Prickade in en köttig jävla bakfylla igår trots att jag inte var SÅÅ fucking wasted. FML typ. Har mig själv att skylla dock, åt ingen fyllemat och drack dessutom mer öl på polarens miniefterfest. FAIL.
Hade faktiskt planerat att dra igång grinden igår natt, nöttid att lira obv. Men bakfyllan och tröttheten var för mycket. Men jag känner mig rätt lugn faktiskt, suget har börjat komma tillbaka så det blir omstart närsomhelst.
Tyvärr är jag återigen i princip IRLgul så jag har nog inget val än att fortsätta rullekrympandet. Får gå ner i nivå ett litet tag och vända rätt på självförtroendet/rullen helt enkelt. Tror det kommer gå hyfsat fort ändå mtp hur usla man brukar tycka regsen är när man går ner någon nivå.
Nu blir det gymet för ett discopass på urmyrakebacks vis.