Var hos tandläkaren idag. Av de fyra visdomständer jag hade från början var två "normala" medan två växte riktigt jävla snett. Jag har dragit ut en av de sneda på käkkirurgen hos lasarettet här eftersom det krävs riktiga specialproffz. Jag fick tid hos min tandläkare om 11 dagar för att dra ut den första av de som växer normalt.
Jag står i väntelista hos käkkirurgen för att dra ut den kvarvarande felväxande visdomstanden. Någon som vill gissa hur lång väntetid det är?
Eller ännu bättre, United åker till Madrid och krossar Real!
Farsan som sa det, och han håller tillochmed på Real. Men jag såg obv United själv så jag har ingen aning.