I-landsproblem kanske det är men jag har en jävla massa kläder som blivit för små på sistone:( 4 kavajer, 3-4 skjortor och en jävla massa Tshirts. Får bunkra upp litegrann i Thailand nu igen kanske
Alla jeans passar dock hyfsat Inte blivit mycket benträning här inte...
Inte jag heller!
Men danskarna kan. Rätt sjukt. Är man hemlös pundare kan man få heroin av staten men vill man försörja sig på poker får man tydligen skit. Fattar inte hur man kan ha fått så fel för sig.
Supporta min barndomsvän och hans musikkarriär Han är jävligt duktig! Allt är gjort från hans hem.
http://www.facebook.com/#/pages/The-music-of-Henrik-Jose/243413718021
Självklart är det misstänkt. Jag instämmer.
Men det måste gå att komma på något bättre system. Nu förutsätter jag iofs att vad Söderling sa stämde, inte kollat upp det
Tycker serien Tapout är bättre än TUF. Riktigt riktigt bra skit! Varje avsnitt följer de en fighter på väg upp som de sponsrar. Tapoutgänget själva är helt sjuka, kan nästan bli för mycket ibland men mycket hjärta
RIP Mask.
Om det var som Söderling sade så är det helt jävla bisarra regler!
Fick för mig att det var fyra månader han sa men kanske var det ett halvår då. I vilket fall lär det vara jävligt svårt att veta exakt var och vilket hotell man kommer bo på i ett halvår framöver. Klart saker och ting ändras.
Det var väl två pers som blev dömda men lyckades överklaga den där regeln har jag för mig. Så jag antar att de kommer ändra på den.
Hm, jag är absolut inte stark iaf om du menade att det såg ut som falsk blygsamhet. Föddes klen
Haha, ser det definitivt mer som en kul grej än något att gratulera för Men ett ironiskt "ty ty" right back at ya.
+1