Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Lugnt, vet att det var till mig innerst inne
  2. Här är Pacquiaos senaste match, mot Ricky (Fatton) Hatton. Check it out! http://www.fightplay.tv/2009/05/04/manny-pacquiao-vs-ricky-hatton-video/
  3. Foldar 76o i CO exakt varje gång. 43s beta turn eller skit i det. River får du verkligen inte många folds tror jag. Jag har nog ingen raiserange på den floppen för övrigt.
  4. Hehe jepp. Men jag gillade ändå särskrivningarna och att Laak har "typ allt"
  5. Lol donkaments
  6. Jepp såklart har han blivit bättre. Angående Henke så är han den överlägset bästa forwarden i allsvenskan av det jag sett. Kul att han är kvar i HIF så man får chansen att se honom så ofta live igen
  7. Första 9 kände man ju att det var lugna puckar. Sen släpper vi in ett skitmål (Etoo gör det obv skitbra men det ska fan inte få gå så lätt) och jag fattar inte vad som hände. Efter en halvtimme var det så katastrofalt dåligt att jag svepte 1-2 öl rätt fort, helt utan hopp till vändning. Var rätt full redan innan det så jag har inte så mycket minne av matchen efter det faktiskt Det enda jag kommer ihåg är att jag inte ens var spänd alls. Hade vi en enda vettig chans sen egentligen?? Jag fattar iaf verkligen inte vad som hände.
  8. Lite "kul" att Piquet inte ens var nära att platsa i United. Även lite kul att Iniesta ofta var petad till förmån för Henke Larsson för inte så längesen Säger väl hyfsat mycket om Henkes klass.
  9. Nu levlar du väl ändå iaf? Sjukt kallt spelat av båda
  10. Du menar råttorna som har tre raka guld i Premier League och två raka finaler i Champions League? En gång glory, alltid glory. IMO! Var det bara jag som var full eller var United riktigt usla igår??
  11. Ja alltså vafan hände. Usch så dåliga United var inatt. Riktigt sorgligt.
  12. Nä. Jag vet redan vem du åsyftade.
  13. För fan shahin jinxa inte oss Ska beta lite på United med nu, inga 500 euro dock. Baller!
  14. God mat är najs som fan! Var hjärtat och +etten till mig eller till Zumsar????????????
  15. Jodå, det gillar väl alla, så länge de inte sjunger en sådan äcklig låt Här kommer lite motgift! Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllleeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Hehe en Tiger slinker ju ner med lätthet. Arroy mak mak! Håller mig borta från Whiskey dock, är en liten vekling när det gäller sprit Går inte så jävla illa egentligen, bara jag som är en whinetomte! Men just nu känns tyvärr UFC99 lite avlägset faktiskt. Har bränt så mycket pengar på sistone och inte plussat sett över de senaste 2 månaderna. Ty ty Hehe sorry, men jag skrev iaf att jag inte hittade den själv. Men vilket jävla riksmongo? Ty ty för de inspirerande orden Tror inte hans tankegångar sträcker sig så långt Jag funderar faktiskt på hur vissa av de som snackat sådär (och bra mycket värre) hade betett sig IRL. Tror inte dem hade varit lika kaxiga och "tuffa" av någon anledning Ty ty pisak! Hur går grinden btw? Spelar du? Fortsätter, får se på vilket sätt Jag kan ta i princip allt utan att bry mig, men när folk blandar in min tjej blir jag riktigt förbannad och tappar lusten att skriva. Tack tack! Skrattade när jag läste det där - DaPine87 brukade köra liknande. Sen följde oftast ett vansinnesvrål när han tog bort handen och såg att han hade blivit utdragen Provade en gång men tittade direkt igen, kan inte hålla mig...hehe. Förstår om det verkar som jag har tiltproblem, men det har jag faktiskt inte längre! Dock whinear jag åt helvete för mycket (inte på shahin89s nivå riktigt kanske men ändå). Jag måste iaf sluta skriva här samtidigt som jag lirar, det är då det blir för mycket meningslöst whine. Stänga ner borden, upp och röra på sig lite och om jag sen ändå vill gnälla så får jag väl göra det om det får mig att må bättre Tack Hehe jo absolut är det så och det brukar inte röra mig. Men just när fjortisar drygar sig om min tjej tappar jag lusten som sagt. Sen var inte jimpolitos inlägg alls i klass med jozoas beteende (svårt att nå så lågt iofs) men det blev väl lite för mycket på en gång. I will Tack! Hehe tack. Nä inte lirat det men är så sjuuuukt jävla sugen Är i Thailand men ska beställa det så jag har det hemma direkt när jag kommer tillbaka till Sverige. Dämpa misären liksom Jag kommer iofs hem mitt i sommaren så det kan ju bli värre. Du spelat det? Hur är det? Verkar som de flesta är skitnöjda men det verkar jävligt svårt. Det är ju enkelt om det är i någons dagbok, där tycker jag inte man ska diskutera det förrän innehavaren har skrivit att han sett galan. Själv brukar jag lägga in en liten spoilervarning om jag skriver om en gala. Behövs ju inte här bara eftersom det tog TVÅ dygn för mig att få ner UFC98! Hehe ty ty, I will! Och GLORY GLORY haslo MVH Zumsar
  16. Ja fyfan va taggad man är! Öl, biljard, fest och sen andra raka CL-titeln! Ska se matchen på samma ställe som förra året så det kan bara inte gå fel! Fast detta var cp http://www.svenskafans.com/england/manu/artikel.asp?id=299290
  17. Metaddict

    .

    Nej! Obv är jag för gul, limmet läste mig rätt Tyst med dig scouser bastard
  18. Det trodde ju alla om Machida-Evans också. Jag var aningen orolig eftersom Evans också kan backa men det är inte riktigt samma Machida som innan. Det sa han tillochmed själv i intervjun efter matchen, att han känner sig mer bekväm och därför höjt sin agressivitet på sistonde. Man får faktiskt inte heller glömma att han ändå är relativt ny på MMA (hur sjukt det än är). Nu spekulerar vi ju vilt, men jag tror inte Silva-Machida skulle bli en tråkfest. Machida kommer ju aldrig lägga sig rygg och sära på benen som Leites gjorde typ 10 gånger under matchen. Är avis btw, VILL VILL VILL spela UFC-spelet
  19. Fel ute? Läste du ens mitt senaste inlägg? TV4 satsar stenhårt på MMA vilket är skitbra men det är väldigt svårt att hänga med eftersom det visas en massa olika galor och program huller om buller. Översätt bästammatorrentar (best) till engelska och (mma) lägg till (torrents)ett .com så har du en guldgruva Finns massa annat där med. Piratebay är mest UFC. Härmapa!! Jaja absolut, det kan ju inte ha varit annat än "octagon control" som gav honom matchen. Tycker det är synd när man inte gör mer av den än att ligger och tråkar. När såg man senast en domare ställa någon i half guard upp? Jag tror aldrig jag sett det ens. Usch för tråkHughes. När jag hörde att alla dömde 28-27 blev jag lite förvånad men jag vet hur de älskar att ge matcher till folk som ligger överst. Ofta är det ok med eftersom snubben under bara ligger och håller emot men Serra körde ju på som fan och var mycket farligare från botten än Hughes från topp kändes det som. Jepp ska tanka Dream, man måste ju se ett sånt spektakel
  20. Metaddict

    .

    Nu hängde jag inte alls med!
  21. Han har lika bra takedown defense som GSP så det blir sjukt svårt att få ner honom. Clinch kanske kan funka, det svåra är ju att överhuvudtaget lyckas få honom till clinch. Sen blev t.ex. Tito Ortiz som är en duktig brottare förnedrad även när han lyckades nå fram till clinchen.
  22. Metaddict

    .

    Äsch, ni är ju inte ens kända eller nåt. Main event ftw
  23. Den som trodde att en match mellan Evans och Machida skulle börja på något annat sätt får nog tänka om
  24. Förresten: Jag är inget boxningsfan som de flesta säkert har listat ut. Men fyhelvete så sjukt grym Manny Pacquiao är! Jag är riktigt riktigt impad! Kolla in hans senaste två matcher om ni orkar. Mot Oscar de la Hoya och nu nyligen mot Ricky Hatton.
  25. Wow så mycket respons, nästan så man blir rörd Hade bestämt mig för att skriva vidare i vilket fall. Jag lägger lite väl mycket tid på PF men vafan, jag tycker trots allt det är rätt kul att skriva här. Svarar mer senare, ska bara göra två saker: Först säga Machida - I'm not worthy! För det andra. Jag är lite småsteamad nu! Hade 400 kronor kvar på mitt Betsson-konto. Försökte få in lite mer pengar till UFC 98 men det gick inte och jag skulle dra så jag fick köra det sista jag hade. Hann inte mecka nytt konto nån annanstans och Ladbrokes odds var pinsamma. Klart man sätter en trippel på runt 30 i odds med Tim Hague (Barry är en sinnessjuk striker men herrejösses så usel han är på marken, känns som tillochmed jag hade subbat honom ), Polacken och Frankie Edgar! Hade 50 spänn kvar att sätta på den efter de andra betsen...lol typ Men visst, ger ju lite bragging rights om inte annat Jag hade även singlar med Polacken och Edgar. Både imponerade, framförallt Edgar! Jag såg en intressant intervju med Royce Gracie nyligen btw, han sa att när väl en fighters stil har blivit "löst" av någon, så kommer han få det sjukt svårt efter det. Hade ingen betydelse om man var striker eller grappler. Känns som det kan vara så för Sherk nu efter att Penn visade hur man ska göra. Evans hade gått upp till hela 2.80 i odds så jag satte 100 spänn där mest för att han är mästare och det är ett bra odds på en mästare, trodde inte direkt att han skulle vinna mot Machida. Sen hade jag 80 spänn på Serra. Hade jag dömt den matchen hade jag dömt 28-27 till honom i vilket fall! I första ronden tyckte jag hans nedslagning och skakning av Hughes var mer värd än Hughes ena nedtagning. Andra ronden gick ju klart till Hughes på ren UTTRÅKNING från topp. Fyfan så tråkig Hughes är att se på ibland. Tredje låg Hughes på topp större delen men gjorde ju inte minsta lilla försök att skada Serra ens, samtidigt som Serra hade 3-4 hyfsade subförsök. Plus en snygg nedtagning på slutet. Klar rond för Serra i mina ögon. Vet inte om domarna gav rond ett eller tre till Hughes. Jag tror faktiskt Serra har mer att ge framöver än Hughes om han bara har kvar motivationen. På återskrivande.
×
×
  • Skapa nytt...