Dåligt av er att inte rygga mitt bet på CB Dollaway nu på UFC 110 3ggr pengarna kändes som sagt helt fel och jag hade uppenbarligen rätt Jag tycker jag har bra koll men är alldeles för feg. Borde bomba mycket mer när det dyker upp odds jag gillar men istället spelar jag massa småbets på nästan varenda match som går bara för att det är roligt.
Tyvärr såg inte Nogueira alls lika pigg och vass ut som senast mot Couture. Jag vart lite tiltad där, hatar Cain Velasquez.
George Sotiropolous, vilken kille!
Hemma i Sverige igen. Jag har aldrig varit i närheten av att ha sånt flyt som jag hade denna hemresa, helt sjukt vad jag turade Orkar inte skriva massa nu, kanske imorrn.
Ni tycker säkert jag är helt sjuk nu men jag var faktiskt på gymet bara några timmar efter att jag kommit hem Haft sån jävla abstinens så det var riktigt skönt att vara tillbaka på ett gym med vettig temperatur. Obv blev det inget höjdarpass efter en så lång resa men det gick nog ändå bättre än förväntat iaf. Ska bli hårdträning och skärpning med kosten nu igen iaf.
Funderar på att lägga upp någon bild bara för att sätta lite press på mig själv