Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Hehe, två danslegender har blivit en...
  2. Metaddict

    Rooney

    Rooney antar att du sett denna
  3. Metaddict

    Rooney

    KALLSYNSRANGE I SB MOT RAISE FRÅN KNAPP!!!!!!!!!!!! Du kan väl inte på fullaste allvar tro att jag vill trebeta för att sen syna fyrbet OOP? (om du säger att du levlade (vilket du måste ha gjort ändå) kommer jag bara säga att jag levlade tillbaka)
  4. Metaddict

    .

    Vika turn????????????????
  5. Metaddict

    Rooney

    Har vi någon kallsynsrange bör man väl ha JJ där med och bara syna in ibland. Det är ju enda alternativet. Trebetsfolda kan du väl ändå inte överväga?
  6. Allah Akhbar GL
  7. Jepp, grattis loser!
  8. Tror vi betalade 1500 eller 1800 bath för något år sen, vad det nu kan hjälpa
  9. HAHA: Att våga lita på att ens wrestlingpartner inte tappar en på huvudet
  10. Mm lite sneaky va? Jag kollar uteslutande MMA faktiskt så jag har ingen aning. Eller ja nu kollar jag Manny Pacquaios boxningsmatcher också men det är allt Gillar du MMA kan du tanka Afflictions två galor, de senaste galorna i Strikeforce och de senaste i WEC (har bara följt de två sistnämnda organisationerna en kort tid så jag vet inte hur bra klass det var från början).
  11. Riktigt kul att se misslyckade wrestlingmoves. Denna var fan grym
  12. Metaddict

    Rooney

    Hade jag missat helt. Grattis i efterskott får man väl säga då...
  13. Metaddict

    Rooney

    Cliffnotes på pinnen-betet! Ska ert lopp äntligen bli av eller? Han bangade väl ur senast
  14. +1 absolut. Anderson: enorm talang med rätt inställning. Nani: talang med fel inställning (och faktiskt den första Unitedspelare någonsin jag inte har supportat).
  15. Metaddict

    Rooney

    +1, jag ska också sluta!
  16. Metaddict

    Rooney

    Point taken. Jag försökte nog bara uppväga min uselhet på poker genom att klanka ner på andra och undermedvetet därigenom bevisa min manlighet för mig själv.
  17. Metaddict

    Rooney

    Läste du ens ditt eget inlägg nyss i pokercampus-tråden?
  18. Metaddict

    Rooney

    Det har väl inte hon med att göra? Skäms på dig, lillPuni!
  19. Hand för några dagar sen. Fi spelar typ 25/15/1.8 eller något i den stilen och är rätt dålig. Hade inga direkta jättereads just då mer än statsen och vi har inte spelat någon stor pott de senaste månaderna såvitt jag kan erinra mig. När jag funderar kring handen är jag ibland nöjd och ibland inte. Jag har ju iaf alltid en gutshot så jag drar aldrig dött vid syn. Jag har exempelvis åtta outs mot en envis 88 och sju outs mot en envis 99. Jag tror det är en hyfsad hand att ha med i turnpushrangen iaf. Men jag kan säkert bli övertygad om det är dåligt spelat av mig om det kommer en fin motivering $3/$6 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($609.00) UTG+1 ($939.50) CO ($600.00) BTN ($149.85) SB ($719.20) Hero (BB) ($652.50) Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is BB 9:heart: J:diamond: UTG raises to $24, 1 fold, CO calls $24, 2 folds, Hero raises to $91, UTG folds, CO calls $67 Flop: 3:heart: 6:spade: T:diamond: ($209, 2 players) Hero bets $115, CO calls $115 Turn: 7:diamond: ($439, 2 players) Hero bets $440.50 Edit: lol, nämnde inte ens preflop kom jag på. Självklart foldar jag pre som standard men PFR är inte alltför envis mot squeezar och fi gillar att kallsyna och se billiga floppar så jag tycker inte det är sååå farligt.
  20. Gjorde ett desperat försök att undvika backmånad men det är för lite tid kvar Det är min första som proffs. Känns sådär men kanske lika bra att få det avklarat. Jag kan ändå inte ens räkna det som en riktig månad. Har bara haft laptopen här och rätt usla grindförhållanden, plus att man såklart vill spendera tid med tjejen. Jag ska inte ens gnälla, tycker jag spelat rätt bra men har sprungit lite dåligt, inget märkvärdigt. Jag hittade iaf 800 euro upp nu på 200 händer så efter lite bonus från Lads blir det runt 2-3k dollar back skulle jag tro. Lugnt, känner mig ändå semipositiv faktiskt! Nött mer 3/6 euro än någonsin just nu och iaf fått lite lite rutin på NL1K och jag tycker verkligen inte att regsen känns övermäktiga. Men de är ju klart bättre än tråk-åsnorna på NL400. Imorrn ska vi flyga till Khon Kaen (norr, tjejens hemtrakter). En natt där och sen 2 nätter uppe i några berg hos hennes moster. Vet inte exakt var men det ska tydligen vara jävligt vackert. Ser fram emot att se lite såna delar av landet! Koh Chang var mysigt och inte alls exploaterat men det ändå får ses som en turistort, precis som alla andra ställen jag varit på i Thailand hittills. Inget internet hos hennes moster dock, vetifan hur det ska gå Hihi $3/$6 No Limit Holdem 3 players Converted at weaktight.com Stacks: BTN ($1357.50) SB ($322.80) Hero (BB) ($597.00) Pre-flop: ($9, 3 players) Hero is BB 8:club: 8:diamond: BTN folds, SB raises to $12, Hero raises to $42, SB calls $30 Flop: 7:heart: 2:club: Q:spade: ($84, 2 players) SB checks, Hero checks Turn: 2:spade: ($84, 2 players) SB checks, Hero bets $55, SB raises to $110, Hero calls $55 River: 9:diamond: ($304, 2 players) SB bets $167.80, Hero calls $167.80 Final Pot: $639.60 SB shows: 6:club: 6:spade: Hero shows: 8:club: 8:diamond: Hero wins $636.60 ( won +$316.80 ) SB lost -$319.80
  21. Är väl bara att bjuda på första dejten och göra ett bra intryck. Tar hon för givet att du ska bjuda så vet du att hon inte är något att ha, erbjuder hon sig att betala för sig själv så är det en bra tjej. Första testet av många GL!
  22. Där var man på plats :mrgreen: Det var mot Fulham. Kul att få se honom live när han var i den formen. Det var nästan skrämmande att se. Det var ju inte det att hans crossbollar var höga och på spelare utan press. Bollarna ven för fan 2-3 meter över marken och for över planen i 100 knyck Där förstod jag på riktigt hur bra han måste ha varit under sin storhetstid
  23. Tur att det finns någon vettig person här
  24. Vad skulle det finnas att diskutera angående den handen? Att fi verkar dålig?
×
×
  • Skapa nytt...