Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Exakt vad är det du tror ska hända om du äter en morot? Vart fan är världen på väg
  2. Varför mecka med två olika dieter? Hade iaf föredragit Zone om jag skulle köra hårda crossfitpass tills jag spyr 3 gånger i veckan (fast du är väl knappt där en gång i veckan ens ) Om jag var tvungen att välja någon "diet" alls, det bästa är obv att lära sig lite små grunder i näringslära och tänka själv. En av mina favoritfilmer! Tycker den är helt fantastisk. Arnold är ju så helvetes skön så det finns inte Tyvärr är det mesta fejk vilket var lite jobbigt när man insåg. Men all hård träning är såklart på riktigt och jag blir lika sugen på att träna varje gång jag ser den. Så sjukt jävla hardcore det var på den tiden!
  3. Hoppas du kör en såkallad "level"...men inte roligt
  4. Jag blev då riktigt sugen på denna istället... http://www.dustinhome.se/pd_5010380195.aspx
  5. Vilken mupp, han kan för fan inte spela i samma game som han stejkar isildur i. Inte sjysst för fem öre.
  6. Haha, såg inte editen och skulle påpeka att berömmet faktiskt var i en klar majoritet! Sen tror jag att jag är väldigt objektiv eftersom jag inte lyssnar på liknande musik själv. Det viktigaste tycker jag ändå är att man märker en klar förbättring. Då finns det hopp
  7. Tyckte den var ett klart uppsving från de tidigare låtarna. Produktionsmässigt framförallt. Fina grundmelodier och riktigt bra arrangemang. Jag tycker bryggan till refräng är fantastiskt bra och du har gjort ett hyfsat stick (??? funderat en kvart på vilket ord det är jag letar efter ) Antar att det är något generiskt stråkljud du har i bakgrunden, jag tycker det är jättesnyggt gjort hursomhelst. Gitarrspelet låter riktigt bra och melodislingan/solot är högklassigt. Passar perfekt! Precis i början är där en not som jag tycker låter lite...well falsk rent ut sagt Men vad vet jag, jag är gammal trummis Refrängen är hyfsat catchy med! Men jag kan inte bara skriva vad jag tycker är bra, ger inte så mycket va? Tycker du kan jobba lite mer med sången. Du har absolut fin röst men den håller tyvärr inte i alla partier. Gillar stämmorna dock, de är precis lagom tydliga utan att ta bort från huvudspåret. Antar att du sjunger stämmorna med dig själv? Välgjort! Trummorna är fortfarande en svag punkt. Med det sagt så vill jag påpeka att det blivit en förbättring men de låter lite för oäkta. Skitsvårt att få till det där jag vet så leta vidare! Lyssnar extremt sällan på sån här musik själv så jag kanske är lite off. Men jag skulle vilja säga vwp överlag killen! Fortsätt skriva och förbättras så kan det bli riktigt bra
  8. Lätt att bli bitter när man kämpar om fjärdeplatsen i Premier League och slåss i den otroligt heta Euro League... Så jag förlåter dig Detta trots att jag är tiltad över Uniteds urusla match. Att spela sådär dåligt och ändå vara nära att komma ifrån på Bayerns hemmaplan med 1-1 gör mig hoppfull inför returen.
  9. Oj, the stora Lupp läser tydligen min dagbok ändå
  10. Nice, man beställer en kycklingtallrik och får kommentaren "ja, en kebabtallrik utan kebabkött men med kyckling istället". Jävla omständligt namn IMHO!
  11. Googlade zonediet. Verkar finnas flera olika eftersom de inte fick copywritea just "zone". Men om det är den man får upp på wikipedia ser det ju faktiskt ut som en balanserad och vettig kost till skillnad från alla andra "kändisdieter". Protein, kolhydrater och fett hyfsat jämnt fördelat. I like.
  12. Mmmmm Primas gamla klient...najs shit...synd de skulle förstöra med att dra in Dan Glimnes black jackskola
  13. WTF http://video.se.msn.com/watch/video/domenicer-nu-ar-dom-tillbaka/6fdf3h20 Bög, mamma, kines? Och wow, Ricky Martin gay? Vem kunde ha anat...
  14. Hahaha ja den var fantastisk. Men heeeelvete så mycket skit Aoki fått efter den matchen. Är det nåt japanerna inte gillar när det gäller fighting är det brist på respekt.
  15. Tack, lite nyans iaf och inte lägger du ord i min mun heller Obv är det inte en perfekt armbar, då hade inte Hardy tagit sig ur. Enkelt. Lika obv är det att Hardy gör det bra och inte blir utsnurrad av GSP själv. Hehe mm såg den matchen och mådde lite illa. Jag tycker iaf det är skillnad, japsen är helt fast och har inte en chans att komma ur någonstans men vägrar ändå att klappa ur, stolthet. Hardy ligger absolut på gränsen och man ser verkligen axelleden hoppa mellan två olika lägen. Andra gången skjuter han ifrån med benen och vrider runt höften och då ser man hur axeln vrider sig rätt igen så han kan glida ur. Innan han snurrar runt ligger axeln och armen i en annan vinkel och där är nog risken enorm. Angående farliga subs så fick Rousimar Palhares 90 dagars avstängning för att han höll sin heelhook för länge mot polacken. Tack för Bocek-kommentar. De svenska kommentatorerna tyckte som du. Vet inte vad Rogan/Goldie sa. Ingen annan verkar reagera så det är väl kanske jag som såg matchen med dollartecken i ögonen då Fan, blir alltid så mycket MMA här. Angående mitt gnäll på Strikeforce. Nu ska tydligen Overeem ÄNTLIGEN försvara sin titel efter sjuka 2½ år. Men då ska han göra det mot Brett Rogers som blev knockad av Fedor senast. Matchen ALLA vill se, nämligen Overeem-Fedor blir såklart inte av. Istället ska Fedor möta fucking Verdum. Suck. Läste även att Cain Velasquez kommer få vinnaren från Carwin-Lesnar. Tilt, hatar Cain Hoppas Carwin knockar båda
  16. Metaddict

    .

    Trodde seriöst du vek den också. Men bra att du inte gjorde det, någon måtta får det vara.
  17. Kul det blir för sorken när han inser att hans dagbok vaknat till liv igen med kreatinsnack Var han nu än gömt sig... Hur menar du nu? Kreatin är ett naturligt ämne och ett ämne som finns i kroppen. Man "måste" inte köra en uppladdningsfas direkt men obv fyller man upp kreatinnivån i musklerna fortare om man bombar i början, och det är klart det är roligare om man känner den här riktiga kicken direkt. Men kreatinet försvinner ju absolut inte rakt ut med urinen bara för att man inte kör en uppladdningsperiod. Kanske misstolkade dig för att du skrev "binda", men tyckte det var bäst att påpeka Ang. koffein, och hur säkert kreatin är: "Motverkar koffein effekten av kreatin? Det finns studier som har visat att intag av 5mg/kg/dag koffein tillsammans med kreatin motverkar effekten från kreatin. Å andra sidan finns det många studier där kaffe har använts som vätska vid intaget av kreatin och dessa är trots detta påvisat positiva effekter av kreatin. Koffeinets negativa effekt verkar mest komma av att det försämrar muskelns förmåga att slappna av snabbt efter en kontraktion vilket kreatin normalt hjälper till att förbättra [4]. Det har också visats att koffein, intaget före aktivitet efter en kreatinuppladdning har positiv effekt på prestationen vilket talar emot att koffein skulle försämra effekten av kreatin [5]. Som slutsats kan man säga att det är osäkert om koffein motverkar kreatin och om det gör det så är det troligast att den negativa påverkan är störts vid intermittenta arbeten så som lagsport och intervaller och inte så stor vid styrketräning. Man får helt enkelt känna sig för själv (svårt/omöjligt, jag vet, men det är det alternativet man har). Känner man inte av någon effekt och får i sig mycket koffein kan det vara en idé att se över intaget." "Kreatin är inte att rekommendera för personer med njurskador eller personer som har hög risk för att utveckla njurproblem (diabetes, ärftlighet etc). För friska personer finns det studier på upp till fem år som inte kunnat påvisa några negativa effekter på njurfunktionen." (citat från http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105194"
  18. Ok, Hardy hade enbart tur och gjorde inget rätt alls...
  19. Jag gissar på att den negativa effekt som eventuellt finns inte är märkbar för din del. Förutsätter att du inte dricker 10 koppar om dagen eller dylikt
  20. Möjligt att GSP chillar några procent för att han är säker på att Hardy ska ge upp. Men självklart handlar det om skicklighet från Hardys sida. Att säga något annat är fel. Hade det varit du eller jag som låg där hade vi inte haft vår arm intakt just nu...
  21. Lol, glömde ju att jag hade slängt in 15 dollar på att GSP skulle vinna på decision Då blev bettingen bara runt lillback. Im rich biach!! Ingen som har åsikter om domslutet i Miller mot Bocek?
  22. Om gårdagen var produktiv och fin är dagen rena motsatsen. Känt mig som en zombie hela dagen efter att ha suttit uppe till halv åtta i morse och glott UFC. Orkade inte gymet som jag hade planerat heller. Mitt internetberoende hindrade mig från att gå och lägga mig nu så jag drog igång datorn
  23. Ser nästan ut som du åsyftar koffein med "vätskedrivande medel". Isåfall förstår jag inte varför du länkar till en massa preworkouts (koffein i de flesta)...
  24. Har sagt det innan, men han MÅSTE kliva upp i viktklass snart. Det kan ju fan inte ens vara kul för honom själv nu längre. Ska han börja möta alla fighters han dominerat en runda till? Den enda som är liiite aktuell nu i VW som han inte redan misshandlat är Paul Daley och han ska ta sig förbi Koscheck först. För det första tror jag inte det kommer hända, och för det andra har han ännu mindre chans än Hardy på titeln. Jag är övertygad om att Hardy varit med så mycket att han känner sin kropp exakt. Jag måste faktiskt säga att jag är impad, om man kollar Primetime-programmen när Hardy tränar hos Serra så över de faktiskt på just en escapen från armbar som han gör i matchen mot GSP. Det handlar faktiskt inte bara om tuffhet/dumdristighet, det är väldigt snyggt tekniskt gjort av Hardy att vrida sig runt och ur. Hade på känn att du skulle tycka något helt annorlunda...Men GSP är ju för fan så rädd för att tappa sina positioner att han knappt slår ett enda jävla slag. Inte ens den tiden han har mount slår han! Kan respektera att folk har olika stilar och även att man inte vågar/vill stå och fightas men GSP har tagit detta till överdrift nu. Hoppas Hardy har fått fler fans nu. Gravt underskattat markgame, enormt hjärta och väldigt respektfull efter förlusten. Dessutom är han sjukt underhållande utanför oktagonen i jämförelse med typ alla andra. Han försöker iaf verkligen avsluta matcher till skillnad från GSP. Lol att han skulle vara tråkig för att han förlorar brottningsmatchen.
  25. Jo, men ingen Joe Rogan Det var inte Paolo idag heller!
×
×
  • Skapa nytt...