sessionen. Är trött och behöver sova ut så jag hade väl stängt ner rätt snart om min hand fått stå. Istället sitter man här som ett retard och har kämpat mot tröttheten i 4 timmar och det enda man har för det är ett litet back. Fi är fisken alla är ute efter. $2/$4 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($434.70) UTG+1 ($596.32) CO ($472.30) Hero (BTN) ($770.60) SB ($904.21) BB ($565.90) Pre-flop: ($6, 6 players) Hero is BTN 6:diamond: 6:heart: 1 fold, UTG+1 raises to $16, CO calls $16, Hero calls $16, SB calls $14, BB calls $12 Flop: J:spade: 6:spade: J:club: ($80, 5 players) SB bets $40, BB calls $40, UTG+1 raises to $240, 1 fold, Hero calls $240, SB folds, BB folds Turn: 8:diamond: ($640, 2 players) UTG+1 bets $340.32, Hero calls $340.32 River: K:spade: ($1,320.64, 2 players) Final Pot: $1,320.64 UTG+1 shows: J:heart: K:club: Hero shows: 6:diamond: 6:heart: UTG+1 wins $1,317.64 ( won +$721.32 ) BB lost -$56 CO lost -$16 Hero lost -$596.32 SB lost -$56 Ett inköp försvann all in preflop med AK mot AQ och ett med floppat set mot turnad stege dessutom så jag är nöjd med resultatet i sig iaf. Var och gymmade också idag. Är väl tillbaka på 90-95% nu igen känns det som. Alltid nåt.
  17. Men vadå, han är ju 100% säker!
  18. ***** Hand History for Game 2507102175 ***** $400.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, March 26, 07:54:05 ET 2009 Table Stay Gold (Real Money) Seat 2 is the button Seat 1: tdogg99 ( $152.25 USD ) Seat 2: maverickQJ ( $163.73 USD ) Seat 3: Metaddict ( $396.00 USD ) Seat 4: Ephhhh ( $360.00 USD ) Seat 5: jordane95 ( $144.96 USD ) Seat 6: ingboarhan ( $1074.50 USD ) Metaddict posts small blind [$2.00 USD]. Ephhhh posts big blind [$4.00 USD]. Dealt to Metaddict [ Tc Jc ] jordane95 folds ingboarhan folds tdogg99 folds maverickQJ calls [$4.00 USD] Metaddict calls [$2.00 USD] Ephhhh raises [$16.00 USD] maverickQJ calls [$16.00 USD] Metaddict calls [$16.00 USD] ** Dealing Flop ** [ Kd, 3c, Qh ] Metaddict checks Ephhhh bets [$36.00 USD] maverickQJ folds Metaddict raises [$119.00 USD] Ephhhh raises [$300.00 USD] Metaddict calls [$217.00 USD] ** Dealing Turn ** [ 8c ] ** Dealing River ** [ 6s ] Ephhhh shows [Qd, Ad ] Metaddict doesn't show [Tc, Jc ] Ephhhh wins $729.00 USD from main pot AQ liksom, the nuts
  19. Om anklagelserna är sanna är det solklart fusk, tycker det är rätt sorgligt om inte folk fattar det. Största problemet är väl att bevisa det men det är ju just det KlubbLive försöker komma till om jag förstår det rätt. Sen får jag också lite dåliga vibbar av Conspiracy just nu.
  20. Metaddict

    Rooney

    Runka bulle kanske?
  21. AK viker man väl aldrig??
  22. Been there, done that, if u know what I'm saying...u feel me? Inte i min tror jag men jag har för mig att jag har postat den i Zumsars dagbok Dimmu Borgir funkar ju alltid iaf! Hela den skivan är grym.
  23. Jag checkade, urusla nitTAGen skeppade rätt fort, bättre regen vek och jag gjorde en explofold som jag var nöjd med. Niten claimade QQ och den andra regen TT. Jag tror dem båda, makes perfect sense. Fi snappade river med AA. Så obv kunde jag inte ha ett ess där... Kan äckelMTV sluta spela sina äckliga jävla Katy Perry-låtar? Usch usch usch blä fy tvi spott o ve. Har inte fått över mina MP3or till stationära än men det är verkligen prio ett nu.
  24. Tiltsession nu. Tyckte jag spelade lite bättre till och att det börjar se hyfsat ut men det gick inte att vinna idag. Märkliga (som i usla) spel av regsen. Tycker det är så jävla tråkigt att lira när man inte kan syna ner regs med AK på 9TTAx utan att verkligen fundera på riktigt efter check check flop, liten CR på turn av honom och sen bet på 120 in i 150 på river. Om jag inte synar med AK vafan ska jag då syna med. Men vissa av regsen är ju så jävla dåliga att man vet att de alltid har stål där och aldrig vågar bluffa. "Bara" back ca 2.5 inköp så det kunde obv varit mycket värre. Men ibland är man mer tiltad av det än ett större back.
×
×
  • Skapa nytt...