"på mitt gym spelar de lugna favoriter och har mest maskiner, och småhantlar upp till 42.5kg, om man frågar om de ska köpa in större hantlar så får man svaret: vi vill inte ha nåt steroidoffer här"
Mm den verkar helt sick najs
Orkade dock inte kolla/lyssna när de drog på om hur fränt det är med videosamtal. Gomorron liksom. Och angående 3Gs, "new features" som videoinspelning. Haha.