Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Fan, sneglade lite halvt bara och kom in mitt i din första dröm. Trodde du hade gjort det på riktigt IRL-kung liksom...
  2. Hoppas du tar bilder och fyller på terrans fotoalbum
  3. Pre fine. Betar mer flop. Turn är väl fine med de stackdjupen. River känns fine. Fine.
  4. Som sagt, to be Ante
  5. Cashade ut från goalwin. Fått en jävligt dålig känsla så trots att jag inte hade mycket pengar där tog jag ut dem. Jag har ändå knappt spelat på Ongame så det kändes rätt. Utöver varningen som någon redan hade fått tog det tydligen väldigt lång tid för en PFare/pokertomte att få sitt uttag nyligen. Gillar verkligen inte sånt. Mina pengar tog inte så lång tid iaf. Men i vilket fall, tänkte att det kunde vara snällt att dela med sig.
  6. Chelseaförlust med två utvisningar...Unitedtitel. Kunde varit värre helg.
  7. Lol @ begagnad...nigga plz
  8. Bara 4 inköp upp? Ja, det var ju verkligen sjuk otur...
  9. Vad är Spartacus och Caprica?
  10. AK är inte kallt spelad (river känns ärligt talat som explofold men jävla marginellt) och CR turn med QQ gillar jag inte alls.
  11. QT wp.
  12. Jag klagar inte
  13. Mkt action här. Anyway: GLORY GLORY MAN UNITED
  14. Haha riktigt bra. "mmhmmm" "hahaha, hahaha, hahaha"
  15. Tror det funkar, vet inte om river är för tunnt, spelar inte HU. Garanterat WP de andra gatorna iaf.
  16. Dagens frulle: Salamipizza och chokladproteindrink Nåt jävla kul får man ha när man är tillbaka i misären...
  17. Var och gymade igår igen förresten, blev nästan två timmar med rygg, axlar och triceps. Hyfsat nöjd med att ha fått in två pass de två första dagarna tillbaka i Sverige Blev vila de sista 12-14 dagarna i Thailand ungefär så nu har jag fet träningsvärk i exakt alla muskelgrupper jag kört (körde en tvåsplitt direkt bara för att få en relativt mjuk ingång till träningen igen). Det har varit en kraftansträning att hinna med så mycket träning redan så jag har verkligen inte gjort mycket annat. Var faktiskt riktigt grindsugen på slutet av min resa så jag tror jag kan komma igång med pokern på allvar igen så fort jag vilat upp mig från resan. Än så länge känner jag i princip ingen jetlag alls vilket är RIKTIGT overkligt mtp hur förstörd jag brukar vara när jag kommer hem från Thailand. Men jag klagar inte
  18. Fuck, det var bättre förr! Ta tillbaka denna fina sport igen tills nästa OS??
  19. Var nästan lite stolt men nu backar han ju precis som mig så jag ändrar mig
  20. Tack gode gud för att inte "Damkronorna" tog brons. Lite samma känsla som förra fotbollsturren när Sverige blev förnedrade av Norge faktiskt. Orkar inte läsa och höra alla hyllningar osv över hur fantastiska de är när de suger så hårt. Har inte sett en minut damhockey i år förrän sista 12-13 minuterna mot Finland idag. Fint där i förlängningen, Sverige kommer 3 mot 2 i en förlängning i en medaljmatch i ett OS och vad gör den ena tjejen? HON ÅKER OCH BYTER!!!!!!!!!!!!!!! Humor även i slutet av ordinarie tid när två finländskor först krockar och sen TVÅ stycken till täcker samma skott Sverige står plötsligt tre mot en utan en enda finländska till i närheten, ändå kan de inte få fram en enda passning mellan varandra...
  21. Vet fan inte vad en grajdsstuga är men jag är absolut på!
  22. Dåligt av er att inte rygga mitt bet på CB Dollaway nu på UFC 110 3ggr pengarna kändes som sagt helt fel och jag hade uppenbarligen rätt Jag tycker jag har bra koll men är alldeles för feg. Borde bomba mycket mer när det dyker upp odds jag gillar men istället spelar jag massa småbets på nästan varenda match som går bara för att det är roligt. Tyvärr såg inte Nogueira alls lika pigg och vass ut som senast mot Couture. Jag vart lite tiltad där, hatar Cain Velasquez. George Sotiropolous, vilken kille! Hemma i Sverige igen. Jag har aldrig varit i närheten av att ha sånt flyt som jag hade denna hemresa, helt sjukt vad jag turade Orkar inte skriva massa nu, kanske imorrn. Ni tycker säkert jag är helt sjuk nu men jag var faktiskt på gymet bara några timmar efter att jag kommit hem Haft sån jävla abstinens så det var riktigt skönt att vara tillbaka på ett gym med vettig temperatur. Obv blev det inget höjdarpass efter en så lång resa men det gick nog ändå bättre än förväntat iaf. Ska bli hårdträning och skärpning med kosten nu igen iaf. Funderar på att lägga upp någon bild bara för att sätta lite press på mig själv
  23. HEHEHE mm tilt! Får komma upp när det slutat snöa eller nåt
×
×
  • Skapa nytt...