Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Metaddict

    Rooney

    Rooney (fotbollsspelaren) är ju helt fantastisk.
  2. Fitta också, det tog några timmar efter att det blev klart med en vecka till här innan jag åkte på en dunderförkylning. Hoppas bara det är förkylning iaf, jag mår riktigt jävla pissigt just nu. Jag vaknade till exakt kvart i tre av mig själv (Milan - United började då) men orkade ändå inte ens resa mig upp och sätta igång TVn. Då är det illa kan jag lugnt säga. Vaknade till sen och såg sista halvtimmen ungefär. Rooney är helt magisk... Att Valencia inte får spela gillar jag inte. Fantastiskt mål av Scholes Men alltså, jag hoppas det är sändningen i Thailand som är skum för det enda jag ser när Carrick blir utvisad är att Evra glidtacklar. Thaikommentarorer med så jag fick ingen hjälp där. Är det jag som är blind eller är domaren helt CP??
  3. Ty, ingen vinst dock
  4. That's how we roll!
  5. Hehe, bara blivit "normalt" boende för mig på senare tid med lägenhet, eller som denna tripp, studio. Annars är ju Narathiwas nya Oakwood Men du kanske har tröttnat på det området. Dålig koll annars tyvärr.
  6. Är nog kvar i Bangkok då om du menar onsdagen den 17 Får mötas upp!
  7. Metaddict

    .

    Har inga skrillor, 30 grader varmt här HEHEHE
  8. Klart jag köpt den, vore olagligt annars!!
  9. Detta skulle bli min första thairesa som inte slutade med ombokad biljett och längre tid här. Blev visst inte så denna gång heller Men det blir nog bara en vecka extra. Dyr vecka måste jag säga, äckelfittpissbolaget Austrian Air tar sinnessjuka 100 euro för att boka om flygbiljetten. Vilka jävla pajasar, Thai Air som dessutom är löjligt mycket bättre gör det gratis, vissa resor har vi nog bokat om min biljett 3-4 gånger utan att de klagat det minsta. Måste tyvärr visarunna också nu (orkar inte gambla som mowmow och overstaya) men det blir budgetalternativet denna gång, buss till Kambodja och tillbaka. Är inget fan av att flyga i vilket fall och räknar man in taxi till flygplats plus alla väntetider tar det nog ungefär samma tid ändå. Får väl skriva lite snabbt om poker också mtp att detta är ett pokerforum (??). Har bara spelat en ultrakort session här men det var planerat eftersom jag bara stannar en månad. Enda större potten var på typ 75bb med 22 på floppen 255. Kunde obv inte stå mot 5T... Planen var att plugga lite mer än jag gjort dock. Har iaf kollat igenom en FWF-film från DeucesCracked och börjat läsa Let There Be Range, trots varningar om den senare. Jag trodde faktiskt där skulle finnas nåååågra nyttiga och läsvärda grejer och tänkte att det kunde vara värt tiden om man bara kunde hitta någon liten detalj att förbättra. Jag har förvisso bara läst hälften men OMFG så jävla patetiskt LOLusel den är. Känns som en scam i nivå med UB-skandalen. Jag orkar inte gå igenom alla pinsamheter men t.ex. rekas att man kan fyrbeta smått mot folk som trebetar för mycket. Inget nytt där, men det revolutionerande med deras tankesätt är att om man tröttnat och vill visa att man inte kan köras över så ska man även få in det med 88 och 99 preflop. För att visa fi att man är comitted så ska man fyrbeta större med just dessa händer så fi inte kan fembetspusha som bluff med t.ex. JT. Det formligen kryllar av diverse tankevurpor och korkade levlingstankegångar. Jag har iaf fått mycket större förståelse till alla usla resonemang man läser i många handanalystrådar här på PF. Det är fan inte lätt när såhär "fina" texter är så kassa.
  10. Metaddict

    .

    Det var bättre förr?
  11. Såja, kungen Demian Maia får chansen mot A silva om titeln! Hoppas hoppas hoppas, men risken för att det slutar med knock är ju tyvärr enorm Såg Maias magiska submission mot Sonnen live i London
  12. Haha, den var ny urmy
  13. HEHE, det blir iaf INTE Sonnen Mot A Silva Alltid nåt. Problem två: det finns INGEN annan rimlig som kan hoppa in Om de inte köper över Mousasi dvs...
  14. Kanske fel läge men whatever, ni som fortsätter lira på Ongame: Vad håller ni på med? Bojkotta skiten fort som fan, så länge ni accepterar deras pinsamma strulande kommer de aldrig öka takten och få rätt på sina problem.
  15. Den var tillochmed mer förutsägbar än jag trodde. Ungefär lika många klichéer som väntat. Men den var riktigt jävla snyggt gjord och det var mycket bra skådespeleri IMO. Så mitt slutbetyg är att den nog ändå var några procent bättre än jag trodde, men jag hade trott den skulle vara rätt kass så det säger ju inte jättemycket
  16. BBQ Plaza, Wolfman på bio, gym.
  17. U know it Trist att den enda skånerigg jag får ta del av är skånedoomswitchen
  18. Haha, pågår er HUmatch fortfarande?
  19. Fråga inte mig, jag har inte kallat någon rasist här, tvärtom isåfall
  20. Ok, jag fattar vad du menar men det lär vara omöjligt att veta exakt vad folk skrattar åt. För mig är det iaf inte minsta lilla roligt att han bryter skarpt så jag kanske projicerar som det så fint heter. Du får göra en undersökning och intervjua alla som tycker klippet är roligt helt enkelt! Ena sekunden är vi danskar, nästa är vi alla rassar. Kan ni inte bestämma er?
  21. Det är ju inte att han är dålig på svenska som är roligt, orka tycka sånt är kul? Sånt får jag nog av här i Thailand med alla som fnissar för att man pratar lite thailändska. Det är ju hela intervjun som är så bisarr att det blir roligt. Intervjuaren är en supermupp, det är inte "afrikanen" Från "vad tycker du om bingolotto?" till "vad åt du igår?" liksom, wtf. Fast jag måste erkänna att jag tyckte det var kul när han svarar med motfrågan "har de flyttat TV4Plus?" Sjuk intervju hursomhelst. Förresten, orka skrika "rasist" bara för att det är en invandrare med i klippet Trots att jag är rätt cynisk (trodde jag) tror jag få som tycker klippet är roligt gör det för att de sitter och tänker "HAHA dumma neger som inte kan svenska". Jag har dock full förståelse för folk som helt enkelt inte tycker klippet är roligt alls! Krävs kanske rätt sjuk humor för att uppskatta det.
  22. Gogogo kompis! Själv har man kört bröst, biceps, vader och mage idag. Discooooooooo ftw
  23. Har fortfarande inte sett Over the Top. Skäms lite
×
×
  • Skapa nytt...