-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Gloooooooooooooooooory :mrgreen: In your face patetiska äckel-Tevez HEHEHEH.
-
Alltså...tänk er tusentals små kineser som tränar tennis lika hårt som de tränat t.ex. gymnastik. Vår svenska approach är oändligt mycket mer human men det är helt enkelt sjukt jävla svårt att bli topp 10 i världen i någon stor sport utan att börja träna stenhårt i tidig ålder.
-
Gjort comeback på gymmet med det oerhört balla (thai-style) namnet CaliforniaWOW. Bad tjejen ringa upp och säga att vi ville ha månadsmedlemskap till samma pris som tidigare. Var lite av en chock när vi kom dit och de faktiskt inte körde sitt retarderade säljsnack om årskort osv hit och dit trots att man förklarat att man bara stanna en knapp månad. Men Angie hade tydligen förklarat direkt att vi redan hört det två gånger och inte ville höra det igen. Gäller att hålla dem kort Tränar rygg medan Angie cyklar då jag ser att en PT börjar snacka med henne. Han försökte såklart få henne att vilja ha personlig träning men hon förklarade att hon inte vill för att hon har mig där. Då hade han tydligen börjat fråga en massa om var vi träffats och vem som flirtat upp vem osv...sen hade han försökt pracka på MIG kosttillskott genom henne Lägg till deras högljudda usla eurotechno så förstår ni varför det är HATkärlek. För gymmet är trots allt ordentligt välutrustat. Vissa maskiner är dock så jävla ihoppackade att man knappt kan köra två pers bredvid varandra! Jag körde iaf ett ganska hardcore bröst/rygg/axel-pass för att komma igång. Tänkte tvåsplitta och köra resten sen på ett andra pass men jag "kan" inte köra triceps och biceps samtidigt så det blir nog bröst/biceps/mage/axlar samt rygg/triceps/vader framöver. Värmen i kombo med allt uteliv här gör att jag oftast är halvt osugen på träning faktiskt Det blir inga tillskott utöver proteinpulver heller så man missar tyvärr den berömda placeboeffekten. Var väl ett godkänt pass sett till omständigheterna. Jag är faktiskt nöjd sålänge jag inte tappar i styrka under tiden här. Blev lite gatushopping sen. Finns en liten klädmarknad eller vad man ska kalla det precis utanför gymmet. Massa olika bås där enskilt thaifolk säljer lite blandat. Brukar mest bara finnas tjejprylar men jag hittade faktiskt rekordmycket (med det menar jag fyra plagg så inte världens utbud för män direkt) snygga kläder denna gång. Det var bara det att man fick gå tomhänt ur 3 av 4 "butiker" eftersom allt var för smått En snubbe hade bara M (jävla miffo) och de andra tvås L var inte i närheten av att passa. Jag är 1.85 och väger runt 80 (82 när jag åkte från Sverige, brukar alltid tappa lite i vikt här) liksom! Angie är 1.62 och väger lite drygt 50 kilo, hon fick köpa storlek L Man glömmer ofta hur stor skillnad det är i storlek på thais och oss. Spegeln i rummet här går knappt till halsen på mig... Nu ska vi snart ut en sväng och dominera biljardborden på mowmows vis
-
Har i princip bokat in en förnedringstid för dig på fredag kväll Kanske kan styra upp lite middag och utgång med. That's one expensive teaspoon!
-
Mmm, hyra ut en villa till ett jättestort gäng unga slackers och sen bli arg för att det inte är städat när det är nästan två veckor kvar av hyrestiden. WP (förutsatt att ni inte pajat en massa grejer )
-
Hade jag bara lagt en istället för en hade ingen tagit det på allvar. Rätt sjukt när man tänker efter. Aja, kanske borde jobba på min image när folk faktiskt tror jag menade allvar med det där
-
Intressant Mer än så kan jag tyvärr inte tillföra
-
Alltid tyckt du verkat vara en skön snubbe men nu försvann alla sådana känslor
-
Vågar? Vi kollade obv in det innan vi hyrde Datorbord, skrivbord, garderob, minikyl och en stenhård säng är inventarierna. Mikron hyrde vi som sagt till extra Finns sjukt nog flest rum utan varmvatten (!) men rika som vi är uppgraderade vi för en femhunka baht! Det sjukaste är nog dock att deras trådlösa internet för 400 eller 600 baht i månaden faktiskt verkar bra! Sen trivs jag personligen skitbra på Pinklao (området) men urmy och mowmow gjorde det inte alls har jag för mig. Ballin' Hehe. Ärligt talat använder jag det inte så mycket när jag spelar men det är ju ovärderligt ur table selection-synpunkt. Hehe ni är välkomna att spana både du och Axel. Finns hyfsad uteplats med några bord och stolar Rummen är tydligen lite olika. Själva standarden är absolut värt det mtp det sjuka priset. Men det är ju vanliga lägenheter och inte serviced som Oakwook och det finns som sagt inget kök så jag är tveksam om det funkar med dina matvanor Vet inte när ni kommer tillbaka men vi är nog hemma fram tills kvällen, då blir det "tredje hemmet" Gullivers ser det ut som Skadar såklart inte att ta en titt här, blir ju viss prisskillnad jämfört med Narathiwas Vi bör definitivt styra upp en kväll på Ball in hand Nana eller annat biljardställe inom en snar framtid. Givet! Tror inte du kommer vinna så mycket dock PMar nummer till dig och fowfow! Anar jag ironi???? Hehe ty ty. Vad blev det senast? 4 eller 5-0???
-
http://www.microgaming.com/pnnewspress.aspx?pid=516 Sick imo. Kan någon förklara "Microgaming changed its rake allocation method from Average Contribution to Weighted Contribution" kortfattat? Bara trott det var antingen dealt eller contributed man snackade om.
-
WTF Prima har tagit bort dataminefunktionen?!?!?!??! Halva anledningen till att man lirat där ju... Hur löser man det nu då? För jag antar helt enkelt att det går att ordna på ett eller annat sätt. Om inte nu så senare.
-
Looool fyfaaaan vill bara skicka Paul Pin2 på det där CPbarnet
-
Längesen man spelade limit nu (av en anledning). Vet inte om preflop riktigt. Men raise flop antar jag. Annars fine. Tror jag. Kanske. OMG både raise och bomba tillbaka om han trebetar i sista handen iaf
-
Awesomeness.
-
Är i Bangkok bara så alla vet
-
Har förresten hyrt en mikrovågsugn till rummet nu för en femhunka baht. Kan mao inte befatta mig med uttrycket "inga jävla microstakes" för resten av mitt liv
-
Fan va skruvad filmen Watchmen var
-
Tjo man! Har ju bara varit här två dagar men det har funkat direkt, varit bra hastighet och inte tillstymmelse till disconnect än så det verkar bra Det är jättenära Khaosan så om du har tänkt Sukh-hänga är det inte direkt optimalt. Bara optimalt för plånboken egentligen här
-
Sjuuuukt längesen jag hörde den men fan va tung den är WP. HE GOES BY THE NAME OF WAYNE ROOOOONEYYYY Så jävla vackert...
-
Framme i Bangkok osv! Tog två nätter på nybyggda hotellet Dang Derm mitt på Khaosan. Jag blev jävligt förvånad över den höga standarden. Billigt med. Klart att reka före standard D&D. Skitfint poolområde med jacuzzi på taket, men min Thailandsförbannelse fortsatte tyvärr. Den går ut på att vädret blir uselt så fort jag har tillgång till pool eller hav. Några timmar efter att vi checkade ut sken solen igen. Börjar bli rätt komiskt nu Nu har vi hyrt en studio apartment på samma område som vi brukar bo. Definitivt ingen lyx men vi trivs här och 6000 baht i hyra för en månad kändes överkomligt Klonkade in trådlöst internet som sjukt nog verkar både hyfsat fort (enligt Thaistandard då obv) och stabilt. 600 baht för en månad. Inga jävla microstakes. Eller vänta nu... Räknade inte med att ha tillgång till internet så hade ställt in mig på att det inte skulle bli grind men nu tror jag att jag kommer få in några händer iaf. Lär bli rätt lågt så man minimerar risken med att förstöra sitt humör nu när man är på "semester" Utgång och United - Hull nu är det tänkt. Tre pinnar tycker jag att man skulle kunna ordna men man vet fan inte längre.
-
Uhm, fem par shorts, borde räcka en månad va? Fin sida om man någon gång inte skulle orka se klart en film. Eller? http://www.ruinedendings.com/
-
Haha vafan...hur orkar man http://www.ruinedendings.com/
-
Kan ju vara bra att veta ungefääär vad den handlar om så man vet om man vill se den eller ej Trailers hade kanske funkat om de inte varit så jävla störiga att dem visar i princip hela filmen. Är jag på bio och det kommer en trailer för en film jag verkligen vill se blundar jag fan
