Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Ålder? Mvh rydsbo Lycka till och jag tror inte motståndet har förbättrats direkt =)
  2. Så vidrigt när det enda man slår är 55 och den slår ju inte många om med på river
  3. Hand 1. Som spelat foldar jag men jag 5b nog pre även om vi är djupa, iofs beroende på FI men Hand 2. Få in.
  4. Syna turn sista.
  5. Pm =)
  6. Trodde aldrig jag skulle höra detta om dickniaz
  7. Är ju bara spela med teamviewer eller mikogo om det är så. Verkar krångligt dock Varför inte bara köra proxy eller vpn eller nåt.
  8. #win
  9. Jo. Hans hand är alldeles för stark för att donka ut med.
  10. Inte nåt typ men oktober kanske
  11. Blå = Hur mycket du vinner om handen går till visning Röd= Hur mkt du vinner/förlorar om inte handen går tiill visning
  12. Får nog in det flop med, som spelat få in turn =) Snyggt upphämtat.
  13. Med era stackdjup måste du beta turn.
  14. Var ju det vi ville Sen när börja du vika drag lixom ändå
  15. Det är fan svårt att trolla på PF Vi kommer alltid må bra här =) Även om jag skulle veta hur hela handen utspelades
  16. +1 Få in nöt utan redraws över 100bb djupa är döden i omaha
  17. +1+1+1+1
  18. Fan va fint
  19. Alltså, det finns väl inte en människa som inte är 40+ och kvinna som sitter på IE?
  20. Jobba in en vinst för självförtroendet nu
  21. Om du inte spelar några spel eller använder några program som photoshop så kan du slänga in nåt billigt grafikkort sen processorerna är bra även de billigaste idag för dina ändamål
  22. En dator som "bara" skall klara det där lär du få ihop för 4kish. Räcker med 8 gig RAMminne sen lär det vara trevligt med en SSDdisk i Sen behöver de andra delarna inte vara speciellt extravaganta.
  23. Nej
  24. Dom gör det jätteenkelt för dig i hand 3 eftersom du får in hela stacken så jag ser inte vad det krångliga är
  25. Tror du jag vill checksyna flop eller. Här går vi för CR så blir alla beslut på turn så mycket enklare
×
×
  • Skapa nytt...