Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Vad nickar du på SvS =) kan ta det i PM om du vill
  2. Mmmmmmm, testa spela CS med min dator....
  3. Hallå? Phil Helmuth
  4. Agree, 3b med AJ95ccc samt syna 4b är inte jätteprofitabelt tyvärr
  5. Tråkigt du slutar men stort lycka till i den riktiga världen =) Och som du säger kommer Chelsea bli ruggigt farliga i år, sjukt lag.
  6. http://sv.wikipedia.org/wiki/S%C3%B6mnparalys `?
  7. Det är ju inte musiken som är TOP5s main inkomst iaf
  8. Igame.com/ live
  9. Krossa dom =)
  10. Hört att Simon inte kan spela CG live
  11. Du bara vinner och vinner
  12. HM är ju absolut lättast, sen använda någon converter, men det finns väl att få HHs i SVSklienten i textformat? Sedan bara konvertera dom.
  13. Tror inte det finns utrymme till CR river om man ser till stackarna Ser iofs inte nåt som slår oss iom brädan men ser också inte vad som skall kunna betala av då han bör pusha set, A5, 65 på turn med tanke på att det är årets dragbräda
  14. Ser väl gärna att du slår lite mindre turn =), check river funkar då det inte finns mkt som betalar av som du slår. Speciellt inte på plo50 svs.
  15. Majoriteten händer han har i detta läget innehåller inte en 9a.
  16. Syn. Att potta turn känns jättestarkt efter du flattat 992r
  17. Kortfattat gör det det allt som ligger på SSDdisken snabbare, ett operativsystem på en vanlig hårddisk tar 30 sek-1 min att starta upp . På en SSD tar det 10.
  18. Gissar på AA
  19. Alias - Klimpensvs Bra jobbat iaf grabben
  20. Därför det är billigt men de har svenska med =)
  21. http://www.fastningenstrafikskola.se/index.php?option=com_content&view=article&id=65&Itemid=84 Välkommen till min hemstad
  22. Fin video =) Även om man är ett Sunderlandfan har alltid hjärtat klappat lite för Arsenal
  23. +1 Har gått långt från en SNGspelande 19åring (läste precis första sidan igen)
  24. Natten räddad
  25. Låter som att det kan vara att ditt RAMminne går på maxkapacitet och därmed måste stänga ner vissa saker =)
×
×
  • Skapa nytt...