Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Metaddict

    .

    Meeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhh jag hatar när det där händer
  2. Vet iaf att han tävlat och att han var jävligt stark. Du kan leta upp hans gamla dagbok på kolo
  3. Tänkte nästan citera mitt inlägg och skriva det där själv eftersom jag visste att det skulle komma. Men det är lite ledsamt faktiskt
  4. I-landsproblem kanske det är men jag har en jävla massa kläder som blivit för små på sistone:( 4 kavajer, 3-4 skjortor och en jävla massa Tshirts. Får bunkra upp litegrann i Thailand nu igen kanske Alla jeans passar dock hyfsat Inte blivit mycket benträning här inte...
  5. Låten Blunderbuss är riktigt vacker måste jag säga.
  6. Exakt! Enter: GTO
  7. Metaddict

    .

    Inte jag heller! Men danskarna kan. Rätt sjukt. Är man hemlös pundare kan man få heroin av staten men vill man försörja sig på poker får man tydligen skit. Fattar inte hur man kan ha fått så fel för sig.
  8. Blir snabba ryck här förresten, jag drar till Thailand redan imorrn! Kan knappt vänta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!1!!1!!1!11!!!!!!1!!!
  9. Supporta min barndomsvän och hans musikkarriär Han är jävligt duktig! Allt är gjort från hans hem. http://www.facebook.com/#/pages/The-music-of-Henrik-Jose/243413718021
  10. Men vilken åsna, undra varför bonusen går fort...
  11. Metaddict

    .

    Well...kan du tänka dig att Sverige skulle dela ut heroin till knarkare?
  12. Mmmmmmm slicklapp med vaniljsmak, låter riktigt mumsigt ju!
  13. Brukar bli så vid längre flygningar. Sliter rätt hårt på kroppen. Jag blir alltid helt förstörd av mina thaiflygningar. Drick mycket mycket vatten
  14. Sjukt smart idé av FTP om de kan få action på det.
  15. Metaddict

    .

    Hyfsat nytt ja. Danskarna tog ju ett ännu större steg och förbjöd skiten helt och hållet
  16. Självklart är det misstänkt. Jag instämmer. Men det måste gå att komma på något bättre system. Nu förutsätter jag iofs att vad Söderling sa stämde, inte kollat upp det
  17. Tycker serien Tapout är bättre än TUF. Riktigt riktigt bra skit! Varje avsnitt följer de en fighter på väg upp som de sponsrar. Tapoutgänget själva är helt sjuka, kan nästan bli för mycket ibland men mycket hjärta RIP Mask.
  18. Om det var som Söderling sade så är det helt jävla bisarra regler! Fick för mig att det var fyra månader han sa men kanske var det ett halvår då. I vilket fall lär det vara jävligt svårt att veta exakt var och vilket hotell man kommer bo på i ett halvår framöver. Klart saker och ting ändras. Det var väl två pers som blev dömda men lyckades överklaga den där regeln har jag för mig. Så jag antar att de kommer ändra på den.
  19. Cannibal Corpse + Nano Vapor = bra gympass?? Återkommer när jag kört lite fler "pumpande" curls framför spegeln
  20. Supa och glömma med butani och mowwe
  21. Orkar inte, sluta levla sönder "seriösa" trådar
  22. Hm, jag är absolut inte stark iaf om du menade att det såg ut som falsk blygsamhet. Föddes klen Haha, ser det definitivt mer som en kul grej än något att gratulera för Men ett ironiskt "ty ty" right back at ya. +1
  23. GG om du lämnar Glömt läsa på sistone, sorry
×
×
  • Skapa nytt...