-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Skön...................t
-
Lööööööööööl
-
Haha ja fyfan, jag tittar bara när jag är extremt sugen på att se poker och när jag väl gör det är jag nära att stänga av heeeela tiden så fort de öppnar munnen. Och tyvärr öppnar de munnen konstant Sen är det helt sjukt dålig producerat tyvärr. Men man kollar pga deras högkvalitativa lineup. High Stakes måste väl börja snart??
-
Btw Luppas, akta så jag inte sparkar dig från Företaget!
-
Fan va du var snabb då! Fastnade i Thailand så det var inte så att jag bara sket i att dra direkt (ja jag vet, not so hidden att jag har råd att åka till Thailand osv)
-
OT som fan men nu när jag har dig på tråden! Jag har köpt biljett till Lamb of God nu! Fortfarande inte helt hundra att jag är där dock. Hade ju biljett till Metallica i somras som jag inte använde
-
Ekonomi, skatt och juridik?
-
Haha, skulle precis posta ett UFC-relaterat UFCklipp Och bra poäng där om de första två målen, hade faktiskt förträngt domarinsatsen där Älskar UFC och faktiskt även Dana White men denna video är jävligt rolig
-
Well, hans attityd här i kombination med klädstilen på alla bilder luktar inte direkt brutal dödsmetall... Men jag ser inte heller direkt ut som den brutala dödsmetallare jag är så skenet bedrar
-
Nej, har funderat ca 10 sekunder och måste nog tyvärr meddela att jag inte kan ändra mitt påstående
-
Vi är hyfsat överens då Well alla påstår ju att Tevez tydligen fick exakt det han hade bett om men att han då plötsligt började gnälla om att han skulle ha minst två veckors betänketid. Just nu tycker jag Tevez varit bättre än Berbatov, men jag tyckte absolut inte det förra året, framförallt funkade det överlägset bäst med Rooney/Berbatov. Man får inte glömma att det är mycket mer som ska stämma. Just när Rooney spelar så mycket och är ett så givet förstaval och Tevez inte verkade passa ihop med honom (de har trots allt jävligt liknande spelstilar) blir det såklart svårt. Jag tror hursomhelst fortfarande att Berba har enormt mycket mer att visa. Sen är det bara en sak till. Jag tycker du verkar glömma litegrann att fotboll är en lagsport. Funkar inte att säga "jag gjorde så och så många mål" när man ändå förlorade matchen Därav "in your face" etc. Och förresten, att den jävla ärkefittan ändå gick runt på planen efteråt med ett stort jävla leende efter att de förlorat gör ju inte direkt att han ser ännu mer laglojal ut
-
Hälften fel och hälften rätt typ. Tevez har varit bra? Japp. Rooney>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Tevez? Japp. United förtjänade att vinna över två matcher? Japp. Det var inte alls "såååååå nära", men självklart kan allt hända i en eventuell förlängning! United fortfarande bättre än City? "Niggah PLEAAAAASE"! United sämre i år? Japp Jag tror många delar av prestationen har varit likvärdiga med förra säsongen ändå, men vi har ju vunnit såååå många av de sämre matcherna tidigare år tack vare en magisk prestation av Ronaldo. Tycker Valencia har gjort det grymt bra och faktiskt lagt till nya kvalitetet till laget men han är såklart ingen Ronaldo. Man får faktiskt inte glömma att vi haft ett enormt oflyt med skador i backlinjen, det måste vara något slags rekord. Saknar jag Ronaldo? JAPP! Men jag har aldrig sagt ett ont ord om hans flytt eller påstått att det inte sved. Så jag hoppas inte du antyder att jag skulle vara en av dem supportrarna du nämner. Just därför tycker jag också mig vara relativt nyanserad. Det finns så ENORMT många faktorer till att just Tevez är så jävla hatad och det säger du att du förstår. Tror alla vet ungefär vad som hänt och hur han betett sig så vi kan skippa det tjatet. Men Tevez producerade inte i närheten av lika bra i United som han gjort nu i City och jag kan ärligt säga att jag inte brydde mig nämnvärt när han inte stannade. Tyckte han var usel i vissa matcher även om hans inställning i all ära uteslutande var på högsta nivå, tveklöst ljusår bättre än Berbatovs. Jag kände framförallt absolut inte att han värd de pengarna det skulle kosta att lösa honom. Dock tog jag tyvärr totalt felaktigt för givet att vi skulle fixa in riktigt bra nya namn istället när han inte stannade Vissa spelare måste helt enkelt spela massor av matcher för att prestera, det är sannolikt att Tevez är en sådan. Rooney likaså. Endast en superinbiten Citysupporter (kanske några rabiata scousers med) kan väl hävda att det INTE skulle vara ett nerköp att gå till City från en klubb som United. Jag kan iaf lova att oavsett vad du tycker eller svarar på mitt inlägg så kommer jag fortsätta avsky Tevez och sannolikt även uttrycka det hatet i ord ibland. Om du vill tolka in totalt andra saker i det så är det helt upp till dig. Men jag är definitivt inte så rödögd som du tror bara för att jag hatar Tevez. Måste avsluta med att säga att det svidit att ha skrivit så här mycket om honom Gonatt
-
Och du tror jag synar med något sämre där på turn eller drar med felaktiga odds? Niggah plz......... Hehe undrar vad jag hade! Är iaf hyfsat säker på att det inte var så bra
-
Yomoww... Troligen till 17 feb. Kanske en liten strandtripp 3-4 dagar men det är nog allt. På G förbi eller?
-
Räcker ju inte som argument när det alternativet istället är kasst Har inget emot din linje alls faktiskt, riverkortet är inte direkt det bästa...
-
Ugh, orka vika AJ någon gata
-
Du som är tennisnörd, finns det EN enda duktig serve/volley-spelare kvar?? Dagen Pat Rafter slutade var en sorgens dag för mig Han var min stora idol. Till vis mån även Pete Sampras såklart men just Rafter var ett unikum. Vilken lirare!
-
Förvånar mig inte, han var ju den enda på bilderna som såg respektabel ut (förutom shahin då)!
-
Har faktiskt börjat titta bort ibland när de zoomar in honom, tycker han är så vidrig att jag mår illa.
-
Hur i hela fridens namn kan betfold turn vara bättre än check?????????? Also. Glory. Glory. Fucking. Man. United!!! ps die in a grease fire, Tevez!
-
Äsch Padde liksom, varför skulle jag mena det där? Var bara ett misslyckat DON-relaterat skämt Jak er snel hest!!
-
Usch, orka försöka riverraisebluffa folk som har halva stacken innan redan. Hatar det. De första två var väl bra.
-
Hahaha tackar och bugar! Terran vafan han trycker ju fram foten i ansiktet på dig (risken med att gå för benlås från hans sida)! Ta tag i hälen med ena handen och andra handen på motsatt sida (över tårna) och vrid åt hans höger eller vänster. Du får dock inte bryta av hans tår Vet inte om din motståndare försöker på heelhook eller kneebar men det är inte direkt nybörjarnivå på de grejerna heller så känns jävligt mycket överkurs Men det är så man slår Anderson Silva
