Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Sick, sick, sick. SICK.
  2. http://www.dn.se/nyheter/sverige/hemska-spel-far-finnas-kvar-1.845519
  3. FYFAN får nästan tårar i ögonen nu. Såg ett reportage på Sydnytt om en ung kille i Vellinge kommun. Han har dyslexi så han hade svårt att läsa och skriva. När han gick i sjuan fick han gå på test hos något retard till psykolog som klassade honom som UTVECKLINGSSTÖRD och ville sätta honom på särskola. Jag vet inte exakt när detta var men nu hade han fått träffa någon ny psykolog för test och hon sa att han inte alls var utvecklingsstörd. De intervjuade honom i TV och det finns fan inte på kartan att han skulle vara utvecklingsstörd. Så jävla sjukt, de enda betygen han hade öht var i svenska, matte och engelska och det var för att han läst upp dem i efterhand. GL att få jobb som det ser ut nu liksom... Slutklämmen var när de intervjuade kommunens "utvecklingsansvariga" eller nåt. De frågade vad han tyckte och han tyckte ungefär inget alls, han kunde inte ens säga att det var beklagligt att det blivit fel. På frågan om han inte ens hade funderat på fallet svarade han "nää, verkligen inte". Äckliga jävla gubbfan, han skulle haft en fet smäll, benspark och armbar. Svin.
  4. Metaddict

    Rooney

    Lol ok, fick för mig att det var en lillebror så jag tyckte att han skrev bra för sin ålder
  5. Metaddict

    Rooney

    Hur gammal är brorsan?
  6. Sån equity man drömmer om...du blockar tillochmed hjärter kung
  7. NÄMEN! Bilen gick inte igenom. Så jävla förvånad jag blir. Springer som ett jävla rövhål såväl live som online. Tiiiiiiiiiiiiiiiiilt. Ska kötta I'm on a Boat nu bara för det. fml! (my first)
  8. Föga förvånande, jag tycker det var ett sjukt bra odds. Ty för tipset, får sätta min vad nu då! Nåt bra annat förutom Bielk??
  9. Precis, jag har ändå 3.5K nonsensinlägg här så jag har iaf förtjänat rätten att be om lillasysterpics!
  10. +1ar, så gött med bortaseger när man tror att det inte ska gå Pics på syrran or she didn't happen! edit: lol ett annat pervo hann före!
  11. Hehe jaså, det visste jag inte! Hade varit kul som fan men lite väl lång resa skulle jag tro. Vet inte ens när det är, troligt att jag inte är i Sverige i vilket fall. Du ska alltså möta HIF. Coolt, jag är impad Synd bara att du kommer bli förnedrad. Det har säkert varit uppe, men vad lirar du för position?
  12. Absolut, men man kan inte vara kräsen Stort steg framåt är det ju och nu tror jag faktiskt vi fortsätter av bara farten. Vad var det vi var först med av de engelska lagen om vi vann denna match? Fergie snackade väl innan matchen om att United hade en tradition av att vara först och att vi skulle fortsätta?
  13. Sanslöst mål och mycket mycket bra match United! Sjukt gott. Arsenal nästa och jag kan bara säga: WELCOME TO OLD TRAFFORD, FUCKERS
  14. Bilbesiktning idag. Efter att ha lagt drygt 3k på att fixa till bilen nu så kan jag ju inte direkt påstå att jag skulle bli nöjd om den inte gick igenom.
  15. Du förlorare två flips, fick in det i underläge en hand och förlorade två gånger när du hade bäst hand. Sick
  16. Metaddict

    .

    Ibland förstår jag inte händerna du postar Huir skulle det inte vara standard?
  17. Äsch, stick o spela pingpong eller nåt
  18. Nja, en dator som fått namnet MetaddictDatorn måste vara prisvärd Jag har en 17" och tycker det är jobbigt nog för ögonen, så jag är glad att jag fixat stationär och bara kommer lira på den bärbara i Thailand i princip. Hade nog aldrig klarat 1900*1200 på en 15". Det är ett jävla meck att bära runt på 17" det kan jag inte förneka! Har den i en väska med axelrem men trots att jag tydligen är en man eftersom jag går på gymet så får man damp rätt fort när man går runt med datorn. Dells support är INTE nöt om man köpt en Inspiron, så mycket kan jag säga...men de har väl ett eget supportsystem till er ballers som har råd att köpa XPS har jag för mig
  19. Ja alltså, backa in i hörnan och hålla händerna vid midjan är kanske inte det bästa sättet att hindra en galen voltspark... Anderson Silva snaaaaaaaaart igen ska bli skoj ja! Men roligare ska bli att David Bielkheden på allvar ska visa hur svenskt stål smakar, hoppas verkligen de visar matchen bara.
  20. Min "datorpolare" kör 7 och är nöjd men jag orkar inte köra nån beta, kommer pokergrejs ens funka på det? Han hade iaf en skiva med 64bit liggande så jag fick igång det. Än så länge har det funkat finfint. Sick Sjukt snabb dator iaf. Kul med nya leksaker
  21. Aussie millions 3 (jag var rätt snabb nu va?)
  22. Yiiiiiiiihaaaaa det gamla Manchester United var tillbaka igen! Viss skillnad med Rio tillbaka och Berbatov igång igen Så jävla underbart och vilket drömmål. Hoppade och skrek som en skållad katt framför TVn. Weeee! Ska inte ens förstöra min dag med grind heller Sjuk träningsvärk jag fick i framsida lår och vader efter backlöpningen för övrigt. Vet att det är grym träning men jag trodde faktiskt inte det skulle belasta musklerna så hårt. Känns precis som efter ett hårt gympass när man inte kört på ett tag.
  23. Najs najs. Vilken fight? +1ar på Jello, GLORY GLOOOOOOOORY
  24. Angående dator, tydligen måste man köra Vista i 64bit för att kunna använda alla 4 gigen i ramminnet. Jävligt fint att alla säljer datorer med "vanligt" Vista till 4 gigs ram då.
×
×
  • Skapa nytt...