Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Metaddict

    .

    Finns väl inga made hands han kan vika på river om han tagit sig dit och bara har 1300 kvar. Vet inte om turn är för värde eller bluff men jag tycker iaf det är dåligt sizeat.
  2. Hela Landskrona hatar polisen osv
  3. Landskrona eller?
  4. Hoppas av hela min själ att Viasat får med lite folk från Canal+, då blir det ju inte fiasko. Men Wenström, B Petterson och Sladjan med vikariat från Elin Bak så tar man ju livet av sig. Det jag är mest orolig för över att de ska dra ner på antal matcher de visar! Då tar man ju livet av sig igen. Väldigt märkliga avslut i några av UFC-matcherna. Aldrig sett någon klappa ur från armbågar på låret Men han ska ha cred ändå, trodde inte han skulle klara sig ur första ronden men han klarade sig till andra. Nu är det bara att kasta ut honom från UFC för andra gången. Dos Santos is for real, som man brukar säga. Även Bones Jones! Aldrig sett någon leka med Vera sådär. Sjukt.
  5. Metaddict

    Bangkok

    De flesta verkar ju stanna runt Sukhumvit någonstans iaf.
  6. Har en farbror där ute faktiskt. Är ju fint absolut, men ändock en håla Haha nej ingen jag känner...
  7. URK vilken obehaglig jävla upplevelse Men tandhelvetet är borta iaf. Kul att veta att man har två kvar som definitivt också kommer behövas dra ut. Weeeee
  8. Jahopp. Knaprat i mig mina piller nu på watoz vis. Väntar på effekten på all ins vis. Hoppas verkligen jag blir hög på gretkos vis snart för om en halvtimme ska jag dra ut en visdomstand Kommer vara så jävla skönt när det är gjort men just nu får jag nog erkänna att ångesten stiger riktigt kraftigt
  9. Om Buentello klarar sig förbi första ronden skulle jag bli förvånad. Han hör fan inte hemma i UFC. War Cheick Kongo! Kommer sluta med KO både där och mellan Gonzaga och Dos Santos. Sjuuukt bra matcher för att vara en gratisgala verkligen.
  10. GSP har blivit så tråkig och jag är en av få som tycker Hardy är störtskön så är fan kluven där. DREAM suger tyvärr hästpung allt som oftast Denna gala är nog tillochmed sämre på pappret än vanligt. Men man kommer väl tanka ändå. Får heja på supercoola Minowaman
  11. Inte mindre än TRE galor på kort tid för UFC. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  12. Skulle inte vilja ha någon raiserange på flop där, men om jag hade haft det hade jag absolut betat turn nu. Och ja, ST måste ha menat 75s.
  13. Höganäs, din bonde Husensjö, hyfsat nära Olympia, Sveriges motsvarighet till the theatre of dreams
  14. Så jävla magiskt Vet ju att Liverpool suger men de brukar höja sig mot United så jag blev faktiskt lite förvånad över hur tama de faktiskt var. Riktigt skön vändning iaf och minst sagt välförtjänt. Torres närmar sig Drogba med stormsteg när det gäller hur mycket äckelfittighet som ryms i en och samma kropp. URK. När Chelsea gjorde 1-0 tidigt trodde jag det var kört, men BRA jobbat Blackburn! Vilka grymma resultat idag Måste även berömma Martin Olsson som gick raka vägen till Blackburn från vår moderklubb Högaborg och nu har slagit sig in i Premier League! Riktigt kul. Ser ut som han spelat bra dessutom. GLORY GLORY MAN UNITED Ok, förstår inte riktigt vad det har i min dagbok att göra men trist!
  15. Du är gravid.
  16. Fuck u, Im hardcore, idag körde jag faktiskt biceps OCH mage!!
  17. Har alltid tokhatat Tokyo Hotel och alla som lyssnar på dem. Idag insåg jag att jag gjort det utan att faktiskt ha hört en enda låt Var någon video på MTV och jag måste säga att det var lite av en lättnad att jag tyckte det sög hestballe. Annars är jag mycket nöjd med lottningen i Champions League. Rankar Bayern runt plats 4 av de kvarvarande lagen och vid en eventuell semifinal får vi (UNITED) möta ett franskt lag. Viktigast var obv att slippa Barca fram tills en eventuell final och den önskan gick igenom. Bla bla bla, fotboll, bla bla, bollen är rund, bla bla, allt kan hända. Men heja United Nu blir det gymet för tredje dagen i rad och fjärde passet på fem dagar. Det flyter på riktigt bra på den fronten iaf. Om jag bara kunde sluta titta på alla youtubeklipp med enorma bodybuilders som tränar hade jag nog varit nära att sluta skämmas för min klena fysik nu Försöker styra upp lite livepoker med polarna ikväll. Tror det hade varit helt jävla optimalt för att få upp min motivation och mitt pokersug så pass att jag faktiskt börjar grinda igen.
  18. Vad sägs om MetaMendieta?
  19. Ska se om jag orkar leta upp mitt Monopol först. Hahahahaahahahah
  20. Fin bump GL.
  21. Nu jävlar i helvete i satan börjar det dra ihop sig! Liverpool och Chelsea i ligan inom två veckor, samt kvart i CL och IMHO (no jinx please) som bäddat för ännu en drömfinal mot Barca! Jag underskattar inte Bayern men obv får man vara sjukt nöjd med lottningen, framförallt riktigt bra lottning till eventuell semi.
  22. Mmm de testar systemet just nu. För mig känns det testet sjukt överflödigt, OBV är det en skitbra idé. Det pågår så enormt mycket fuffens i straffområdena. Det är väl en pengafråga men det är inte direkt några pengar att nämna för t.ex. europacup-klubbar och FIFA.
  23. Den mår lika dåligt som du är tjock!!!!
×
×
  • Skapa nytt...