Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Fuck alltså, kanske är partisk men jag tyckte Bocek blev rånad! Satte bara ett sketet bet, det sämsta, men hade Bocek fått sin match mot Miller (vilket jag tyckte) hade jag plussat på bettingen med. Tror Brock Lesnar ska passa sig jävligt noga för Carwin. Aldrig sett någon generera så mycket kraft i sina slag på så kort avstånd. Hardy=Stencool GSP=BOOOOOORIIIIIING
  2. Inte nog med att jag grindade nu. Jag PLUSSADE dessutom!! Så jävla sjukt Nu ska jag lägga mig i sängen och äta godis till UFC. Haft ett grymt gympass idag med. OCH bytt till sommardäck på bilen. Om mina bets sitter på galan så är detta den bästa dagen på länge Det är det fan nog förresten även om de inte sitter!
  3. Jag har en sån helt sjuk känsla av att Hardy kan "shock the world" som Serra gjorde. Men jag kan inte förklara varför, magkänsla på CDS vis typ. Främst för att Hardy fått duktiga fighters som normalt sett är enormt agressiva att se dåliga och lite rädda ut. Davies och Swick. Jag tror det beror på att de fått känna på Hardys slagstyrka och helt enkelt börjat tveka. Och säga vad man vill om GSP, men han är ingen fighter som gillar ett krig, eller någon med haka som BJ Penn. Fast självklart är det enormt sannolikt att GSP återigen bevisar att det inte finns någon i weltervikten som kan slå honom. Jag hoppas bara det kan bli match ett tag och att det iaf blir några små slagdueller innan GSP drar ner det till mattan och safear hem ännu en seger.
  4. Och just ja, igår köpte jag en ny micro! OCH satt på en uteservering på kvällen och drack en öl. Gör om det om ni kan, värmlandsbönder, stockholmsfjollor och norrlandsfags
  5. Förstår inte exakt när UFC kommer börja mtp tidsomställningen men målet är att orka stanna uppe och se galan iaf. Tyckte faktiskt det var ovanligt många spelvärda odds över 3x idag. Blir väl en del varians av det Orkar inte skriva en massa om mina bets när ingen bryr sig ändå. GAHHHHHHHHHHH när jag satt och skulle lägga mina bets precis nu inser jag att det var spelstopp kl 01. KLJflADJflkadjlfkad fan om jag hade haft rätt nu!! Bocek mot Miller kan man fortfarande spela iaf. Och det ska jag göra!
  6. Nä, men det betyder att jag ska ha äran för det!
  7. Jag som hittade allt din fisk, ta inte ta åt dig äran
  8. Denna var najs! http://www.kingice.com/Mens-ICED-OUT-Brown-Rubber-Band-3-Row-Cubic-Zirconia-Watch-P106495.html
  9. Ne, själv var man och körde triceps och vader idag trots fyra öl igår. Inga konstigheter. Kul ju!
  10. Alldeles för lågt odds för att bomba i en MMA-match. Finns nog ingen mer oförutsägbar sport. Hardy har livsfarliga krokar med båda händerna.
  11. Hmmmmmmmmmmmmmmmm...
  12. Jag såg den före er!!
  13. Kan ju vara bra att hänvisa till åtminstone EN vetenskaplig undersökning när han slänger ur sig sådär mycket på en näringssida. Det här stod på ett annat ställe på sidan: "Svaret…är att de flesta tror att man framförallt bör undvika fett när det i verkligheten är socker som är orsaken till i princip alla kostrelaterade sjukdomar." Riktigt korkat att slänga ur sig såna påståenden. Alla sjukdomar eller bara i princip alla? Klart man blir fet om man dricker flera liter läsk om dagen på feta amerikaners vis. Men det hade man obv blivit om man druckit en liter olja om dagen också... VISS skillnad på socker och kolhydrater med. Får ju bestämma sig. Finns hittills inga bevis för "metabolisk fördel", dvs att fett skulle göra en smalare än kolhydrater om man antar samma kaloriintag. Det kanske kommer en dag, är väl svårt att veta, men folk som kläcker ur sig saker som denna Colting utan vetenskaplig grund går helt enkelt inte att ta på allvar.
  14. Najs, IN med allt på FTP nu och rensa rent på isildurs vis!
  15. Tevez kan suga hestpung.
  16. "pain olympics" ska tydligen vara ännu värre. Skippar båda
  17. Metaddict

    Bangkok

    Vet inte i vilka cirklar du rört dig i riktigt men det där stämmer iaf inte i mina
  18. Metaddict

    Rooney

    Antar att du menar att du bustar på flop eller river istället då, annars är det ju ett skämt.
  19. Metaddict

    .

    Slåss gör man in en ring eller THE OCTAGON, inte i en jävla hockeyrink. Tycker dem är så pinsamma.
  20. Metaddict

    Bangkok

    Feeeegisaaaaar! Gai gai gai!
  21. Rök joppar på Arnolds vis istället för att supa så ska du nog se att du är nere på under 90 inom två månader
  22. Brutalt my ass Kan du ens göra en chin?
  23. Knaprar smärtstillande för fullt. Som tur är funkar dem rätt bra. Men ingen hit att tugga så jag lagade faktiskt fisk för första gången i hela mitt liv Tryckt i mig över 600 gram idag. Har huvudvärk och är trött (av pillertrillandet?) också så idag har varit en bisarrt tråkigt dag, jag har knappt varit ur TVsoffan. Såg Pumping Iron för 3-4 gången. Fantastisk film. Jag hoppas det känns bättre imorrn redan för jag blir så sjuuukt träningssugen av den filmen.
×
×
  • Skapa nytt...