Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Nu börjar jag få ont i båda mina knän även när jag inte ens gör något. FML, även innan jag fick problem med knäna oroade jag mig över att någon gång behöva operera dem. Därför jag skjutit upp att kolla vad som är problemet nu i evigheter
  2. Ty ty! Om jag bara kunde bli klad hest och snel hest med
  3. Bara för din dröm ska jag skicka PM till dig!
  4. Kanske har ändrats, alla regs är asbra? Lirar extremt sällan live faktiskt.
  5. Hade varit kul om folk postade lite händer här för en gångs skull istället för allt tramstjatande om isildur. Tack på förhand...
  6. Håller med jkk rent spontant.
  7. Ring Shahin89 annars, han har bra koll på sånt!
  8. Fyfan va tråkig Ben Stiller är just nu Hur fan kan folk sitta och skratta åt åsnan?
  9. Ha sex, absolut, men inte med dig. No offence! Titta på UFC gör jag gärna, även med dig
  10. Metaddict

    Rooney

    Precis min tanke!
  11. Min thailandsfödda brud tjatar ofta om hur grymt Bali är. Och thailändare brukar hata allt utanför Thailand så jag tar det väldigt allvarligt om hon säger så
  12. Tror fan detta är första gången jag svänger förbi här. Sjukt. Jag ber om ursäkt. Hej!
  13. Hade för mig det, ty
  14. Hade nog sparat mongomovesen till nivåer där folk respekterar ens höjningar... GL.
  15. Prickade in en köttig jävla bakfylla igår trots att jag inte var SÅÅ fucking wasted. FML typ. Har mig själv att skylla dock, åt ingen fyllemat och drack dessutom mer öl på polarens miniefterfest. FAIL. Hade faktiskt planerat att dra igång grinden igår natt, nöttid att lira obv. Men bakfyllan och tröttheten var för mycket. Men jag känner mig rätt lugn faktiskt, suget har börjat komma tillbaka så det blir omstart närsomhelst. Tyvärr är jag återigen i princip IRLgul så jag har nog inget val än att fortsätta rullekrympandet. Får gå ner i nivå ett litet tag och vända rätt på självförtroendet/rullen helt enkelt. Tror det kommer gå hyfsat fort ändå mtp hur usla man brukar tycka regsen är när man går ner någon nivå. Nu blir det gymet för ett discopass på urmyrakebacks vis.
  16. Men WTF EN hand orkade du skriva in vad du hade sen gjorde du ju likadant. Fisk! 65s skulle jag iaf vilja säga var optimalt spelad
  17. +1 verkligen. Kött fifaan!
  18. Jag orkar fan inte leta, vad står en HKdollar i? Grattis
  19. Orkar inte svara men är mest nöjd med att få vara med på listan Tror dock jag var en av de lättare att gissa.
  20. Padde du får gärna skriva vad du har för hand INNAN själva HHn varje gång om du postar en massa händer. Blir bara snurrig nu (kan också vara för att jag är fett bakis). GL
  21. Metaddict

    .

    Fyfan va nittig du är
  22. Är det tur eller otur att bo precis vid Ludvikagatan?
  23. Hade det varit jag hade någon sagt "du har glömt en nolla" och så hade jag varit back 10k MINST ändå
×
×
  • Skapa nytt...