Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Metaddict

    Rooney

    Jo, men det gjorde det ju inte. Man måste vara resultatorienterad vettu. Hm men Emma är ju tydligen inget fan av intimrakning.
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaare you watching Merseyside? Are u watching? Are u watching? Aaare u watching Merseyside?! You scouse BASTARD You scouse BASTARD You scouse BASTARD Champions of England! Champions of Europe! Champions of England! Champions of Europe! Osv osv...WP, GG, HF in London
  3. Metaddict

    Rooney

    Hade tänkt dega in litegrann i min KF och hade då prickat botten (botten än så länge iaf) men orkade inte leta upp pappret med min info. WP.
  4. 86 - wp. KQ - skjut river också, alternativt checka någon gata tidigare. 33 - höj lite större flop och turn så du kan pusha river utan att det blir överbet om han checkar där.
  5. Like the desert miss the rain...NOT
  6. NÄMEN! Skandalartad insats av HIF och minst lika jävla usel match av domaren. VEM kunde ha trott det? Min fina dag blir bättre och bättre. Tror ärligt jag ska grinda sen...rätt läge liksom, skulle nog kunna rekordbacka utan att röra en min faktiskt. Go me.
  7. Jag är iofs född sån så jag kan inte skylla på pokern direkt. Nä det är inte pokerrelaterat, tack ändå. Men pokern går åt helvete den med, det hade jag nästan glömt...
  8. Overkligt dålig dag. Som vanligt. Börjar må riktigt dåligt nu. Behöver verkligen komma härifrån så sjuk tur iaf att jag ska åka om en vecka. Räknar iofs med att nåt skit händer så jag inte kommer iväg. Kanske bryter benet eller nåt, vem vet.
  9. Metaddict

    Rooney

    Uppenbart att man träffade en öm punkt där, känsligt ämne kan jag förstå. Men vem fan är Lisa95?
  10. Metaddict

    Rooney

    FYP
  11. Metaddict

    Rooney

    Grattis, hoppas det var riktigt skönt
  12. bra read =)
  13. Trodde du på det själv eller...GLORY GLORY MAN UNITED
  14. Nä nu orkar jag inte kolla mer. Kom igen nu för faa-aan Zumsar och SPELA EN HAND
  15. Usch, kom ihåg direkt igen hur tråkigt det är att kolla. Undra vad kaffet hade på knapp mot den andra svenskens underbart spelade K3 (ja, ironi). Kändes ju som en beat
  16. Klart du ska mannen Eventuellt tar vi en utflykt till Phuket och chillar med Miami+fruga några dagar, du får haka isåfall
  17. Ja precis, det var JAG som snackade med de retardsen och nästan hängde med dem...
  18. Skulle bli förvånad om Kaffet INTE tar hem det så jag säger inte ens GL!
  19. När blir Spice också olagligt? De har väl bestämt att det kommer att bli det? Borde prova innan dess
  20. Pokerforum.nu - här vet vi hur man relaterar saker till varandra.
  21. Ja alltså, det kan faktiskt vara så att anledningen till att dina historier inte får den kärlek du vill ha är att de oftast verkar väldigt osannolika. Säger absolut inte att du ljuger, det skulle jag aldrig våga, men vanliga svenssons kanske inte kan relatera till de sjukheter du har upplevt.
  22. Jepp. Jag fick villkorlig dom och dagsböter. Sitter med fotboja och skriver as we speak.
  23. Ah, ja men det var ju samma sak. Då är vi kvitt nu! Be gone.
  24. WAT? Jag vet mycket väl inte alls vad du syftar på! Börjar nästan undra om någon hackat ditt konto för det här har verkligen spårat ur totalt. Gnäller jag i chatten när jag förlorar? JAPP, det har jag erkänt här många gånger. Men jag har aldrig blandat in någons flickvän, mamma eller syster. Det överlåter jag till idioter.
  25. Om du tycker det där var att dryga så har du inte sett mig när jag drygar på riktigt. Jag tror inte din ursäkt var speciellt uppriktig, kan ju ha att göra med att du skriver att du "väl" gick över gränsen. I vilket fall har jag inte tilltalat dig här. Gago skrev att det bl.a. var dåligt att inte ha bett om ursäkt så jag påpekade ändå att du iaf hade gjort det. Ska inte nämna ditt nick mer iaf så fattar du nog att jag inte vill ha dig här mer. Eller btw, hoppat på din mamma och din syster? You lost me.
×
×
  • Skapa nytt...