Fuck alltså, kanske är partisk men jag tyckte Bocek blev rånad!
Satte bara ett sketet bet, det sämsta, men hade Bocek fått sin match mot Miller (vilket jag tyckte) hade jag plussat på bettingen med.
Tror Brock Lesnar ska passa sig jävligt noga för Carwin. Aldrig sett någon generera så mycket kraft i sina slag på så kort avstånd.
Hardy=Stencool
GSP=BOOOOOORIIIIIING