Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Finns ju så jävla mycket gott som även är hälsosamt, inte så svårt. Ät lite mindre portioner bara och byt ut valfri andel av kolhydraterna mot grönsaker så lär man inte gå hungrig. Måste faktiskt reka ett proteinpulver Perfekt för slöa pokerlirare! Jag har provat rätt många och det finns inget som är i närheten av Eiselts Double Pro Chocolate. Kaseinbaserat så det tjocknar litegrann och mättar faktiskt mer än man tror.
  2. Har hört att 7/11s brownies är asfina. Kan vara ett rykte bara.
  3. Vet inte om det är läge att bli orolig eller vad men jag börjar hålla med gretko farligt ofta BTW, Ludvika: Stesolid, bra skit?
  4. Att en film funkar att slötitta på samtidigt som man spelar poker är väl inte direkt måttstocken för kvalitet inom hantverket?
  5. Utesluta kolhydrater och vara pigg? Lol, rolig levling Obv kommer man rasa i vikt om man utesluter det och därmed tokstryper kalorierna men pigg blir man verkligen verkligen verkligen inte!
  6. Ty. Trodde hon skulle vara ännu snyggare faktiskt
  7. Pics (of her) or she didnt happen!
  8. Var hos tandläkaren idag. Av de fyra visdomständer jag hade från början var två "normala" medan två växte riktigt jävla snett. Jag har dragit ut en av de sneda på käkkirurgen hos lasarettet här eftersom det krävs riktiga specialproffz. Jag fick tid hos min tandläkare om 11 dagar för att dra ut den första av de som växer normalt. Jag står i väntelista hos käkkirurgen för att dra ut den kvarvarande felväxande visdomstanden. Någon som vill gissa hur lång väntetid det är? Eller ännu bättre, United åker till Madrid och krossar Real! Farsan som sa det, och han håller tillochmed på Real. Men jag såg obv United själv så jag har ingen aning.
  9. Metaddict

    Rooney

    Rooney for President!
  10. Posta åtminstone inte resultatet direkt om du verkligen är seriös och vill folda set här. Gonatt.
  11. De första två var WP. Men tänk över varför du "pushar hellre än synar" på turn i handen ovan. Och tänk sen över vilken range du vill donkpusha istället för att checka.
  12. Var så säker hela dagen på att United skulle gå vidare. Men trodde inte vi skulle vara så fantastiska och tokförnedra Milan såhär 4-0 var verkligen ett styrkebesked! Satt på en pub/restaurant med två polare och åtnjöt en förvånansvärt god planka med potatismos, BEARNAISESÅS, och sjukt nog två stycken kycklingfiléer. Kunde varit värre. Höll lite halvt på Real innan faktiskt men jag fick nog när dem la 2 miljarder på att trissa upp spelarpriserna trots att de egentligen inte har några pengar. Tydligen var de usla med idag så jag känner nästan att det är lika gott åt dem. Undrar om Ronaldo är nöjd nu egentligen Även kört ett gympass idag med triceps och vader. Ändrat om litegrann och börjat köra mer Arnold-inspirerat Idag var första passet jag var tillbaka på samma nivåer som innan jag drog till Thailand med. De e najs. Lite sliten i kroppen just nu men annars har det varit en riktigt bra dag idag!
  13. Note to self: Aldrig mer ryggpass på dagar jag inte bara ska hem och vila efter. Det var riktigt kämpigt ett tag under middagen. Varit en bra dag annars får man väl säga. Tråkigt att inte fira med flickvännen bara men hon ringde och sjöng för mig iaf
  14. Haha! Dels ska vi inte av i Helsingör och dels vet jag inte om resten av familjen hade varit SÅ sugna på det
  15. Med adda mig också då din mupp
  16. Lol, såg bilden och trodde för någon hundradel att du hade fixat köket redan Shahin. Skäms nästan lite över min dumhet
  17. Firat med ett fint ryggpass (och baksida axlar) så jag sitter och håller på att spy nu. De e fan hardcore Snart ska vi ut och middagstura som bara vi Helsingborgare kan! I detta fallet är dock "tura" ett verb och det man kallar att åka färjan mellan Helsingborg-Helsingör (antar att ingen av er norrbaggar hade någon aning om det). Bara för att understryka hur nära jag bor: det tar ca 20 minuter till Helsingör med en stor och långsam färja. Jag bor tillochmed så nära att min mobil ibland går över till danska nätet om jag är nere vid havet Gissar på någon form av biff med något potatisaktigt (och bea?) och en glass eller dylikt till efterrätt...och minst en cola. Yay!
  18. Haha, underbar meningsfull avslutning..."menar Johnson som också passar på att tacka Gud."
  19. Meta Meta Mendieta osv
  20. Me too, me too!
  21. Underbar felskrivning av SVTs textTV: "Wigans mål kom efter en indianare i Dirk Kuyt" :lol: Det jag alltid har sagt ju, Liverpool är gay Tackar Dock är jag ju i Helsingborg! Druckit för mycket ren vodka på Johnny62s vis?
  22. Metaddict

    Rooney

    WB
  23. Trist som fan med backet men du har iaf min msn väntandes i ett PM
  24. Tvivlar på att någon reg läser min kommentar här och går från att tro att han är kung till att inse att han suger
  25. Wow så häftig du är
×
×
  • Skapa nytt...