Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. 1. Syn 2. Stapla dina nyvunna marker.
  2. CR
  3. Då vet jag vem du är med tanke på 1a handen Vet inte vad man gjorde annars igår.. Herregud vad man spela "bra"
  4. Lycka till grabben
  5. Stadie 1 har jag =) Har gjort 6 cystostatikabehandlingar och var för en vecka sedan och gjorde en PETscan på Sahlgrenska och tyvärr syntes det något men de kunde inte svara på om det fortfarande var cancer eller inte. Så nu får man vänta på lite svar samt läggas in dagarna innan nyårsafton för en dygnslång cystostatikabehandling. Skönt att din vän blev frisk, man hoppas på samma positiva utslag för mig tillslut =) Tack alla som önska mig att bli frisk med Skall sluta spamma ner denna tråden nu
  6. DIFFUST STORCELLIGT B-CELLSLYMFOM Tack så mycket =)
  7. [ ] Bli frisk
  8. Så du är överraskad att du vann när du drog ut med nötkåk?
  9. Lycka till nu Jag hade väl rekommenderat som Simon Betsafe (microgamiing+ongame) eller typ Redbet med (ongame + boss) som sajt
  10. slowboy

    ...

    :D:D Jag kör 8 rush/zoombord atm men vill nog inte göra en film om det
  11. slowboy

    ...

    Ja kör en film med 4 vanliga bord eller 2 zoom =) Då bör du hinna med dina tankegångar i realtid och få bra feedback.
  12. Tror inte det är bra 200bb djupa mot Jakern, gör det hellre med något kombodrag =)
  13. Sista handen finns det inte en chans att folda mot Jakern.
  14. Fan va fint GRATTTTIS
  15. Nu undrar man ju hur många % procentproffset har bytt bort
  16. Mjo, man har ju haft några 30-40BIdagar ner och uppåt Eller som Simon 50 BI ner Jobba nu dicken
  17. slowboy

    ...

    Generellt =), speciellt i 3b potter kan man hålla nere sin cbetsstorlek både med nötter,drag och bluffar.
  18. slowboy

    ...

    Hand1. Som spelat är det ju syn men tycker inte du skall köra pott alla gator. Hand2. Checka flop
  19. +1 , men du har PM meta =)
  20. Riktigt läskigt detta "Är 27 år och bor i en medelstor stad, söder åt, med min kära flickvän. Har typ film och poker som intresse, ja och datorn då." Är som att man själv hade skrivit det Lycka till
  21. http://www.imdb.com/chart/top
  22. slowboy

    Plo Hu Hud?

    Menade HU ju blev sent och för lite ord i min mening.
  23. slowboy

    Plo Hu Hud?

    Plussar på alla, HUD i omaha suger.
  24. Du ser mig på alla omahastakes online skottandes hejvilt
×
×
  • Skapa nytt...