-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Hehe now you're talking! Kom till Pappa Skåne!! OnT: Självklart har Ante sprungit overkligt bra återigen men cred nog kan inte ges för att verkligen orka nöta på i HUn och inte ge upp efter så mycket spelande, både på finalbordet och alla dagar innan. Speciellt när man tappat ledning genom beats sådär mot en dålig HUlirare. Risken är enorm att jag själv hade tiltat loss där om jag någonsin kommit så långt i något (lol right), hur mycket pengar och ära det än handlar om. Så grattis Ante och ruskigt bra jobbat!
-
Fattar inte hur alla orkar limpa SB hela tiden. Kvittar hur många smajlizar du hade lagt in, du är ändå onödig och tjatig.
-
Du börjar inte känna dig lite tjatig?
-
NL50 riverspel
Metaddict svarade på Lisa87 ämne i Texas NL Cashgame Lowstakes (max $2-$4 / 10-20 kr)
Trodde river blankade först. Synar bara. -
Anna Skipper? Vad har den kvacksalvaren med något att göra?
-
Tagga gubbz, glory glory Man Uniiiiiited
-
Testar min nya signatur! Sug!
-
Inatt kommer UFC till Australien för första gången. Biljetterna sålde slut på två timmar. Oh how I wish I was there... Min UFC-bettinghörna var ju så extremt populär så jag kör igen.......... Bäst känns CB Dollaway mot Goran Relijic. Reljics debut var grym men han fick en allvarlig ryggskada och har nästan varit borta TVÅ år. CB är förvisso kass men en så bra brottare som han är kan man aldrig skoja bort. Och det har bevisats flera gånger om att "octagonrust" definitivt är en stor faktor. Sen tror jag personligen Big Nog Nogueira kan slå Cain med det pinsamma smeknamnet "brown pride". Odds på 1.90 är kanske inte direkt nuts men jag spelar ändå. Spelade även Jardine mot "Darth" Bader () till 2.25. Jardine är upp och ner och ingen man egentligen vill spela på men han är sjukt svår att få ner OCH hålla nere och Bader har inte testats nog stående IMO. En dubbel med Jardine och Dollaway. En fyrling (egentligen bara för sakens skull dock) på Daddy Stevenson mot Sotiropolous (lågt odds men jag tror det är en väldigt dålig matchning stilmässigt för greken). Jag lade också in Chris Lytle mot Brian Foster samt yxmördarn Silva mot greve Bisping. Tycker folk underskattar Bisping lite men man måste väl ge edgen till Wand här trots allt. Avslutade med det polska experimentet (lol) Soszynski mot Stephen Bonner. Anledning? BONNER SUGER HESTROEV!!!!! Känner mig seminöjd med betsen men fyrlingen rekar jag nog inte direkt, bara så ni vet.........
-
Kollade obv noga så det inte gick hål på skinnet någonstans. Tro mig, jag hade samma tankar!
-
Jag ber om ursäkt för min långa rant, anar ett "scroll scroll scroll" komma snart... Fail fail fail med kostråden här Det är mer protein och "nyttigheter" i gulan än i vitan. Extremt vanlig missuppfattning att det är tvärtom, jag vet faktiskt inte varför. Antagligen pga alla byggare som bara äter vitan. Anledningen till att de gör så är att det tyvärr också är en del (mättat) fett i gulan. Vill man äta ägg (snackar vi ett ägg om dagen eller mindre behöver man nog inte direkt bry sig om inte har tävlingsplaner) får man helt enkelt se till helheten i sin diet och överväga om det är värt mödan att separera gulan från äggen och slänga bort all den näringen. Alternativt flytta till USA och köpa en sån där stor dunk med äggvita som Coleman har i sin dokumentär Sen är jag personligen extreeeeemt anti alla nya jävla mambojambo-dieter typ "kolhydrater=död" eller "brer du ett millimeter tjockt lager smör på grovbrödmackan dör dina föräldrar i cancer". Vill man bara rasa ner i vikt fort är det bara att äta kycklingfilé eller tonfisk/torsk etc med lite gurka och några salladsblad. Eller valfri supersmalmat. Men det är inte hälsosamt i längden. En polare gick ner 15 kilo på 2 månader genom Xtravaganzas pulverdiet. Det tog honom ungefär ett år att gå upp alla 15 kilon...epic fail? Det är inte så svårt att äta hyfsat balanserat, klart mycket lättare än att spela poker balanserat iaf Skippa inte kolhydrater helt, SPECIELLT inte om man tränar mycket. Men skippa de alltför snabba och såklart allt socker man bara kan förmå sig att undvika. Havregrynsgröt till frukost (i med lite jordgubbar och blåbär så blir det faktiskt dessutom gott!) och någon deciliter fullkornsris till middagen är INTE onyttigt. Och man dör inte av att äta lite nötter/mandlar eller att hälla över lite olivolja på salladen, tvärtom! Nu har Shahin hittat någon ny kostgrej han vill prova så jag ska väl inte totalsåga direkt som vanligt, upp till var och en att se vad man tycker man mår bra av, men om den frukosten är vad som rekas är jag extremt skeptisk. Det är verkligen extremt mycket fett på den där tallriken (om än inte i terrans klass) och det är inte direkt lågkalori. Och ffa, om det är någon gång jag skulle säga att kolhydrater är ett "måste", förutom efter träningspass då OBVIOUSLY, är det till frukost eftersom det då är så väldigt längesedan man åt och blodsockernivåerna sjunkit kraftigt över nattens fasta. Jag skulle nog knappt ens orka hålla mig vaken halva dagen om jag åt i princip noll kolhydrater till frukost samtidigt som jag tränar rätt hårt (när jag är i Sverige, inte i Thailand ). Skulle sannolikt även bli yr på Shahins vis då Lingongrova är för övrigt största scammen ever btw, vetemjölbaserat och rekordmycket tllsatt socker. Vidrigt IMO Anyway, Grattis till stekpanneköpet Shahin!
-
Är allt slut i Köpenhamn redan imorrn eller?
-
Försvara T6 OOP är ganska vidrigt. Hand två wp.
-
Kära dagbok, i förrgår blev jag biten. Av en ny sport/hobby? Nej. Av en rabiat thailändsk gatuhund? Nej. Av en full thaibrud jag inte känner? Ja. Har ett stort jävla äckligt märke på vänsterarmen...only in Thailand. Haha ja, du har ju sett henne in action. Nästan så man skäms lite när man vistas ute bland folk
-
Tjejen ligger just nu i sängen och kollar reprisen av Milan-United, en match hon redan sett. Trots det skriker hon som en besatt när Rooneys mål kommer. Även när det är halvchanser som omöjligt kan bli mål. "ROONEY ROONEY ROONEY!" I have taught her well
-
Mmm det var duktigt. "Vi" har varit riktigt jävla vassa nu på slutet men Everton borta är obv ingen lätt match imorrn. Känns som varenda match måste vinnas just nu.
-
Fortfarande inte sett den men tillochmed Ferguson sa ju att det var rött, då är det garanterat rött
-
Haha helt jävla fantastiskt bra! Daily Show åker till Sverige (cred till terran) http://fliiby.com/file/340916/lscnouu71b.html
-
This thread is worthless without a link to carromalmoes webpage
-
Sluta tramsa dig med OS och grinda mer istället imo!!
-
Fyfan va de har sabbat programmet 30 seconds with Kara Scott?! Negreanu snackar om den "riktiga" död mans hand (sponsored by Pokerstars)?! Var inget direkt fan av AJ+Gabe men det funkade iaf utan att störa. Men att Gabe ska sitta och dra massa skämt helt ensam är bara sjukt. PH lyckades nog tillochmed spela sämre än vanligt. Helt sjukt hur kass han är. Har sagts redan men fyrbeta till FEMTIOSEX från 16 med AJ och sen folda när han sagt "tror du har 98"?!?!?! Hur dum i huvudet måste man inte vara för att få ihop den logiken
-
Fo sho.
-
Just i Shahins fall lär det ju inte funka utan lite tillskott eftersom han aldrig kommer orka laga till flera mål om dagen Annars är det trams att man skulle vara tvungen att äta tillskott för att orka med. Däremot är det ju jävligt smidigt att bara skaka till lite pulver.
