Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. My after party Estadio 54! THANK YOU JOE ROGAN! Älskar ju Rampage men vad ska han kunna sätta emot Machida egentligen? Finns ingen i 205 just nu som är i närheten känns det som. Skulle vara om Anderson Silva visar hungern igen i sin match mot Griffin. DÄR snackar vi supermatch
  2. Hahaha fyfan! Årtusendets skönaste frilla! Oj, var ju inte många inlägg jag hann skriva i din dagbok. Glory glory din lilla råtta
  3. Metaddict

    .

    Men vafan sluta fitta, köp in till Main nu!
  4. Fyfan, aldrig trodde jag man skulle få höra MA-CHI-DA, MA-CHI-DA från en UFC-gala i Las Vegas Helt sinnessjukt faktiskt. Lugnt med spoilern btw, efter halva första ronden hade jag nog chillat ner, fanns ju fan inte ens en tillstymmelse till chans för Evans. Machida är en gud helt enkelt.
  5. Metaddict

    Rooney

    Tror inte jag har någon turnpushrange i 98-handen. WP. KQ känns knappast tunnt. WP.
  6. Det där är bara kallt. Synar mycket mycket hellre bara flop om jag absolut inte vågar få in det. Men herregud, pusha när han trebetar!
  7. All hans stenhårda pingisträning har äntligen gett resultat fattar ni väl. Donks!
  8. För någon vecka sen fembetspushade en 19/15-reg som aldrig varit out of line 86o mot mig. Igår synade en 19/6-nolla min squeeze med AT och raisesynade T8x. Du tänker fel. Men jag kommer inte direkt försöka övertyga dig mer om det.
  9. Posta inte handen då? Eller var det menat som en skrythand? Isåfall är det ju bara att köra på. Rätt sjukt iaf att du "vet" att du har rätt bara för att han råkade ha AQ just här.
  10. Absolut. Tycker det är sjukt kallt spelat i båda.
  11. Jag såg faktiskt honom i en fin klädaffär i Helsingborg för några år sen. Han pratade inte om sig själv i tredjeperson då iaf. Dock provade han inte några kläder alls utan pekade på massa olika grejer med orden "jag ska ha den där", "den där", "och så ska jag ha den där" till försäljaren. Ungefär så. Tyckte det var rätt kul
  12. Inte ditt fel, var bara lite sur Live är svårt när man är i Bangkok. Jag har tankat i typ 18 timmar nu och bara fått ner halva galan... Machida är den enda MMA-fightern någonsin som fått det att funka på högsta nivå med karate. Säger en jävla massa det också om hur sjuk han är.
  13. Flop och turn är bra. Vet inte om jag gillar preflop direkt dock. Spelat för lite med 200BB för att verkligen komma fram till om jag föredrar att inte ha någon synrange mot fyrbets. Jag har iaf nog inte det med 100BB.
  14. Välkommen till Skåne! Eller nja, jag är ju inte där nu iofs, men välkommen ändå Synd du valde en sån jävla äckelhåla bara För att citera HIF-klacken: Om jag hade vingar som fågeln Och vaknade med diarré Då skulle jag flyga till Malmö Och skita på allt jag hann se! Why Malmö?
  15. Jag räknade inte direkt med att den skulle toppas...
  16. Gör du rätt i! http://www.mmabloggen.se är ett hett tips med. Grymt bra blogg. Inte konstigt att du hört talas om dem, ffa Couture och Lidell är ju två enorma legender. Couture har gjort comeback två eller tre gånger och håller fortfarande på. Han fyller snart 50 Jag tyckte han imponerade mot Brock Lesnar faktiskt Jepp Machida har mött Tito men det var rätt långt efter Titos storhetstid eller vad man ska kalla det.
  17. Hur är skivan annars? Jag älskar I'm on a boat men jizz in my pants var inte alls lika bra i mitt tycke.
  18. Grattis, då har du en satans massa roliga saker att se Jag har sett alla galor nu. Finns en torrent på piratebay med alla galor i Börja på nummer 30 och kör på. Som bäst är det IMO nog när Chuck Lidell, Randy Couture och Tito Ortiz har en liten trilogi-rivalitet på galorna runt 50-60. Machida är en favorit, hade blivit så sjukt glad om jag fått se honom slå Evans "live". Enda minuset är att han dricker sitt eget piss på morgonen vilket är lite svårt för mig att komma över
  19. BUMP Den är så grym!
  20. Metaddict

    Rooney

    Där har du ju annars en bra idé för din singelvecka. Sola som fan och deffa några kilon. Sen kommer din semitjej eller vad hon är hem och får värsta chocken över hur snygg du blivit! Sen är det spikat och klart för VVV
  21. Det är så sjukt. Monsterplussade och var glad men glömde det direkt när jag såg spoilern här. Kände bara tilt, tilt, tilt. Sen blev jag faktiskt glad rätt fort eftersom jag är så förälskad i Machida Men ändå jävligt besviken. Usch om man hade läst här, blivit spoilad, och dessutom sett att det var Rashad som vann
  22. Hehe. Flyttat eller något? Ursäkta om det står, jag har inte läst här innan
  23. Du har precis börjat kolla på Entourage och nyss skaffat en iPhone? Du verkar vara en riktig innekille som alltid är först med de nya trenderna
  24. Oj glömde ju skriva vad han hade. 99 ofc. Så ja, han gav mig verkligen prov på sin fina stake!
×
×
  • Skapa nytt...