-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Såja, spikat finfina Koh Chang nu Åker på fredag och tillbaka till Bangkok på tisdag. Cookies Hotel på White Sand Beach precis som förra gången. Både ön och hotellet rekommenderas skarpt! Kan vi få ha tur med vädret EN GÅNG? Plzzzz
-
Scthämmer.
-
Skadeglädje är den enda sanna glädjen? Ni sjunger riktigt bra iaf! Lägg till en Meta på trummor så hade det varit en hit.
-
hjkafkadjfklejrklan,fmnad,fna,m tankat Strikeforce Miami sen i söndags. Snart uppe på 50% GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH Tur det är snöstorm hemma i Skåne Kan man ju fundera över när man sitter här och har 30 gradish och klar himmel. Drar nog till Koh Chang och chillar några dagar snart Inte helt hundra.
-
Hahahah sluta hata Jag får återkomma imorrn, är riktigt trött nu. Tänkte orka försöka svara på pezdawsg fråga om Bangkok någon gång med
-
Är han inte typ urkass? Måste fan vara delat konto. Iaf i en rättvis värld.
-
Har aldrig förstått folk som skriver så...skeppa själv din fisk
-
"Rio Ferdinand will risk his place in the Carling Cup final by launching another appeal against his ban for violent conduct. Ferdinand had a three-game suspension increased to four last week after the FA accused Manchester United of being frivolous for contesting his charge. He was punished for hitting Hull's Craig Fagan off the ball on January 23. Manager Sir Alex Ferguson gambled in appealing so Ferdinand could face Manchester City in the Carling Cup semi-final second leg. Yet if this second appeal fails and his ban goes up to five games, it will take in the final against Aston Villa on February 28. Ferdinand is not contesting the initial verdict of violent conduct as he has already done that. He is arguing against the validity of the extra game's suspension. United have told the FA of their intentions and will send them their appeal by 6pm tonight, with a hearing likely on Thursday." Vad är det för jävla idiotifasoner? Blir fan irriterad. Det var så in i helvetes jävla varmt på gymmet idag att jag tog en kalldusch på Zumsars vis när jag kom tillbaka. Dessutom har jag tappat avsevärt i styrka och gått ner två kilo Alltid likadant när jag kommer till Thailand. Hade det inte blivit så mycket öldrickande hade jag nog gått ner några kilon till
-
Trodde alla visste det men jag hade tydligen fel. Kanske måste man vara bland de coola kidsen!
-
Nej ? Kanske inte går att få 60% "lätt" men att spela med 40 är ett skämt typ.
-
Mmm nä 40% på Ongame verkar inte "optimalt"
-
Wow det där kan mycket väl vara det sämsta jag hört i hela mitt liv
-
Hehehe, han spelar hand två ungefär lika bra som du spelar ettan
-
1. Ja. 2. "UTG" är BB? Och det stämmer att du är knapp? PF och flop är standard, turn flip a coin typ
-
obv too rich to care
-
Wooow United och whoaaaahooaaahhwwww Nani. Blir jobbigt att hata Nani om han kommer vara såhär bra framöver... Vilken jävla underbar avslutning på helgen det var igår. Sagolik match, asbra sällskap och en riktig kalasfylla!
-
Mycket trevlig helg so far. Blir en gammal hederlig söndagsutgång snart (standard i Bangkok? ) så det är mycket kvar. Ffa hänger det på resultatet i Uniteds match mot Arsenal. Förlust och det kan tiltspåra med några öl för mycket. Det kan det även göra vid vinst. Slutsats: Kolla Unitedmatch ute=extra öl. I fredags började vi med biljard på superba Ball in Hand Nana. Tog med tjejen och mötte upp fowran, Chaos och någon random thaitjej Spelade tyvärr riktigt uselt men jag tror Axel (chaos) kan spela mycket bättre med så resultatet blev nog ganska rättvisande. Fowran kan aldrig spela men är lika glad för det Mest var jag ypperligt nöjd med att få spela på riktigt riktigt bra bord och med bra köer. Drog med fowran till vårt stamställe Gullivers sen och han verkade också stortrivas. Fick senare ett fylleSMS där han var helt lyrisk (kom han inte ihåg dagen efter). Alla var på superhumör helt enkelt. Jag och Angie försökte fixa ihop fowran med Angies kompis men precis när vi tisslat och tasslat klart och det verkar kunna funka smet han iväg Lördag vaknade jag 8 med enorm huvudvärk och köttig halsbränna. Tog en ipren och en inside och sköljde ner med en dryg halvliter vatten. Somnade om efter någon halvtimme och vaknar igen vid 15 och mår helt normalt igen. Helt perfekt Sen betade vi av klippning, massage, middag, dusch och en halv film (urusel ny thai-actionrulle) innan vi somnade. Nu ska vi ut! Come on you reds!
-
A statement on the FA website said: "At an Independent Regulatory Commission today [Thursday] Manchester United defender Rio Ferdinand was given a four-match suspension to be served with immediate effect. "Ferdinand denied a charge of violent conduct in relation to an incident in Manchester United’s home match with Hull City on Saturday 23 January 2010. "Furthermore, the Independent Commission felt that the player’s claim against the charge was frivolous and on that basis have awarded an additional one match ban upon the statutory three match ban awarded for violent conduct." Vafan är det för jävla idioti???? Tre matcher om man böjer sig fram men fyra om man vill överklaga? Kul, när man äntligen fått tillbaka Rio efter lång väntan. Betat lite smått på oavjort och 1-1 ikväll. GO REDS!
-
Det finns massor av skäl till att man kan vara sugen på att lämna Sverige ibland (ofta). Synen på alkohol+bilkörning är INTE ett av dem. Det dör t.ex. en fruktansvärd massa människor i alkoholrelaterade bilolyckor här i Thailand. Bara under Songkran (deras nyår) dör det fler än det gör i Sverige på ett helt år har jag för mig.
-
Higgins är bra jävla sick med! Men Ronnie har något speciellt. Jag följde snookern ordentligt ett tag men det blev för mycket till slut, det är ju så saaaaatans långa matcher i de större turrarna. I Sverige kör de typ till 2 Har tyvärr ingen bra känsla alls. Är nöjd med oavgjort. Jag antar att man får se Fergusons vanliga 4-5-1-tråksystem i tuffa bortamatcher
-
Visste inte att du var en sån nörd Hur gick det för Ronnie the Rocket? Kung är han.
-
Är det biffen Shahin89 jag ser träna??
-
Vilken utstrålning och karisma Bäckström har, helt sjukt 00.59 äger
