Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Alla började väl hata Spider när han började bete sig som en idiot.
  2. TV4 Sport Vill du inte ha de svenska sopkommentarerna får du leta stream på typ myp2p.eu eller vad det heter. Många högvariansbets att hitta. Lite ojämn gala på så vis, många odds över 3. Av mina bets gillar jag nog Kim och Russow mest. Kim har jag redan skrivit lite varför. Russow har bra brottning, det har inte Duffee. Han är överhypad pga rekordknocken i sin senaste match. Klart hypen kan vara befogad men han har bara gått fem matcher och en av dem i UFC. 7 sekunder där bevisar knappast att han tillhör toppklassen. Tror Russow kan ta ner och tråka i 3 ronder. Om det var det du menade, skrev ju redan vad jag bettade på.
  3. Bettat på en satans massa matcher i nattens UFC Samt lite lite på Bosnien ikväll på Shahins vis Orkar inte skriva nåt längre inlägg eftersom ingen bryr sig. Spelat på Hathaway, Stun Gun Kim, Rampage, Russow, Brilz, Diabate och Lauzon. Samt en trippel med Kim, Diabate och Dan Miller. Mest tror jag nog på Kim. Sadollah känns överhypad och Kim känns underskattad bara för att han är korean. Sen tycker jag 5x på Dan Lauzon är i klart högsta laget.
  4. Metaddict

    Rooney

    Ffa är det löjligt kul att vara full...
  5. Som fan Bettat? Ska köra nu, var lite småspelbart tyckte jag. Rampage eller Rashad????? Tyckte Rashad var grym som coach i TUF medan Rampage sög men Rampage kommer alltid vara min favorit efter att jag fick träffa honom och han var så jävla skön Så WAR Rampage!
  6. Värre än preppen tror jag är att den mänskliga magen inte är gjord för att äta såna absurda mängder mat han trycker i sig.
  7. Men hur dum är man om man kör ett hårt gympass och sen festar samma kväll? Suck...
  8. Vilken jävla kung Ruhl är Bäst är mitt i benpressen Låter snarare som mensvärk
  9. Jo alla är väl överens. Det är väl ingen som kan påstå att det är rätt att hota och sen slå till sina vänner Men jag kan inte ha något emot att andra inte vill säga upp bekantskapen med idioten. Han har ju inte gjort dem något. Hade kanske varit annorlunda om det varit något riktigt sjukt han gjort, typ slagit ner mig bakifrån och börjat sparka på mig när jag låg ner. Var väl mest tur att han slår så löst och var packad på köpet.
  10. Suck...var nån het fest på G imorrn. Känt mig riktigt taggad. Så visar det sig att idiotfittan som slog till mig för två veckor sen ska dit. Nu tappade jag verkligen suget. Visste direkt att det skulle bli såhär då typ alla vi umgås med är gemensamma bekanta. TILT. Kan ju inte vinna. Går jag dit så kommer det vara skitjobbigt att han är där och det kommer bli riktigt stelt när man ska försöka undvika varandra hela kvällen. Drar jag INTE dit har jag förlorat ännu mer, Helsingborg är inte SÅ jävla stort och jag känner verkligen inte tillräckligt mycket folk här för att bara byta bekantskapskrets. Dessutom gillar jag ju att festa med de andra som ska dit. Så sjukt trött på alla idioter som inte kan bete sig och pissar på ens vänskap.
  11. Pluswhine
  12. Poker? Nötpass på gymet idag dock
  13. Opeth :twisted: Läste idag att supergrymma (jättetrevlig och ödmjuk snubbe med) Helsingborgstrummisen från bl.a. Darkane nyss har spelat in trummor till LaBries soloplatta Tyvärr "fel" medlem att bli utvald av IMO men ändå lite coolt.
  14. Metaddict

    .

    Hahahaha varnad för det där alltså
  15. Mmm men i Sex and the city-reklamen jag såg på TV sitter slynorna på några jävla kameler ute i öknen och ska vara "roliga". Tror inte det är värt mat, snacks, eller ens snygga honor att behöva tvinga sig igenom sådan dynga Lite micro stakes över det snarare
  16. Metaddict

    Rooney

    Se, angående linköping-diskussionen, det gick ju visst att skriva ett bra och lärorikt inlägg utan att vara otrevlig
  17. Hehe den var ny! Måste provas
  18. Metaddict

    Rooney

    Syn
  19. Ladbrokes-shortsen gjorde susen Vill inte ha den där dödsträningsvärken du snackade om som sitter i en vecka så jag ökar vikt och antal sets i väldigt lugn takt. Men fysatan va 15reppare i benpressen är jobbigt TwentyFOH Seven aight! Gick dock på Friskis innan. 24/7 suger riktigt fett egentligen, jag diggar bara friheten att kunna träna dygnet runt 365 dagar om året. Hm allvar? Du menar väl inte att jag inte är den enda här som lyssnar på sånt trots allt?
  20. Bara att sluta äta och endast dricka vatten en vecka så går man ner ännu mer...
  21. I shorts dessutom!
×
×
  • Skapa nytt...