Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Metaddict

    .

    "kung, kung" mot "dam, dam"
  2. Fan va bra du springer
  3. Hade jag grindat 7-8 bord hade jag bara sett att vi hade AJ mot trebet och foldat utan att tänka mer på det
  4. Ta med guran och kör lite hejaramsor? MVH Inte ens i Stockholm
  5. Och? Det säger ju exakt INGENTING mtp hur blåsta alla de andra också är The Hills.........
  6. Jag VET inte heller, men att det tar sådär extremt lång tid med uttag är ju verkligen det absolut största tecknet på att det stämmer
  7. Checkar jag även turn där med AK spelar jag hellre checksyn och checkar alla rivrar. Sen har du AJo i de sista två, tror inte jag försvarar speciellt ofta preflop mot randoms. Men skit i det. Checkar hellre bakom flop i den första AJ. Som spelat flop ger jag upp alla turns utom kanske just K Andra AJ vet jag knappt. Kanske floatar flop istället.
  8. "tråkiga"? Kanske för dig, men sjukt underhållande läsning!
  9. Han är klart kortare och väger alltså drygt 10 kilo mer, du kan ju inte jämföra med dig själv, enorm skillnad. "se till att inte bygga för mycket muskler" Förstår inte varför alla överskattar så enormt hur mycket muskelmassa man kan få på kort tid. Det största misstaget ni gjorde var att ni inte vägde PK direkt, nu går man ju lätt upp något/några kilo med skräpmat och massa öl fram tills invägningen. Sen borde ni ha lagt in en klausul att han inte får "cutta" vikt, som man säger. Nu är det ändå tillräckligt mycket pengar på spel att det precis som terran sa bara är att springa in i bastun och hoppa runt lite. Den stora fördelen är ju dock att PK är (ö)känd som en småtjock lat kebabälskare
  10. I min totala brist på ett liv har jag sett ett flertal avsnitt () av TVserien och hon verkar fruktansvärt blåst och omogen. Varje gång jag ser henne tänker jag på tiden jag kastat bort på det usla programmet
  11. Fick som sagt ut min deg direkt nu, ska påpekas. Först var det tydligen en affe som sagt att de hade "dålig likviditet" eller något sånt. Sen var det en annan här som hade fått vänta riktigt länge på sitt uttag nyligen. Så jag har inget konkret men de där två oberoende händelserna räckte för att jag skulle börja oroa mig, och börjar man oroa sig är det inte någon mening med att ha pengarna liggande där om man knappt ens grindar ongame.
  12. Men herrejävlagud vilka sjukt lättförtjänta pengar. Snacka om att springa bra att ha såna rikkompisar IRL
  13. Metaddict

    .

    Haha snyggt med AK i diamanter där på den floppen
  14. Metaddict

    .

    Nivåoturade du eller? Bra jobbat iaf, fortsätta grinda och skriv hur många händer du tryckt in så blir jag kanske lite mer motiverad
  15. Nu editerade du nog medan jag skrev Anyway; +2!
  16. Metaddict

    .

    Hihihihihi.
  17. Metaddict

    .

    Nej.
  18. Har han backat eller vunnit mot isi???? Börjar faktiskt bli rätt många händer de är uppe i nu.
  19. Allvarligt talat så måste jag komma igång och grinda nu, detta håller inte längre. Ska lägga mig i sängen och läsa klart Let There Be Range. Har diskuterat den mer i Rooneys dagbok redan och trots min åsikt om bokens kvalitet håller jag helt med ronkan i att man åtminstone blir mer sugen på att spela själv bara av att läsa om och tänka på poker. Ska försöka skriva ner tre punkter att tänka på när jag läst klart den.
  20. Idag var det RIKTIGT nära att jag grindade igen Kände mig faktiskt semisugen. Men jag är fortfarande lite väl trött. Har tränat på rätt hårt efter resan och kombinationen av det och att sömnen fortfarande inte riktigt riktigt återgått till det normala sedan min resa gör att jag känner mig aningen sliten. I förrgår var jag på gymet. Igår gick jag ungefär en mil med en polare. Idag var jag på gymet igen. Sen var jag på Väla, Sveriges MBK, i nästan tre timmar. Jag och min kära mor har lite av en semitradition att vi åker och shoppar några dagar innan min födelsedag/julafton. Nuts måste jag säga Blev även bjuden på middag. Lätt val var det, stekt kycklingfilé (INTE på shahin89s vis) med beasås () och stekt potatis. Obv ett glas Coke till det. DE E NAJS!
  21. Hatar egentligen när folk spekulerar om sånt här, men att durrr fortsätter spela isi nu börjar nästan bli lite sjukt.
  22. Vilken tid skulle jag komma sa du?
  23. OMFG du gick upp till plats nummer ett på min PF-lista nu! Underbar dröm verkligen, synd den inte är sann
  24. Gus är etta även på min störighets-lista just nu. Kragen uppfälld på sin fula tröja, diverse enormt anstränga miner på ansiktet i en minut varje gång det är hans tur, plus att han räknar marker i oändlighet för minsta lilla bet. Verkar dock som han dragit ner på ner att säga alla sina meningar två gånger.
×
×
  • Skapa nytt...